Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Ιουν-2021 12:58

    Η GenerationY αναλαμβάνει το ψηφιακό επαναλανσάρισμα του αγαπημένου μας NESTEA

    Η GenerationY αναλαμβάνει το ψηφιακό επαναλανσάρισμα του αγαπημένου μας NESTEA
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στο πλαίσιο της νέας μεγάλης συνεργασίας της με τη Foodrinco, κορυφαίας ελληνικής εταιρίας στον τομέα τροφίμων και ποτών, η οποία αναλαμβάνει την εγχώρια εκπροσώπηση μερικών από τα μεγαλύτερα brands στον κλάδο παγκοσμίως, η GenerationY επιστρατεύει την πολυετή της εμπειρία σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού και ψηφιακής προώθησης, αναλαμβάνοντας τη σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ για λογαριασμό του πασίγνωστου brand NESTEA, το οποίο επανακυκλοφορεί με νέα συσκευασία και παλιές και νέες γεύσεις.

    Αναλαμβάνοντας πλήρως την ψηφιακή προώθηση και προβολή του brand, του οποίου η Foodrinco έχει αναλάβει την αποκλειστική διάθεση στη χώρα μας έπειτα από σχετική συμφωνία με τη Nestle, η GenerationY,  απάντησε με ενθουσιασμό στην πρό(σ)κληση να "συστήσει" εκ νέου το δημοφιλές brand στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

    Επιστρατεύοντας την 21ετή εμπειρία και τεχνογνωσία της ομάδας της στον κλάδο του ψηφιακού μετασχηματισμού συνολικά, η ελληνική πολυεθνική, υπόσχεται μέσα από μία άψογη στρατηγική digitalmarketing να δώσει στο πολυαγαπημένο ice-tea τη θέση που του αξίζει! 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ