Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 20-Οκτ-2020 10:32

    ZeniΘ: Οδηγούμε την καινοτομία στις ψηφιακές υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Mάνος Εξαρχουλάκος, διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ

    Ποια είναι η ΖeniΘ και ποια είναι τα συστατικά της επιτυχίας της;

    Η ΖeniΘ είναι ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα.
    Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.

    Ως ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου σε αριθμό συνδέσεων έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα και αποτελεί την κορυφαία ομάδα ενέργειας με ολοένα και περισσότερους νέους πελάτες.

    Η εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να διατηρεί και να ενδυναμώνει, προσφέροντάς τους την πιο μεγάλη γκάμα προϊόντων ρεύματος και φυσικού αερίου αλλά και υπηρεσίες που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό. 

    Πόσο σημαντικές είναι οι  ψηφιακές υπηρεσίες στην εποχή του COVID; Πόσο έχετε αναπτύξει αυτόν τον τομέα στη ΖeniΘ; 

    Οι ψηφιακές υπηρεσίες είναι αυτές που επέτρεψαν στον κόσμο και στην οικονομία να συνεχίζει, όταν όλα γύρω μας επηρεάζονταν από την πανδημία. Μια εταιρεία ενέργειας όπως η ΖeniΘ έχει μόνο να επωφεληθεί από την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, ένα δρόμο που ούτως ή άλλως θα ακολουθούσαμε, καθώς ο μέτοχός μας ΕΝΙ πρωτοπορεί εδώ και χρόνια στις ψηφιακές υπηρεσίες και μας μεταλαμπαδεύει τις καινοτομίες της. 

    Έτσι αναπτύξαμε μια βεντάλια από "έξυπνες" ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες μας. Όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα.

    Παράλληλα, με την υπηρεσία e-bill o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν  υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ.

    Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους.  Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια  σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online. 

    Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την "έξυπνη" ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε το κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν on-line τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. 

    Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους καταναλωτές και είναι ένας τρόπος να ανταποδίδουμε και να επιβραβεύουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας. 

    Ποια είναι τα κίνητρα για κάποιον για να κάνει ηλεκτρονικό συμβόλαιο με τη ZeniΘ;

    Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους. Δυο είναι λοιπόν τα κίνητρα - η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση - έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!

    Με το e-συμβόλαιο λοιπόν η δύναμη βρίσκεται στα χέρια του καταναλωτή ο οποίος και έχει πλέον τη δυνατότητα να επιλέξει μόνος του το προϊόν που του ταιριάζει σε ρεύμα ή σε φυσικό αέριο και να ολοκληρώσει online το συμβόλαιό του, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια! 

    Τι άλλο ετοιμάζετε;

    Δεν εφησυχάζουμε, όπως έχουμε αποδείξει. Συνεχίζουμε να δημιουργούμε περισσότερα ψηφιακά αλλά και φυσικά σημεία επαφής με τον πελάτη. Ήδη φέτος εγκαινιάσαμε τα γραφεία μας και το δεύτερο κατάστημά μας στην Αθήνα,  και το δεύτερο κατάστημά μας στη Λάρισα, φτάνοντας τα 10 φυσικά καταστήματα πανελλαδικά.

    Ανακοινώσαμε και μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, για να προσφέρουμε τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να πάρουν χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου, ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου, μια σημαντική διευκόλυνση για τον οικονομικό προϋπολογισμό.

    Επίσης, συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, στηρίζοντάς τον έμπρακτα στα οικογενειακά του έξοδα. Έτσι παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, και σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του νοικοκυριού όλων των πελατών μας με όφελος έως και 600€. 

    Και συνεχίζουμε.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων