Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 28-Νοε-2019 11:45

    Η κοινωνική προσφορά ταιριάζει στη ''Lidl Ελλάς''

    Η κοινωνική προσφορά ταιριάζει στη ''Lidl Ελλάς''
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Έχετε σκεφτεί ποτέ πόση είναι η απόσταση μεταξύ της επιθυμίας σας να προσφέρετε στο κοινωνικό σύνολο και της πράξης. Η απάντηση είναι ένα "κλίκ". Ναι σωστά διαβάσατε. Πλέον η ''Lidl Ελλάς'' για την οποία η προσφορά βρίσκεται στο DNA της, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προσφέρουν στις ευπαθείς ομάδες με το πάτημα ενός κουμπιού. Πώς γίνεται αυτό;

    Όποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα fylladioprosforasapotalidl.gr, και πατήσει το κουμπί "Μοιράσου το καλό!" και μοιραστεί δηλαδή "ηλεκτρονικά" το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του "Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl" τότε η Lidl Ελλάς προσφέρει 1 ευρώ σε προϊόντα που θα δοθούν σε ευπαθείς ομάδες μέσω των Οργανισμών "Ανοιχτή Αγκαλιά", "Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής", "Μπορούμε" και "Το Χαμόγελο του Παιδιού".

    Πρόκειται για μια πρωτοποριακή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εγκαινίασε η Lidl Ελλάς, με τη φιλοσοφία της να εδράζεται στη σύνδεση της εταιρίας με την κοινωνική προσφορά και τη συμμετοχή του κοινού να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του καλού σκοπού.

    Τι είναι όμως το "Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl", πέρα από ένα μέσο διασύνδεσης της εταιρείας με τους καταναλωτές και την κοινωνική προσφορά; Το "Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl" είναι ένα διαφορετικό φυλλάδιο, στο οποίο δεν υπάρχουν προϊόντα. Το μόνο που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό είναι αγάπη και αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

    Αφορμή και έμπνευση για αυτή την πρωτοβουλία αποτέλεσε η αγάπη που εξέφρασαν για το Φυλλάδιο Προσφορών Lidl δύο μικρά κορίτσια, η Ελεονόρα από το Μονοδένδρι Ζαγορίου που με τη δική της φαντασία ζωγράφισε τη δική της εκδοχή από το εβδομαδιαίο φυλλάδιο και η Στεφανία από την Κατερίνη που φωτογράφησε την εξαιρετική συλλογή της από δεκάδες φυλλάδια Lidl. Έτσι, γεννήθηκε αυτό το ξεχωριστό Φυλλάδιο όπου τα προϊόντα δίνουν τη θέση τους στην αγάπη που μοιράζουμε και μοιραζόμαστε με όλους τους ανθρώπους που το αξίζουν και το έχουν ανάγκη.

    Ήδη οι Γωγώ Δελογιάννη, Γιώργος Καπουτζίδης και Γιάννης Σερβετάς έχουν αγκαλιάσει την καμπάνια και ως "Διανομείς Αγάπης" και κοινωνοί του μηνύματος της Lidl Ελλάς, καλούν το κοινό να συμμετέχει και να στηρίξει αυτήν την πρωτοβουλία. Πλέον ο λόγος είναι σε όλους εμάς που καλούμαστε να συμμετάσχουμε σε αυτή την κοινωνική δικτύωση για καλό σκοπό.

    Σε ποιες ευπαθείς ομάδες θα κατευθυνθεί η προσφορά

    Οι προσφορές που θα συγκεντρωθούν θα δοθούν σε ευπαθείς ομάδες μέσω των εξής Οργανισμών:

    "Ανοιχτή Αγκαλιά". Πρόκειται για έναν εθελοντικό μη-κερδοσκοπικό σωματείο για υποστήριξη παιδιών, σχολείων & κοινωνικά ευπαθών ομάδων. Παρέχει ενημέρωση & εκπαίδευση για θέματα υγείας και πραγματοποιεί εκστρατείες προληπτικής ιατρικής.

    "Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αρωγής": Το συγκεκριμένο δίκτυο υποστηρίζει 100 ιδρύματα, ενδιάμεσους φορείς και συσσίτια σε όλο το Βορειοελλαδικό τόξο. Στοχεύει στην ανάπτυξη της κουλτούρας του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης, μέσω των καλών πρακτικών.

    "Μπορούμε": Είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση με σκοπό τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την αύξηση της επισιτιστικής προσφοράς στην Ελλάδα.

    "Χαμόγελο του Παιδιού": Το "Χαμόγελο" υλοποιεί πανελλαδικά, 365 ημέρες τον χρόνο, 24 ώρες την ημέρα, αποτελεσματικές και άμεσες δράσεις για την προστασία όλων των ευάλωτων παιδιών. Η προσφορά του έχει αναγνωριστεί διεθνώς.

    Η κοινωνική προσφορά της Lidl Ελλάς σε αριθμούς

    Η συγκεκριμένη ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η Lidl Hellas δεν είναι η πρώτη και ούτε και η μοναδική που έχει πραγματοποιήσει τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Εδώ και 20 χρόνια, η εταιρική υπευθυνότητα και κοινωνική προσφορά είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την εταιρική κουλτούρα της Lidl Ελλάς. Μέχρι σήμερα λοιπόν η Lidl Ελλάς έχει διαθέσει:

    · Περισσότερα από 2 εκατ. € επενδύσεις σε κοινωνικές & περιβαλλοντικές δράσεις από το 2015 έως σήμερα

    · Πάνω από 1 εκατ. € σε δωρεές προϊόντων από το 2015 έως σήμερα

    · Περισσότερα από 1 εκατ. € σε δωρεές προϊόντων από το 2015 έως σήμερα

    · Πάνω από 1 εκατ. € σε στήριξη του "Χαμόγελου του Παιδιού" από το 2012

    · Περισσότερα από 600.000€ σε εκστρατείες προληπτικής ιατρικής για απομακρυσμένες περιοχές από το 2011 έως σήμερα

    · Επίσης έχει προσφέρει 300.000 μερίδες φαγητού στην ΜΚΟ "Μπορούμε"

    · 250.000€ έχει δώσει σε υποτροφίες και δράσεις του "Κέντρου για Χαρισματικά Παιδιά CTY Greece" από το 2016

    · Ενώ έχει συγκεντρώσει άνω των 40.000 καροτσιών τροφίμων για το "Όλοι μαζί Μπορούμε" από το 2011 έως σήμερα

    · Και έχει υποστηρίξει 12.000 μαθητές από 72 σχολεία μέσα από το πρόγραμμα "Δεκατιανό στο Σχολείο" για το 2016-2017.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων