Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 08-Αυγ-2022 09:00

    Τέσσερα ρεαλιστικά tips για να παραμείνουμε fit στις διακοπές

    Τέσσερα ρεαλιστικά tips για να παραμείνουμε fit στις διακοπές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Δεν είναι λίγοι όσοι επιλέγουν να ασκηθούν πιο εντατικά πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές τους, ενώ επιστρέφοντας από αυτές δυσκολεύονται να μπουν και πάλι στο πρόγραμμά τους. Η τακτική αυτή, όπως φαίνεται, δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική όταν έχεις θέσει συγκεκριμένους fitness goals, που αφορούν είτε την απώλεια βάρους, είτε την σμίλευση της σιλουέτας σου, είτε ακόμα και την βελτίωση της συνολικής υγείας. Το να παραμείνεις fit πριν αλλά και μετά το καλοκαίρι δεν είναι δύσκολη υπόθεση, αρκεί να ακολουθείς έξυπνες και κυρίως υγιείς για το σώμα σου λύσεις.

    Ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται και η επιλογή να εντάξεις την άσκηση στο πρόγραμμα των διακοπών σου. Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι θα θυσιάσεις χρόνο από τις βουτιές ή τις βραδινές εξόδους για να γυμναστείς εντατικά και με αυστηρούς ρυθμούς. Σημασία έχει να διατηρήσεις την φυσική σου κατάσταση ακέραιη ακόμα και με σύντομες προπονήσεις, διαφορετικές από εκείνες που συνήθως ακολουθείς, προσθέτοντας σε αυτές το στοιχείο της διασκέδασης. Και πως θα το πετύχεις αυτό; Αρκεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω χρήσιμα tips:

    Ξύπνα (λίγο) νωρίτερα

    Και δεν εννοώ ξημερώματα. Έχεις ανάγκη τον ύπνο όσο βρίσκεσαι σε διακοπές, ώστε να μπορέσει το σώμα αλλά και ο οργανισμός να αναπαυθεί πραγματικά. Χωρίς να κάνεις κατάχρηση της ανάγκης αυτής αλλά και να βοηθήσεις τους μύες σου να παραμείνουν σε φόρμα, ξύπνα μόλις λίγη ώρα νωρίτερα, απολαμβάνοντας ένα γρήγορο workout session, ώστε να να μην στερηθείς καμία άλλη απόλαυση από την υπόλοιπη ημέρα σου. Ένας χαλαρός περίπατος, μίση ώρα κολύμπι ή ποδήλατο είναι ιδανικές ασκήσεις για να ξεκινήσεις γεμάτη ενέργεια την μέρα σου.

    Πες ναι στις ξεναγήσεις

    Πιθανότατα το μέρος όπου έχεις επιλέξει για διακοπές διαθέτει πολλές κρυμμένες ομορφιές, που σε περιμένουν να τις ανακαλύψεις. Φορώντας τα κατάλληλα ρούχα και παπούτσια, προστατευτικό καπέλο για τον ήλιο και έχοντας μαζί σου ένα μπουκαλάκι με νερό, σίγουρα θα απολαύσεις μια ξενάγηση στα τοπικά hot spot της, φροντίζοντας ταυτόχρονα να γυμνάσεις το σώμα σου.

    Αφιέρωσε 10 λεπτά σε μια κυκλική προπόνηση

    Τον μεγαλύτερο χρόνο των διακοπών μας σίγουρα θέλουμε να τον περάσουμε ξέγνοιαστα και πολλές φορές χωρίς να κάνουμε απολύτως τίποτα. Μια έντονη κυκλική προπόνηση δέκα μόλις λεπτών δεν πρόκειται να σου στερήσει τίποτα από τα παραπάνω. Βρες 2 - 3 σετ δυναμικών ασκήσεων για κάθε κεντρική μυική ομάδα του σώματος (χέρια, πλάτη, κορμός, πόδια) και εκτέλεσε τα σε μικρό χρονικά διάστημα. Οι προπονήσεις HIIT λειτουργούν ακριβώς με τον τρόπο αυτό.

    Άκουσε προσεκτικά τις ανάγκες του σώματός σου

    Το βασικότερο όλων για να παραμείνεις fit στις διακοπές είναι να μην πιέσεις υπερβολικά τον εαυτό σου να κάνει πράγματα που στην ουσία δεν χρειάζεται εκείνη την στιγμή. Άκουσε το σώμα σου, ανακάλυψε τις ανάγκες του και έπειτα επιδώσου σε μια ολιγόλεπτη σωματική δραστηριότητα, προκειμένου να λάβεις σε ικανοποιητικό βαθμό το αποτέλεσμα που επιδιώκεις. Μην ξεχνάς πως το αληθινό νόημα των διακοπών είναι να επιστρέψεις στην καθημερινότητα σου ανανεωμένη, έχοντας ξεφορτωθεί την υπερβολική πίεση.

    Πηγή: Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:12 03/10

    Νέα έρευνα σχετίζει το διαβήτη με τη μοναξιά

    Η μοναξιά σχετίζεται με διπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, μας λένε Νορβηγοί ερευνητές, ρίχνοντας το βάρος στο χρόνιο στρες που προκαλεί αυτή η συναισθηματική κατάσταση.

    09:04 03/10

    Η άσκηση που βελτιώνει την επιβίωση σε ασθενείς με καρκίνο του εντέρου

    Η σωματική άσκηση επηρεάζει θετικά την υγεία μας και νέα έρευνα υποστηρίζει ότι είναι ευεργετική σε σε ασθενείς με στάδιο ΙΙΙ καρκίνο του παχέος εντέρου.

    08:02 03/10

    Ένα ακόμη "όπλο" στη μάχη για τον καρκίνο του δέρματος στο "Ανδρέας Συγγρός"

    Ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα χαρτογράφησης στη μάχη για τον καρκίνο του δέρματος απέκτησε το νοσοκομείο "Ανδρέας Συγγρός", αποκλειστικής δωρεάς του Ιδρύματος Ωνάση.

    14:10 30/09

    Κρούσματα πανομοιότυπα ή στενά συγγενικά στελεχών της ηπατίτιδας Α διερευνά το ECDC

    Τα περισσότερα κρούσματα έχουν εντοπιστεί στην Ουγγαρία, αναφέρει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων.

    10:55 30/09

    Άγχος, κούραση, κατάθλιψη: Η "απάντηση" είναι η άσκηση

    Οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά γνωρίζουν ότι η άσκηση είναι συνδεδεμένη με την σωματική και ψυχική ευεξία.

    09:00 30/09

    Η εξέλιξη της νευροδιέγερσης στη χειρουργική του θυρεοειδούς

    Η διαρκής εκπαίδευση των Ελλήνων χειρουργών στη σύγχρονη τεχνολογία επιφέρει θεαματικές αλλαγές στις επεμβάσεις θυρεοειδεκτομής.

    11:47 29/09

    H Teleperformance Greece ξανά στον αγώνα για τον καρκίνο του μαστού, Greece Race for the Cure®

    Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Teleperformance Greece στηρίζει ενεργά ως Επίσημος Χορηγός Εθελοντών τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου & Περιπάτου Greece Race for the Cure®.

    11:06 29/09

    Έρευνα: Εμβόλιο για την COVID-19 και έμμηνος ρύση

    Νέα διεθνής μελέτη επιβεβαιώνει τη σχέση ανάμεσα στον εμβολιασμό κατά της Covid-19 και τις αλλαγές στον έμμηνο κύκλο.

    08:19 29/09

    Καρδιολογία: Το παρόν και το μέλλον - όλες οι βασικές εξελίξεις

    Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς, οι εξελίξεις στην καρδιολογία στέλνουν ένα αισιόδοξο μήνυμα.

    08:12 29/09

    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Τι αλλάζει στους προληπτικούς ελέγχους ελέγχους για τον καρκίνο

    Για ποιες επιπλέον μορφές καρκίνου συστήνεται η δημιουργία προγραμμάτων συμπτωματικού ελέγχου;

    12:20 28/09

    Εγκαίνια νέων γραφείων της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας

    Ο ρόλος της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας έχει αναγνωριστεί και πλέον "συνομιλεί" επί ίσοις όροις με την Πολιτεία προς όφελος του ευρύτερου διαλόγου και της βελτίωσης της φροντίδας και των παροχών υγείας.

    12:08 28/09

    Ένας καλός λόγος να... πιάσουμε τα βαράκια

    Η τακτική άσκηση με βαράκια μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, ακόμη περισσότερο αν συνδυάζεται με αεροβική, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    08:40 28/09

    Δύο vs τρεις δόσεις για την αποφυγή νοσηλείας από COVID-19

    Ο εμβολιασμός με τις τρεις αντί για δύο δόσεις έναντι του SARS-CoV-2 μειώνει τις πιθανότητες νοσηλείας λόγω COVID-19, είναι το συμπέρασμα νέας έρευνας.

    08:33 28/09

    Το μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρα Καρδιάς και η παρουσίαση του Μουσείου Καρδιολογίας

    Σε μία λαμπρή συνάντηση με δημοσιογράφους, η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία παρουσίασε το καινούργιο αυτό μουσείο.

    13:02 27/09

    Έγκριση νέας θεραπείας για το μεταστατικό μελάνωμα

    Η έγκριση αφορά το ανεγχείρητο μεταστατικό μελάνωμα. Γενικά, το μελάνωμα είναι ιάσιμο εάν βρεθεί και αντιμετωπιστεί σε πρώιμο στάδιο.

    09:50 27/09

    5 μηνύματα από τα νεφρά μας ότι κάτι δεν πάει καλά

    Τα νεφρά είναι τα "φίλτρα" του οργανισμού μας και είναι καλό να γνωρίζουμε τα προειδοποιητικά σημάδια που μπορεί να μας στείλουν.