Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 13-Μαϊ-2021 13:10

    Δωρεάν self-tests στη Θεσσαλονίκη, κάθε Παρασκευή με ΒΕΑΤ

    ftou_k_vgaino_beat
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Beat, η No1 εφαρμογή κλήσης ταξί στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματός της για την εταιρική κοινωνική ευθύνη και επιθυμώντας να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία στις διαδρομές της, προσφέρει σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας ADMINE, δωρεάν self-tests Covid-19 στους επιβάτες της στην Θεσσαλονίκη.  

    Με αφορμή το άνοιγμα της εστίασης και τη χαλάρωση των μέτρων, κάθε επιβάτης καλώντας Beat για την έξοδό του κάθε Παρασκευή βράδυ, θα λαμβάνει ένα δωρεάν self-test σάλιου, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι μπορεί να κυκλοφορήσει και να διασκεδάσει ελεύθερα και με ασφάλεια. Συγκεκριμένα, κάθε Παρασκευή από τις 21:00 και μετά, ξεκινώντας από την  Παρασκευή 14 Μαΐου και για 4 εβδομάδες συνολικά, θα προσφέρονται δωρεάν τεστ σάλιου στους επιβάτες, τα οποία είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ. 

    Η σύλληψη της ιδέας ανήκει στην διαφημιστική εταιρία ADMINE, η οποία έχει επιμεληθεί και την επικοινωνιακή στρατηγική της πρωτοβουλίας. Η ενέργεια είναι συγχρηματοδοτούμενη από την BEAT και την ADMINE.

    "Η συνεργασία της ΒΕΑΤ με την ADMINE και η από κοινού προσφορά των δωρεάν self-tests στο επιβατικό κοινό συμβάλλει σημαντικά στο να μεταδώσουμε στο κοινό το ένα επίκαιρο μήνυμα. Η εστίαση άνοιξε, τα περιοριστικά μέτρα χαλαρώνουν, αλλά όλοι μας οφείλουμε να είμαστε -ειδικά τώρα- πολύ προσεκτικοί", αναφέρει χαρακτηριστικά ο Βασίλης Ντάνιας, Γενικός Διευθυντής της BEAT. "Στη Θεσσαλονίκη ξεκινήσαμε τη λειτουργία μας πριν ακριβώς 2 χρόνια και σήμερα είμαστε χαρούμενοι που, με το άνοιγμα της αγοράς, οργανώνουμε αυτήν την πρωτοβουλία για την πόλη. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους οδηγούς που αγκάλιασαν την ιδέα και την κάνουν πραγματικότητα με τη συμμετοχή τους", συμπληρώνει.   

    "Στην ADMINE νιώθουμε διπλά υπερήφανοι, τόσο για την κοινή μας πρωτοβουλία με την BEAT όσο για την στοχευμένη δράση της ενέργειας στην Θεσσαλονίκη, την έδρα της εταιρείας μας. Το "Φτου & Βγαίνω" είναι θεωρώ ό,τι πιο καινοτόμο έχει γίνει σε επίπεδο CSR στα μέσα μεταφοράς στη χώρα μας, υπογραμμίζοντας σε όλους μας πως στην Covid εποχή, οι κοινωνικές σχέσεις  σφυρηλατούνται πλέον από την αίσθηση ασφάλειας", δήλωσε ο Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της ADMINE.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ