Συνεχης ενημερωση

    23:59 12/01

    Ο χυμός που καταπολεμά το ροχαλητό

    Η (απλή) συνταγή για τον χυμό που θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα το βράδυ.

    10/09 2019

    Δύο σημαντικοί λόγοι για να κοιμόμαστε το μεσημέρι

    Ο μεσημεριανός ύπνος συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού.

    26/08 2019

    Μήπως κοιμάστε "αγκαλιά" με βακτήρια και μύκητες;

    Γιατί θα πρέπει να πλένουμε τα σεντόνια μας τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα και πόσο επικίνδυνος είναι ο ιδρώτας.

    26/05 2019

    Έχετε αϋπνίες; Αυτή είναι η πιο απολαυστική… θεραπεία!

    Ο οργασμός πριν τον ύπνο δρα σαν υπνωτικό χάπι χωρίς παρενέργειες.

    23/05 2019

    Αν θέλετε να χάσετε το περιττό λίπος, κοιμηθείτε λίγο παραπάνω!

    Γιατί ο ύπνος αποτελεί το "κρυφό μας όπλο" για να χάσουμε βάρος, να μειώσουμε το λίπος και να γεμίσουμε ενέργεια.

    07/05 2019

    Πείτε "αντίο" στο λίπος στην κοιλιά!

    Δεν είναι μόνο ενοχλητικό, το κοιλιακό λίπος μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία της καρδιάς. Πώς μπορείτε να απαλλαγείτε;

    07/04 2019

    Πιείτε αυτό και κοιμηθείτε σαν πουλάκι!

    Αντί για ένα απλό χαμομήλι, δοκιμάστε το παρακάτω αρωματικό και χαλαρωτικό αφέψημα.

    18/03 2019

    Κοιμηθείτε - σας κάνει καλό!

    Περίπου το 15% των ανθρώπων, ηλικίας άνω των 70 ετών κάνει χρήση υπνωτικών χαπιών, όπως αναφέρθηκε σε επιστημονική εκδήλωση για τον ύπνο.

    26/02 2019

    Έως και έξι χρόνια άυπνοι οι νέοι γονείς

    Έρευνα δείχνει ότι η διαταραχή ύπνου φθάνει στο αποκορύφωμά της τους πρώτους τρεις μήνες.

    22/01 2019

    8 πράγματα που πρέπει να κάνουμε πριν κοιμηθούμε

    Μερικά πολύτιμα tips & tricks για να εφαρμόσετε λίγο πριν τον ύπνο, ώστε βελτιώσετε την ζωή σας!

    16/01 2019

    Tip για καρδιαγγειακή προστασία: Κοιμηθείτε!

    Οι λιγότερες από έξι ώρες ύπνου μπορεί να αυξήσουν την αθηροσκλήρωση και τον καρδιαγγειακό κίνδυνο, σύμφωνα με ισπανική έρευνα.

    19/12 2018

    Αν θέλετε συνέχεια γλυκό, μάλλον σας λείπει ύπνος!

    Η έλλειψη ύπνου κάνει τα γλυκίσματα και τα σνακ πιο δελεαστικά για τον εγκέφαλο.

    18/12 2018

    Σας λείπει ο μεσημεριανός ύπνος μετά το φαγητό; Δεν φταίτε εσείς!

    Ειδικά μετά από ένα χορταστικό μεσημεριανό φαγητό, ο μεσημεριανός ύπνος είναι απαραίτητος. Τι μπορείτε να κάνετε;

    18/12 2018

    Κάνει κακό στην πλάτη μας να κοιμόμαστε μπρούμυτα;

    Αναρωτιέστε γιατί ξυπνάτε κουρασμένοι; Μπορεί να φταίει η στάση που κοιμάστε!

    04/11 2018

    Τι σχέση έχουν το σκόρδο, το σεξ και ο ύπνος;

    Είναι σύμφωνα με τους ειδικούς τρία βασικά "συστατικά" για να έχουμε γερή καρδιά!

    21/10 2018

    Γιατί είναι καλύτερο να κοιμάστε στο αριστερό σας πλευρό

    Πώς μπορεί να επηρεάζει την υγεία και την ποιότητα του ύπνου σας η στάση στην οποία προτιμάτε να κοιμάστε;

    17/10 2018

    Τι μπορείτε να πάθετε αν κοιμάστε λιγότερο από 6 ώρες!

    Από εξανθήματα στο δέρμα μέχρι αύξηση βάρους!

    13/09 2018

    Γιατί είναι τόσο σημαντικό το παιδί σας να κοιμάται σωστά

    Η βέλτιστη διάρκεια ύπνου για τα παιδιά και τους εφήβους κυμαίνεται από 8 έως 13 ώρες ημερησίως.

    06/09 2018

    Πέντε tips για να κοιμάστε καλύτερα!

    Ακόμα κι αν κοιμάστε τις απαραίτητες οχτώ ώρες, εάν ο ύπνος δεν είναι ποιοτικός τότε δεν ξεκουράζεστε όσο χρειάζεται.

    09/08 2018

    Κοιμάστε πολλές ώρες; Λάθος!

    Όσοι κοιμούνται 8 έως 10 ώρες κινδυνεύουν να πεθάνουν πιο γρήγορα από όσους δεν ξεπερνούν τις 7.

    22/07 2018

    Πάτε αργά για ύπνο; Δείτε τι κακό κάνετε στο σώμα σας

    Αποτελέσματα μελετών δείχνουν ότι η καθυστέρηση του ύπνου συνδέεται με μειωμένο δείκτη μάζας σώματος.

    19/06 2018

    4 ροφήματα που μας χαλαρώνουν πριν τον ύπνο

    Και ταυτόχρονα μπορούν να μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα!

    26/04 2018

    Ποια ώρα της ημέρας είμαστε... παράλυτοι;

    Ακούγεται τρομαχτικό - κι όμως συμβαίνει για το καλό μας!

    28/02 2018

    Πολεμήστε το διαβήτη τύπου 2 με το… μαξιλάρι σας!

    Μία ώρα επιπλέον ύπνου την ημέρα, μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες να παρουσιάσετε διαβήτη.

    26/01 2018

    Έξι λόγοι που ξυπνάμε κουρασμένοι

    Αν έχετε κοιμηθεί τουλάχιστον 8 ώρες αλλά δεν ξυπνάτε ξεκούραστοι, κάτι φταίει!

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης