Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 23-Απρ-2021 20:14

    Καμπάνια ‘’Choose the right Perspective and Glorify your Future’’ από την Generation Y

    Καμπάνια ‘’Choose the right Perspective and Glorify your Future’’ από την Generation Y
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αναμφίβολα, η τελευταία χρονιά έχει προκαλέσει σε παγκόσμιο επίπεδο μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις σε οικονομικό, επιχειρηματικό και κοινωνικό επίπεδο.

    Η πανδημία ήρθε στη ζωή μας αλλάζοντας όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι εκείνη τη στιγμή και επέφερε μεγάλες προκλήσεις με αλυσιδωτές αντιδράσεις σε όλους τους τομείς ανεξαιρέτως.

    Ανάμεσα σε αυτό το γαϊτανάκι δραματικών εξελίξεων για την οικονομία και το επιχειρείν, μοιραία και ο ελληνικός επιχειρηματικός κόσμος βρέθηκε από την αρχή αντιμέτωπος με πολλά διλήμματα.

    Συστολή ή ανάπτυξη; Στασιμότητα ή τόλμη; Άρνηση ή αποδοχή; Προσκόλληση στα κεκτημένα ή προσαρμοστικότητα στην αλλαγή;

    Όσο πιο μεγάλη είναι μία κρίση τελικά, τόσο πιο νευραλγικής σημασίας είναι και η οπτική γωνία που επιλέγεις για να την αντιμετωπίσεις.

    "Μπροστά στην απρόσμενη διεθνή συγκυρία, η Generation Y - International eBusiness Hub επέλεξε μία οπτική γωνία αισιοδοξίας, αρωγής, φροντίδας και ανάπτυξης.

    Όταν όλοι και όλα φώναζαν "μείνε ακίνητος και περίμενε", η Generation Y συνέχισε να κινείται με ασφάλεια, υποστηρίζοντας τους συνεργάτες της που τη χρειάζονταν, ενισχύοντας τα ψηφιακά τους κανάλια αλλά και δημιουργώντας νέα προϊόντα για εκείνους, προσφέροντας νέες πηγές κερδοφορίας στις πληγείσες επιχειρήσεις,  ώθηση στην ελληνική οικονομία, ελπίδα στην ελληνική κοινωνία", δηλώνει ο Deputy CEO & Senior Partner της Generation Y, κος Μιχάλης Λιάπης.

    Η Generation Y επέλεξε την προσαρμοστικότητα αντί της επιχειρηματικής κατάθλιψης. Την ευγνωμοσύνη αντί του θυμού. Την εκ νέου δημιουργία αντί της παραίτησης. Την καινοτομία αντί της συντήρησης. Την ανάπτυξη αντί της στασιμότητας.   

    Σ’ αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, της ευρύτερης εταιρικής της στρατηγικής ανάπτυξης και προσφοράς για το 2021, η ελληνική πολυεθνική προχωράει και σε περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρωπίνου δυναμικού της, όχι μόνο καλύπτοντας υφιστάμενες θέσεις εργασίας αλλά δημιουργώντας επίσης νέες και για τα 9 business units της.

    "Με κεντρικό μήνυμα "Choose your perspective", δημιουργήσαμε καμπάνια επικοινωνίας η οποία, εκτός από την αναζήτηση υποψηφίων, έχει σκοπό να αναδείξει τη φιλοσοφία και τις αξίες της εταιρείας, προ(σ)καλώντας κοινό κάθε φύλου, εθνικότητας, ηλικίας να επιλέξει κι αυτό με τη σειρά του τη σωστή οπτική γωνία αντιμετώπισης όλων όσων συνθέτουν το ατομικό και επαγγελματικό παρόν του, θέτοντας τα θεμέλια που θα… δοξάσουν το μέλλον του", εξηγεί η Chief Operations Officer της Generation Y, κα Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου. 

    Επιλέγεις την απάθεια ή την ενσυναίσθηση; Την ηττοπάθεια ή την επιμονή στην κατάκτηση των στόχων σου; Την μεμψιμοιρία ή ευγνωμοσύνη; Τη στασιμότητα ή τη συνεχή ανάπτυξη; 

    Σ’ αυτά και πολλά ακόμα αντίστοιχα ερωτήματα καλούνται να "απαντήσουν" οι υποψήφιοι, παρακινούμενοι να δουν αυτή την ευκαιρία, όχι απλά υπό το πρίσμα μιας καινούργιας καριέρας, αλλά και ενός υγιούς και ορμώμενου από την επιτυχία τρόπου σκέψης, που μπορεί να τροφοδοτήσει το όνειρο μιας καινούριας ζωής και ενός καλύτερου μέλλοντος.

    "Μέσα στα 21 χρόνια λειτουργίας της, η Generation Y δεν έχει σταματήσει ποτέ να μεγαλώνει, ανεξαρτήτως συνθηκών που κυριαρχούν παγκοσμίως. Παραμένει πιστή στη στρατηγική της να αναπτύσσεται μέσα από την ανάπτυξη και τη συλλογική γνώση των ίδιων των ανθρώπων που τη συνθέτουν. 

    Η δική μας επιλογή οπτικής γωνίας είναι πασιφανής. Απαντάμε στην οποιαδήποτε αλλαγή με άμεσα αντανακλαστικά προσαρμογής. Στην ανασφάλεια με παραγωγικότητα. Στην άρνηση με αληθινό ενδιαφέρον. 

    Επιλέγουμε όλα αυτά που θα μας οδηγήσουν στο μέλλον με επιτυχία και θα είμαι ευτυχής αν καταφέρουμε να περάσουμε αυτό το πνεύμα θετικότητας, τη στάση ζωής, το mindset, έστω και σε μία επιχείρηση, σε μία ομάδα, σε ένα άτομο", συμπληρώνει ο κος Λιάπης.

    Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ.

                                                                                                                                     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ