Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 15-Δεκ-2020 19:42

    Ένα μήνυμα κοινωνικής και εταιρικής ευθύνης από τη ΒΙΚΟΣ

    Ένα μήνυμα κοινωνικής και εταιρικής ευθύνης από τη ΒΙΚΟΣ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η νέα εταιρική επικοινωνία της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ Α.Ε., η οποία "τρέχει" ήδη στα μέσα ενημέρωσης με τίτλο και μήνυμα "Δύναμή μας η ροή μας", αναμφίβολα ξεχωρίζει. Κυρίως επειδή αποτελεί ένα μήνυμα αλληλεγγύης σε δύσκολους καιρούς, τους οποίους χαρακτηρίζουν η ανασφάλεια και η κοινωνική αποστασιοποίηση.

    Φαίνεται, όμως, ότι η αποστασιοποίηση δεν είναι χαρακτηριστικό της ΒΙΚΟΣ, η οποία, επειδή είναι μια επιχείρηση οικογενειακή ως προς τη δημιουργία, τη δομή και τη λειτουργία της, διαπνέεται από την έγνοια όχι μόνο για το εμπορικό της προϊόν, αλλά και για τη σχέση της με την κοινωνία μέσα στην οποία υπάρχει, δημιουργεί, προοδεύει και επικοινωνεί.

    Γι’ αυτόν, προφανώς, τον λόγο επιχειρεί να δώσει ένα μήνυμα υπέρβασης των σημερινών δυσκολιών μέσω των δικών μας δυνάμεων. Το επίκεντρο του μηνύματος είναι ότι αυτή η υπέρβαση μπορεί να επιτευχθεί εάν επιλέξουμε να μένουμε σταθεροί σε αρχές, να δείχνουμε αλληλεγγύη και να ξεπερνάμε μαζί όλα τα φυσικά και τεχνητά εμπόδια. Όπως κάνει το νερό με την αδιάκοπη ροή του.

    Γι’ αυτό, άλλωστε, το διάρκειας ενός λεπτού βίντεο της ΒΙΚΟΣ μας λέει ότι "δύναμή μας (είναι) αυτό που κουβαλάμε στην ψυχή μας. Είναι ο άνθρωπος νερό και μοιάζει τόσο φυσικό το να κυλάμε. Μαζί να προχωράμε". 

    Η αρμονική συνύπαρξη των φυσικών τοπίων, των ανθρώπων κάθε ηλικίας, των δημιουργημάτων τους, των ονείρων και των επιθυμιών τους, οι παράλληλες, αντίθετες και τεμνόμενες πορείες τους, που αποτυπώνονται με κινηματογραφική γλαφυρότητα, είναι τα στοιχεία που δηλώνουν ότι κανονικότητα είναι η συνύπαρξη, ακόμη και σε καθεστώς προσωρινής αποστασιοποίησης.

    Εν τέλει, η ΒΙΚΟΣ μετατρέπει σε μήνυμα κοινωνικής και εταιρικής ευθύνης και αλληλεγγύης την αντίληψη και τον τρόπο με τον οποίο η ίδια σκέπτεται και λειτουργεί. Όχι μόνο ως εταιρεία, αλλά και ως οικογένεια. Και προσπαθεί αυτό να επικοινωνήσει ως τρόπο υπέρβασης των σημερινών δυσκολιών.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ