Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Νοε-2019 08:16

    Το ηχηρό μήνυμα του ομίλου Eurolife ERB για όλα όσα έχουν αξία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε έναν ολικό επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται ο πολίτης και ο επιχειρηματίας τη σημασία της ασφαλιστικής εταιρείας προχωρά, μέσα από τα νέα πρωτοποριακή του καμπάνια, ο Όμιλος Eurolife ERB. Αλλάζει τα δεδομένα βασιζόμενος στη δύναμή  του, η οποία παράσχει το αίσθημα της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, αλλά και στις εξειδικευμένες ασφαλιστικές υπηρεσίες που παρέχει καλύπτοντας όλες τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών του.

    Στην νέα καμπάνια η έννοια της ασφάλισης παύει να συνδέεται με την κάλυψη έναντι κινδύνου, με την αίσθηση της σιγουριάς που δημιουργεί ένα ισχυρό προϊόν για το παρόν και για το μέλλον. Προχωρά πολύ πιο πέρα.

    Δείχνει ότι αποτελεί το εφαλτήριο για όλα όσα έχουν αξία για τον επιχειρηματία, για τον πολίτη, για την οικογένεια. Ώστε να εργάζεται, να δημιουργεί, να κάνει όνειρα, να διασκεδάζει, να ζει την κάθε στιγμή στο έπακρο και με αισιοδοξία.

    Τι έχει αξία για σένα; 

    Η καμπάνια "Τι έχει αξία για σένα;" την οποία εγκαινίασε ο Ομιλος Eurolife ERB μεταφέρει, μέσα από έξι διαφορετικές ιστορίες, το μήνυμα της αισιοδοξίας, της δημιουργίας, της αξιοποίησης κάθε στιγμής. 

    Στη νέα καμπάνια παρουσιάζεται η ώρα που κάθε ένας από τους πρωταγωνιστές της, ανακαλύπτει αυτό που έχει σημασία για τη ζωή του. Με αυτόν τον τρόπο αφηγείται τον σκοπό και τη δέσμευση του Ομίλου Eurolife ERB: να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, ενθαρρύνοντάς τους να πραγματοποιούν τις επιδιώξεις και τα θέλω τους, να ζουν τη ζωή που επιθυμούν.  

    O Όμιλος Eurolife ERB με την νέα του καμπάνια αποδεικνύει οτι μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να επικοινωνήσει την αισιοδοξία, την ικανοποίηση, την προσδοκία για όλα αυτά που επιδιώκει κανείς για το μέλλον του. Μεταφέρει το εν λόγω μήνυμα με "όπλο” την ισχυρή του θέση στην αγορά.

    Το ισχυρό όνομα

    Η ασφάλεια πηγάζει από την ισχύ του Ομίλου Eurolife ERB, μέλους της Fairfax Financial Holdings Limited. Ο Όμιλος σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, έχοντας πετύχει να βρίσκεται στο επίκεντρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και κατέχοντας ηγετική θέση στον κλάδο. 

    Τα οικονομικά του στοιχεία αποδεικνύουν τη δυνατότητά του να είναι κάθε στιγμή σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του. Επιτυγχάνει σταθερά ισχυρή κερδοφορία και διαθέτει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις. 

    Ο Όμιλος είναι πρώτος σε κερδοφορία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με 21,3 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη προ φόρων και 198,3 εκατ. ευρώ συνολικά κέρδη προ φόρων το 2018. Είναι δεύτερος σε παραγωγή με 436 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα το 2018. Το σύνολο του ενεργητικού του έφτανε πέρυσι στα 2,8 δισ. ευρώ, ενώ στα 194 εκατ. ευρώ ανήλθε το συνολικό ποσό αποζημιώσεων. 

    Διαθέτει πάνω από 350 άτομα προσωπικό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και ένα ευρύ δίκτυο (πάνω από 1.200) ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παρέχει ένα ευρύ πακέτο λύσεων για ιδιώτες και για επιχειρήσεις.

    Παράλληλα, επενδύει συστηματικά και με συνέπεια στην τεχνολογία και την καινοτομία για τη στήριξη των συνεργατών και των πελατών του. Μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect κάθε πελάτης μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού προφίλ του στον Όμιλο, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων. 

    Στα έργα του ψηφιακού του εκσυγχρονισμού ανήκουν το portal Eurolife Partners, μέσω του οποίου όλοι οι συνεργάτες της εταιρείας μπορούν, εύκολα και γρήγορα, να ετοιμάσουν προσφορές, να εκδώσουν και να παρακολουθούν συμβόλαια, να προχωρούν σε τιμολογήσεις, για όλες τις ροές του Ομίλου Eurolife ERB. Επίσης, μέσα από την πλατφόρμα Salesforce CRM, ένα πρωτοποριακό και σύγχρονο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Salesforce, την κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης συστημάτων CRM παγκοσμίως, τα στελέχη του Ομίλου μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, προσφέροντας μια αποτελεσματική, σύγχρονη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης. 

    ευροασσσσ

    Στο στρατηγικό πλάνο του προτεραιότητες είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, ο σχεδιασμός και η προώθηση νέων προϊόντων, η αξιοποίηση των assets του, η ανάπτυξη νέων έργων και υποδομών τεχνολογίας και η περαιτέρω ενίσχυση του στελεχιακού του δυναμικού. 

    Επίσης, ο Όμιλος επενδύει και σε ευέλικτες εκπαιδευτικές δραστηριότητες για το δίκτυο συνεργατών του, αλλά και υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που έχει στόχο να επιστρέφει, κάθε χρόνο, μέρος της κερδοφορίας του στην κοινωνία (έχει αναπτύξει συνεργασία με τη HOPEgenesis για την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας, με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με την Εθνική Λυρική Σκηνή και με την ethelon για την ανάπτυξη εθελοντικών δραστηριοτήτων και πρωτοβουλιών).

    O Ομιλος Eurolife ERB μέσα από την πορεία του αλλά και από τη νέα του καμπάνια κάνει ξεκάθαρο το στίγμα του. Καθίσταται σαφές πως δεν ασφαλίζει απλά τη ζωή και την περιουσία, αλλά ό,τι εμπνέει, όλα όσα έχουν αξία για τον καθένα ξεχωριστά. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων