Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 27-Νοε-2019 14:14

    Κωτσόβολος: Όλοι θέλουν να μπουν στην "Μαύρη Λίστα" της Μπλακ Φράϊντει

    Κωτσόβολος: Όλοι θέλουν να μπουν στην "Μαύρη Λίστα" της Μπλακ Φράϊντει
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    "Ναι έχω και στο χωριό μου Μπλακ Φράϊντει" καταλήγει το νέο, ανατρεπτικό, διαφημιστικό σποτάκι της εταιρείας Κωτσόβολος. Βασίστηκε - για τρίτη συνεχόμενη χρονιά - στην εξαιρετικά πετυχημένη συνταγή της ελληνοποίησης της Black Friday.

    Αυτή τη φορά το σποτάκι έχει ως επίκεντρο μία αλλιώτικη "Μαύρη Λίστα", φτιαγμένη ειδικά για την "Μπλακ Φράϊντει". Με κεντρικό ήρωα τον Βρασίδα, γυρισμένο σε ένα πανέμορφο χωριό της Ελλάδος με τη συμμετοχή κατοίκων, παρουσιάζει το μαζικό κάλεσμα για το συμπλήρωμα της  "μαύρης λίστας" στην κεντρική πλατεία του χωριού.

    "Τρεχάτε χωριανοί, ο Βρασίδας φτιάχνει μαύρη λίστα" είναι η προτροπή προς τους κατοίκους στο μαζικό κάλεσμα. Ο Λιάκος που θέλει μεγάλη τηλεόραση για να βλέπουν όλοι καλά στον καφενέ, η Μαριγούλα που παραγγέλλει επιτακτικά hoverboard, αλλά και ο Γιώργης που ζητά τρία "σμαρτφόν" συμπληρώνουν τη "μαύρη λίστα" του Βρασίδα που εν συνεχεία αναχωρεί για τον Κωτσόβολο με το κασετόφωνο του αυτοκινήτου του να παίζει το διαφημιστικό σποτάκι της εταιρείας.

     

     

    Όλοι οι χωριανοί θέλουν να μπουν στη "μαύρη λίστα" του Βρασίδα στην "σίζον  θρι" της Κωτσόβολος. Βέβαια όλοι του φωνάζουν πως τα πάντα υπάρχουν και online…

    Η ιδέα της εταιρείας ξεκίνησε το 2017 με τον "Μαύρο Παρασκευά" και τις εκπτώσεις που έβαλε το μπακάλικο του. Πέρυσι στο επίκεντρο βρέθηκε η διαμάχη για τη σύλληψη της "Black Friday" που αποδόθηκε από την κα. Κική στο πανηγύρι της Αγίας Παρασκευής.

    Η φετινή "σίζον θρι" του επιτυχημένου concept "Μπλακ Φράϊντει. Είχες και στο χωριό σου;" με εξίσου ανατρεπτικό αλλά και επιτυχή τρόπο, ελληνοποιεί ξανά το ξενόφερτο ουσιαστικά "έθιμο". Αναδεικνύει έτσι τις προσφορές στα προϊόντα της Κωτσόβολος, αλλά και το γεγονός ότι στην Ελλάδα η Μαύρη Παρασκευή διαρκεί περισσότερο, μία ολόκληρη εβδομάδα.

     

    Κωτσόβολος2

    Μεγάλες ευκαιρίες αγοράς από την Κωτσόβολος

    Με αυτόν τον χιουμοριστικό τρόπο η εταιρεία Κωτσόβολος παρουσιάζει τις προσφορές της για την περίοδο του Black Friday που διατίθενται στα 95 καταστήματά της, αλλά και στο kotsovolos.gr. Στη φετινή Μπλακ Φράντεϊ κάνει την εμφάνισή της και μία επιπλέον υπηρεσία που τα καταστήματα Κωτσόβολος θα προσφέρουν στους επισκέπτες τους, την Pay Express. Πρόκειται για μία υπηρεσία που υλοποιείται πρώτη φορά στην Ελλάδα. Δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του τερματικού pos που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων. Για όσους θέλουν να παραλάβουν οι ίδιοι επιτόπου, με την υπηρεσία Collect@Store μπορούν μέσα σε λιγότερο από 30 λεπτά από τη στιγμή που έχουν κάνει την παραγγελία τους online να παραλάβουν στο κοντινότερο κατάστημα που έχουν βρει διαθέσιμο το προϊόν.

    Η εταιρεία Κωτσόβολος προαναγγέλλει ευκαιρίες αγοράς σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, από τις τηλεοράσεις, τα gadgets, τα smarthones, τα laptops, μέχρι και τις μεγάλες οικιακές συσκευές, τα κλιματιστικά ,τις μικροσυσκευές και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, που είναι ήδη στη λίστα με τις καλύτερες black τιμές.

    Προσφέρει επίσης μια σειρά χρήσιμων υπηρεσιών μέσω του ολοκληρωμένου συστήματος υπηρεσιών Support 360° όπως είναι η ολοκληρωμένη υποστήριξη όλων των συσκευών, η επισκευή και η συντήρηση, η παράδοση και η εγκατάσταση, καθώς και πολλές άλλες υπηρεσίες που αφορούν προϊόντα τεχνολογίας. Επιπλέον, η εταιρεία δίνει έμφαση στην ανάπτυξη Omni-Channel πώλησης, μέσω των Franchise καταστημάτων και των δραστηριοτήτων πώλησης σε εταιρικούς πελάτες (B2B), Telesales και e-Commerce.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων