Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 06-Νοε-2019 11:28

    Το μέλλον είναι εδώ και βρίσκεται στο ΑΒ Ελληνικό και το ΑΒ Μακεδονία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα εμβληματικά καταστήματα της ΑΒ, ΑΒ Ελληνικό και ΑΒ Μακεδονία, γίνονται "πιλότος" αλλαγών για την επόμενη ημέρα στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων. Πώς η παράδοση, οι νέες τάσεις και η τεχνολογία μπορούν να δώσουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες;

     

    "Πιλότος" αλλαγών για την επόμενη ημέρα στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων γίνονται τα εμβληματικά καταστήματα  της ΑΒ Βασιλόπουλος, ΑΒ Ελληνικό και ΑΒ Μακεδονία. Τα ανανεωμένα καταστήματα της αλυσίδας, η οποία εδώ και οκτώ δεκαετίες προσφέρει στους πελάτες, υψηλής ποιότητας προϊόντα απ’ όλο τον κόσμο, αναδεικνύοντας παράλληλα και τον γευστικό πολιτισμό της ελληνικής γης, εισάγει τον Έλληνα καταναλωτή σε μια νέα εποχή: Στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας, των ψηφιακών υπηρεσιών και των νέων διατροφικών τάσεων. Έτσι, η εταιρεία ανοίγει ένα καινούριο κεφάλαιο στην ιστορία της, και σε αυτή την κατεύθυνση θα ανανεώνονται σταδιακά τα καταστήματα του δικτύου ΑΒ.

     

    Τα ανανεωμένα καταστήματα, ΑΒ Ελληνικό και ΑΒ Μακεδονία, που "ξανασυστήθηκαν" στο κοινό μέσα από ένα τριήμερο εορταστικό Φεστιβάλ (17-18-19 Οκτωβρίου & 23-24-25 Οκτωβρίου, αντίστοιχα),  τα έχουν όλα και ακόμη περισσότερα.

    pin

    Όπως βιολογικά προϊόντα, επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά, καθώς και μοναδική συλλογή από εξαιρετικά, σπάνια τυριά μικρών τυροκομείων αλλά και bar φυσικών χυμών. Όλα αυτά παρουσιάζονται με διακριτό τρόπο στους πελάτες. Πώς; Με τα ολοκαίνουργια τμήματα που δημιούργησε η αλυσίδα. Πρόκειται για την "Armonia", ένα ολοκαίνουριο τμήμα με 1.700 προϊόντα που προάγουν την υγιεινή διατροφή και τη φροντίδα για τον πλανήτη.

    pin

     

    Το "La Fromagerie", που προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά που παράγονται σε μικρά τυροκομεία σε κάθε γωνιά της γης. Και το Fresh Juice Bar όπου μπορούν οι πελάτες να επιλέγουν φρεσκοστυμμένους χυμούς από φρούτα και λαχανικά, καθώς και smoothies που ταιριάζουν σε κάθε γούστο.

     

    ΑΒ Βασιλόπουλος

     

    Και αυτή είναι μια μόνο μικρή γεύση από τις αλλαγές που έχουν γίνει στα καταστήματα της αλυσίδας στο ΑΒ Ελληνικό και το ΑΒ Μακεδονία. Γιατί η εταιρεία έχει επενδύσει και στις νέες τεχνολογίες και στην εμπειρία μέσα από οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης για να μπορούν οι πελάτες να βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της ΑΒ. Υπάρχει μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας στα τμήματα service για να εξοικονομούν οι πελάτες της χρόνο και να μπορούν να συνεχίζουν τις αγορές τους μέσα στο κατάστημα, μέχρι να ειδοποιηθούν με μήνυμα όταν φτάσει η σειρά τους να εξυπηρετηθούνε. Επίσης υπάρχουν κιόσκια με πληροφορίες για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων που δίνουν χρήσιμες πληροφορίες και ενημερώνουν για νέα προϊόντα, προσφορές, αλλά και συνταγές. Παράλληλα, έχουν ενσωματωθεί αυτόματα ταμεία για την πραγματοποίηση των αγορών πιο γρήγορα κι εύκολα, ενώ η Pepper το νέο φιλικό robot της ΑΒ, καλωσορίζει τους πελάτες και δίνει πληροφορίες.

    Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: https://www2.ab.gr/80xronia/geysi-apo-to-mellon/

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων