Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Ιαν-2021 09:00

    CRO: Η απάντηση στα αυξανόμενα έξοδα διαφήμισης

    CRO: Η απάντηση στα αυξανόμενα έξοδα διαφήμισης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε αυτό το άρθρο θα σας αποκαλύψω τη μόνη ρεαλιστική λύση για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες χωρίς μεγαλύτερο κόστος διαφήμισης.

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός οδηγεί πολλές επιχειρήσεις σε οικονομικό αδιέξοδο γιατί δεν έχουν την κατάλληλη καθοδήγηση και το κατάλληλο Business Model. Η τάση είναι ο διαρκώς αυξανόμενος ανταγωνισμός στο Διαδίκτυο, περισσότεροι διαφημιζόμενοι, και μεγαλύτερο sophistication στο marketing. Όλα αυτά ωθούν το κόστος της διαφήμισης προς τα πάνω με εκρηκτικούς ρυθμούς. Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς ότι η συνεχής αύξηση των διαφημιστικών εξόδων δεν είναι ρεαλιστική. Πρέπει να υπάρχει κάποια άλλη λύση…

    Στο σημείο αυτό είναι χρήσιμο να δούμε τι είναι αυτό που μας έφερε σε αυτή την κατάσταση. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν συνέβη εν μια νυκτί το 2020, αλλά έχουμε περάσει κάποιες φάσεις.

    Η πρώτη φάση

    Σε μια παρθένα αγορά πριν μια δεκαετία όσοι καινοτόμοι επιχειρηματίες επένδυσαν στο διαδίκτυο απόλαυσαν μια μακρά περίοδο χωρίς πολύ ανταγωνισμό στο Google, και με λίγο κόπο και χρήματα, κέρδιζαν πελάτες συνεχώς.

     

    Η δεύτερη φάση

    Το "μυστικό” όμως κάποια στιγμή έπαυσε να είναι μυστικό. Σιγά-σιγά και οι υπόλοιποι επιχειρηματίες άρχισαν να επενδύουν στο διαδίκτυο βλέποντας τις δυνατότητες. Οι δωρεάν θέσεις στη Google και σε άλλα Media εξαφανίστηκαν, οπότε η ανάγκη για διαφήμιση έγινε επιτακτική. 

    Η εύκολη λύση για κάποιον που ήθελε περισσότερους πελάτες ήταν το μεγαλύτερο μπάτζετ διαφήμισης. Όταν όμως το κόστος διαφήμισης ανεβαίνει, αυτό συνεπάγεται αύξηση του κόστους απόκτησης νέου πελάτη και μείωση του περιθωρίου κέρδους. Αυτό οδηγεί τον επιχειρηματία να σκεφτεί εναλλακτικές.

    Η τρίτη φάση

    Στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και τα αυξανόμενα κόστη διαφήμισης οι περισσότεροι επιχειρηματίες προχώρησαν στην επόμενη εύκολη λύση - τη μείωση των τιμών. Η μείωση τιμής δεν θέλει κόπο. Δεν απαιτεί σκέψη. Και ακριβώς για αυτό το λόγο ο καθένας μπορεί να το κάνει.

    Μείωση όμως τιμών σημαίνει και μείωση του περιθωρίου κέρδους. Όταν λοιπόν έρχεται ο απολογισμός και φαίνεται ξεκάθαρα στο τελικό αποτέλεσμα ότι το μεικτό κέρδος είναι στην πραγματικότητα ζημιά λόγω παγίων εξόδων, ο επιχειρηματίας αντιλαμβάνεται ότι είναι σε οικονομικό αδιέξοδο.

    Η αύξηση της διαφήμισης και η μείωση τιμών δεν είναι η λύση.

    Ποια είναι η λύση;

    Να κάνουμε κάθε κλικ στο site να μετράει περισσότερο. Να κάνουμε το site πιο αποδοτικό στο να μετατρέπει τον απλό επισκέπτη σε υποψήφιο πελάτη! Να κάνουμε πιο έξυπνο marketing. Να βελτιώσουμε το Value Proposition και το Customer Experience. Σε απλά Ελληνικά να προσφέρουμε πιο ποιοτική εμπειρία στον πελάτη.

    Ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεται η αύξηση της απόδοσης είναι το CRO.

     

    pin

    Το CRO είναι κομμάτι του Digital Marketing. Περιλαμβάνει μια μεθοδολογία με την οποία καταφέρνουμε να αυξήσουμε το ποσοστό των επισκεπτών σε ένα site που πραγματοποιεί την επιθυμητή ενέργεια π.χ. Αγορά. Χάρη στο CRO αν το site σας μετατρέπει 1 στους 100 επισκέπτες σε πελάτες, αυτό μπορεί να γίνει 2% ή και παραπάνω. Βέβαια αυτό μπορεί να απαιτήσει μήνες εντατικής προσπάθειας, αλλά τα οφέλη είναι πολλά!

    Πρακτικά τα οφέλη είναι τα εξής:

    *  Μείωση κόστους απόκτησης πελάτη
    * Αύξηση Επιστροφή στην επένδυση
    * Περισσότεροι πελάτες με το ίδιο κόστος διαφήμισης
    * Δυνατότητα για πιο premium τιμές
    * Δωρεάν πελάτες με την ίδια επισκεψιμότητα
    * Καλύτερη κατανόηση του τι πραγματικά θέλει ο πελάτης που οδηγεί στην λήψη καλύτερων αποφάσεων
    * Περισσότερο κέρδος που μπορεί να γίνει επανεπένδυση marketing καλύτερη ποιότητα καλύτερη εξυπηρέτηση και scale της επιχείρησης

    Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το CRO με μικρό έως καθόλου κόστος:

    * Πειραματισμός με χρήση άλλων εικόνων
    * Πιο πειστικές επικεφαλίδες
    * Προσθήκη σχετικών call to action σε κάθε σελίδα
    * Ανάλυση top landing και exit pages και βελτίωση περιεχομένου
    * Αύξηση ταχύτητας site με χρήση Cahing και free CDN όπως το cloudflare
    * Αφαίρεση περιττών Elements
    * Χρήση Video
    * Προσθήκη social proof όπως κριτικές Google
    * Loyalty systems

    Το CRO για να γίνει σωστά υπάρχουν ξεκάθαρες φάσεις που ξεκινούν από την έρευνα καταλήγουν στο Split testing νέων ιδεών και τον απολογισμό. 

    Αν το site σας έχει ήδη ικανοποιητική επισκεψιμότητα και φέρνει κάποια conversions ήρθε η ώρα να κάνετε CRO είτε μόνοι σας είτε με τη βοήθεια ειδικών όπως η GIM Greek Internet Marketing.Συντάκτης: Κάρολος Τσιλιγκιριάν 

    Καλή επιτυχία!

    Συντάκτης: Κάρολος Τσιλιγκιριάν 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ