Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 30-Ιουν-2022 23:59

    Ποιο τυρί είναι το καλύτερο για γερά οστά;

    Ποιο τυρί είναι το καλύτερο για γερά οστά;
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα περισσότερα είδη τυριών διαθέτουν πλούσια γεύση, ταιριάζουν άψογα με πολλές γλυκές και αλμυρές προτάσεις ενώ διαθέτουν σημαντικά διατροφικά οφέλη. Βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία είναι τα βασικά στοιχεία που μετατρέπουν το τυρί σε μια υγιεινή τροφή και απαραίτητη προσθήκη στο καθημερινό διατροφικό μας πρόγραμμα. Η κατανάλωση αυτού έχει συνδεθεί – όχι άδικα – με την πρόσληψη ικανοποιητικής ποσότητας πρωτεϊνών, αφού ανάλογα με το είδος του τυριού μπορείς να λάβεις έως και 10 γραμμάρια αυτών.

    Ταυτόχρονα, οι ειδικοί εξηγούν πως το τυρί είναι μια ωφέλιμη επιλογή για την υγεία του εντέρου, καθώς διαθέτει υγιή βακτήρια, τα οποία λειτουργούν ως προβιοτικά και είναι υπεύθυνα για τη βελτίωση της μικροβιακής χλωρίδα. Το βασικότερο, ωστόσο, πλεονέκτημα του τυριού είναι η υψηλή περιεκτικότητα του σε ασβέστιο, του μετάλλου δηλαδή που είναι υπεύθυνο για τη διατήρηση της υγείας των οστών.

    "Το μεγαλύτερο μέρος του ασβεστίου που λαμβάνει το σώμα μας αποθηκεύεται στα οστά", εξηγεί η διατροφολόγος και ειδικός σε θέματα διατροφής Roxana Elsani, προσθέτοντας στη συνέχεια "τα χαμηλά επίπεδα ασβεστίου μπορούν να οδηγήσουν σε ασθενέστερα οστά καθώς και σε αυξημένο κίνδυνο για κατάγματα και ασθένειες των οστών. Τα επαρκή επίπεδα ασβεστίου, από την άλλη, είναι σημαντικά για τη σωστή λειτουργία των δοντιών, της καρδιάς, των νεύρων και των μυών".

    Ποιο τυρί ενδείκνυται ως το καλύτερο για γερά οστά;
    Πιθανότατα γνωρίζεις ήδη πολλά από τα παραπάνω δεδομένα, όμως ίσως να έχεις αναρωτηθεί αν όλα τα τυριά είναι εξίσου ωφέλημα για τα οστά. Η απάντηση είναι όχι καθώς υπάρχει ένα είδος τυριού με μεγαλύτερη ποσότητα ασβεστίου συγκριτικά με τα υπόλοιπα.

    Αυτό δεν είναι άλλο από την παρμεζάνα, η οποία όχι μόνο περιέχει επαρκείς ποσότητες ασβεστίου, αλλά είναι πλούσια και σε φώσφορο (ακόμα ένα σημαντικό μέταλλο για την υγεία των οστών). "Δύο κουταλιές της σούπας παρμεζάνα περιέχει 34% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης ασβεστίου και 30% της συνιστώμενης διατροφικής πρόσληψης φωσφόρου. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 1.000 χιλιοστόγραμμα ασβεστίου την ημέρα" επισημαίνει η Dr. Elsani.

    Σχετική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Nutrition Journal απεδείκνυε πως οι ενήλικες που κατανάλωναν υψηλές ποσότητες ασβεστίου και φωσφόρου παρουσίαζαν ισχυρότερη οστική μάζα. Ένα ακόμα αξιοσημείωτο πλεονέκτημα της παρμεζάνας είναι ότι διαθέτει χαμηλά επίπεδα λακτόζης, για αυτό και είναι ευκολότερα ανεκτή σε άτομα με δυσανεξία.

    Η διατροφολόγος τονίζει μεταξύ άλλων πως μόλις δύο κουταλιές της σούπας παρμεζάνα είναι ικανοποιητική ποσότητα για να λάβουμε όλα τα θετικά της οφέλη και χωρίς να γεμίσουμε την διατροφή μας με έξτρα λιπαρά. Επομένως, λίγη τριμμένη παρμεζάνα στα ζυμαρικά ή την πίτσα είναι μια καλή ποσότητα για να εξασφαλίσουμε στον οργανισμό μας μερικά πολύτιμα μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

    Πηγή: Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:50 10/08

    UNICEF: Οι ελλείψεις σε παιδικά εμβόλια κατά του ροταϊού πλήττουν 4 χώρες της Αφρικής - Κινδυνεύουν παιδικές ζωές

    Οι προμήθειες ενός εμβολίου για την πρόληψη της μόλυνσης με τον φονικό ροταϊό στα παιδιά είτε έχουν εξαντληθεί στην Κένυα, την Τανζανία, τη Σενεγάλη και το Καμερούν είτε κοντεύουν να εξαντληθούν.

    11:56 10/08

    Κορονοϊοί που συνδέονται με τον SARS μολύνουν περίπου 66.000 ανθρώπους τον χρόνο στην ΝΑ Ασία

    Περίπου 66.000 άνθρωποι στη Νοτιοανατολική Ασία μολύνονται ετησίως με κορονοϊούς που συνδέονται με τον SARS και σχεδόν 500 εκατομμύρια άνθρωποι κατοικούν κοντά σε περιβάλλοντα, όπου συναντώνται...

    09:00 09/08

    Οι διατροφικές συμβουλές για τη χρόνια κόπωση

    Η έντονη ψυχολογική πίεση και "κακές" διατροφικές επιλογές είναι τα βασικά αίτια εμφάνισης.

    09:00 08/08

    Τέσσερα ρεαλιστικά tips για να παραμείνουμε fit στις διακοπές

    Δεν χρειάζεται να θυσιάσεις χρόνο από τις βουτιές σου για να ασκηθείς, παρά μόνο να κινηθείς έξυπνα μέσα στη μέρα.

    09:51 05/08

    Ένας στους οκτώ ασθενείς με κορονοϊό εμφάνισε μακρά Covid-19

    Τι αποκαλύπτει μεγάλη ολλανδική μελέτη.

    09:18 05/08

    Πότε είναι ασφαλές να τρώμε μύδια και άλλα όστρακα; Ο κανόνας του "ρ

    Όχι μόνο στη νηστεία αλλά όλο το καλοκαίρι, τα θαλασσινά "τραβιούνται". Τι να προσέχουμε όμως για να μην κινδυνεύσουμε από τροφική δηλητηρίαση;

    11:36 04/08

    Ο παράγοντας που μπορεί να καθυστερεί τη διάγνωση του καρκίνου του προστάτη

    Η σύγχυσή του με άλλα προβλήματα του ουροποιητικού είναι ένα σοβαρό θέμα, όπως επισημαίνουν βρετανοί επιστήμονες.

    08:48 04/08

    Συμπτώματα πολλαπλής σκλήρυνσης που δεν θα υποψιαζόσασταν

    Έντονη κόπωση, δυσκολία στο βάδισμα, τσιμπήματα και μουδιάσματα στα άκρα… αυτά συγκαταλέγονται στα γνωστά πρώτα συμπτώματα της πολλαπλής σκλήρυνσης.

    08:46 04/08

    Είστε παντρεμένος και με υψηλό μορφωτικό επίπεδο; Καλά τα νέα για εσάς!

    Οι άνδρες, ιδίως οι παντρεμένοι και μορφωμένοι, έχουν μεγάλη πιθανότητα να ζήσουν περισσότερο από τις γυναίκες, δείχνει διεθνής μελέτη.

    10:26 03/08

    Αυξημένος ο κίνδυνος εμφράγματος και εγκεφαλικού μετά από ουρική αρθρίτιδα

    Τη σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων επεσήμανε βρετανική έρευνα.

    09:30 03/08

    Απώλεια όσφρησης μετά από COVID-19: Με τι άλλο μπορεί να συνδέεται;

    Συχνότερα τα προβλήματα μνήμης μετά από Covid-19 στους ανθρώπους με συνεχιζόμενη απώλεια όσφρησης, σύμφωνα με αργεντίνικη μελέτη.

    09:23 03/08

    Οι μακροπρόθεσμες καρδιαγγειακές επιπλοκές της λοίμωξης COVID-19

    Νέα μελέτη ανέδειξε σημαντικές πτυχές της αρνητικής επίπτωσης της λοίμωξης COVID-19 στον καρδιαγγειακό κίνδυνο έως και ένα έτος μετά τη νόσηση.

    17:27 02/08

    Τα απαραίτητα για το "φαρμακείο των διακοπών"

    Για όσους δεν έχουν φτιάξει ακόμη βαλίτσες, οι συμβουλές για το "φαρμακείο των διακοπών" είναι χρήσιμες.

    09:50 02/08

    Κλιματική αλλαγή: Ας μην υποτιμάμε την επίδρασή της

    Η κλιματική αλλαγή μπορεί να φέρει ακόμη και το καταστροφικό τέλος της ανθρωπότητας, προειδοποιούν επιστήμονες. Προλαβαίνουμε, άραγε, να κάνουμε "επανορθωτικές κινήσεις";

    09:28 02/08

    Tιρζεπατίδη κατά της παχυσαρκίας: Νέα μελέτη για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά της

    Η τιρζεπατίδη, ένας νέος εβδομαδιαίος ενέσιμος παράγοντας, μειώνει το σωματικό βάρος κατά 20% σε ασθενείς με παχυσαρκία.