Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 28-Οκτ-2020 11:53

    Ο Όμιλος Pianoforte παρουσιάζει την πρώτη του επίσημη Έκθεση Αειφορίας για το έτος 2019

    Ο Όμιλος Pianoforte παρουσιάζει την πρώτη του επίσημη Έκθεση Αειφορίας για το έτος 2019
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο Όμιλος Pianoforte, με τις μάρκες Yamamay και Carpisa, παρουσιάζει την πρώτη του επίσημη Έκθεση Αειφορίας για το έτος 2019.

    Η έκθεση απεικονίζει τα ορόσημα της στρατηγικής για αειφορία του Ομίλου Pianoforte, η οποία εδώ και αρκετά χρόνια επικεντρώνεται στο να καταστήσει τις δύο μάρκες πιο πράσινες και δεσμεύεται να εμπλέκει σε αυτή διαφορετικά τμήματα του Ομίλου. Η έκθεση αυτή είναι μια ευκαιρία να διερευνηθεί και να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος των σχετικών με την αειφορία δράσεων του Ομίλου μέχρι σήμερα.

    Ο Όμιλος Pianoforte έχει χαράξει οδηγίες και αρχές σχετικές με τους τομείς αειφορίας που επηρεάζουν τους ανθρώπους, το περιβάλλον, την κοινότητα, τους πελάτες και τους προμηθευτές της, και εργάζεται για την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού μοντέλου που θα συνδέει την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη ανάπτυξη με το σεβασμό προς το περιβάλλον.

    Ο Όμιλος πιστεύει ότι η διασφάλιση της αειφόρου ανάπτυξης των εμπορικών σημάτων του, παράλληλα με την ψηφιοποίηση και την καινοτομία, είναι ο μόνος τρόπος να συνεχίσει να αναπτύσσεται, αυξάνοντας ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη των ενδιαφερομένων και κερδίζοντας υποστηρικτές.

    Η παρουσίαση της πρώτης αυτής έκθεσης είναι μια ευκαιρία για αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που έχουν επιτευχθεί μέχρι στιγμής μέσω των πολλών πρωτοβουλιών μας, τις οποίες έχουμε εφαρμόσει στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης δέσμευσης του Ομίλου για βιωσιμότητα και της φιλοσοφίας που καθοδηγεί την ανάπτυξη των δύο σημάτων προς ένα πιο πράσινο μέλλον. Η έκθεσή μας είναι επίσης ένας τρόπος να θέσουμε τους στόχους που επιθυμεί να επιτύχει ο Όμιλος εντός του πεδίου εφαρμογής των Στόχων Αειφόρου Ανάπτυξης, όπως αναφέρεται στην Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών του 2030.

                    
    Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το δικό μας μέλλον, και αυτό των επόμενων γενεών, με βάση την εμπιστοσύνη μας στην αξία των ανθρώπων και των σχέσεων, καθώς γνωρίζουμε ότι όλοι εξαρτώνται ο ένας από τον άλλο και ότι το όραμά μας για τον κόσμο πρέπει απαραιτήτως να αφορά την ανθρωπότητα, τη φύση και την οικονομία. Πιστεύουμε ότι, την παραμονή της τρίτης δεκαετίας της νέας χιλιετίας, ο βασικός στόχος της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης πρέπει να είναι η δημιουργία αξίας με μείωση της χρήσης των φυσικών πόρων, με σεβασμό στη βιοποικιλότητα και στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ πλουσίων και φτωχών του πλανήτη. Ωστόσο, δεν παραβλέπουμε την αξία της ομορφιάς ως κύριο θέμα για τις μάρκες Yamamay και Carpisa, καθώς και για τον τομέα λιανικής στο σύνολό της. Στη πραγματικότητα, μέσα από την ανάγκη μας να δημιουργήσουμε περιβαλλοντική, κοινωνική και προϊοντική ομορφιά αλλά και την αμέριστη προσοχή μας στη λεπτομέρεια, επιθυμούμε ν’ ανακοινώσουμε τη συνεχή δέσμευσή μας για ανθρώπινη ευημερία και αξιοπρέπεια.

    Η δημιουργικότητά μας στοχεύει στην ενίσχυση της υπάρχουσας σχέσης μεταξύ ανθρώπου και περιβάλλοντος. Πιστεύουμε ότι δημιουργεί ευκαιρίες για τους κανόνες που διέπουν σήμερα την οικονομία, ώστε να εξελιχθούν σε πιο ηθικά μοντέλα που είναι πιο κοντά στην πραγματική φύση του ανθρώπου. Καθώς η βιομηχανία της Μόδας είναι η δεύτερη πιο ρυπογόνα στον κόσμο, ευθύνεται για το 10% του συνόλου εκπομπών CO2 και το 20% του συνόλου των λυμάτων, η μόνη διέξοδος από την κρίση είναι κατά τη γνώμη μας να βάλουμε τη δημιουργικότητα και το πάθος μας στις υπηρεσίες της αναγκαίας αυτής αλλαγής και να συμμορφωθούμε με τους κοινούς στόχους που ορίσθηκαν από τα Ηνωμένα Έθνη στην Ατζέντα του 2030 ".

    φωτό: Barbara Cimmino CSR Director

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ