Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 19-Ιαν-2022 12:06

    9 tips για να πραγματοποιήσετε τους fitness στόχους σας

    9 tips για να πραγματοποιήσετε τους fitness στόχους σας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο καθηγητής φυσικής αγωγής και personal trainer Θωμάς Ζάτας μοιράζεται μαζί μας τις επαγγελματικές του συμβουλές για το πώς θα ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα άσκησης και πώς θα το τηρήσουμε στη διάρκεια της χρονιάς. Τι μας λέει, λοιπόν;

    "Μπορεί ο χρόνος μας να είναι περιορισμένος αλλά αυτό συμβαίνει στους περισσότερους. Ακόμα και 20-30 λεπτά προπόνησης κάνουν διαφορά σε σχέση με το να μην κάνει κανείς καθόλου! Όπως κι αν είναι οι συνθήκες, οι προσωπικές μας και οι γύρω μας, πάντα υπάρχουν επιλογές όταν μιλάμε για την υγεία και την ευεξία μας. Γι' αυτό απλά βάλτε στόχο για το 2022 να κάνετε έστω κάποιες ημέρες της εβδομάδας κάτι για εσάς: Μπορεί να είναι ένα πρόγραμμα online με τον αγαπημένο σας trainer, ασκήσεις αναπνοής ή γιόγκα μόλις επιστρέψετε από τη δουλειά, ένα γρήγορο πρόγραμμα 20-30 λεπτών από την προπόνηση που σας ενεργοποιεί, ένα πρόγραμμα κινητικότητας και διατάσεων. Οι λύσεις είναι πάντα περισσότερες από τις δικαιολογίες", σχολιάζει ο Θωμάς Ζάτας.

    Πώς θα κατακτήσετε τους fitness στόχους σας το 2022

    Προσδιορίστε τους στόχους σας

    Είναι αποδεδειγμένο ότι αν θέτουμε και καταγράφουμε τους στόχους μας, είναι πολύ πιο πιθανό να τους επιτύχουμε. Επίσης μας βοηθάει να έχουμε ένα πιο έντονο κίνητρο και να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι. Ποιοι όμως στόχοι θα μας βοηθήσουν σε αυτό; Θα πρέπει να είναι:

    • Συγκεκριμένοι
    • Μετρήσιμοι
    • Με συγκεκριμένο χρονικό όριο
    • Να είναι πραγματικά δικοί μας στόχοι
    • Να έχουν καταγραφεί

     

    Βάλτε σε εφαρμογή το πλάνο σας 

    Αφού καταγράψετε τους στόχους σας, θα πρέπει μετά να θέσετε σε εφαρμογή ένα πλάνο υλοποίησης τους. Εφόσον είναι fitness στόχοι, ένας επαγγελματίας μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό, χωρίς όμως να είναι απαραίτητο για να προχωρήσετε. Είναι όμως σημαντικό να ξεκινήσετε τις προπονήσεις σας με ασφάλεια ώστε να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς και βέβαια για να αρχίσετε να βλέπετε σύντομα αποτέλεσμα.  

    Προγραμματίστε την προπόνησή σας

    Μαζί με τα υπόλοιπα που σημειώνετε στην ατζέντα σας, θα πρέπει να συμπεριλάβετε και την προπόνησή σας. Φυσικά το πρόγραμμα σας μπορεί να αλλάξει, αλλά είναι πολύ διαφορετικό να βλέπετε την προπόνηση σας στο εβδομαδιαίο πλάνο σας.

    Βρείτε παρέα  

    Όταν δύο άνθρωποι μοιράζονται έναν κοινό στόχο, διατροφής, προπόνησης ή ευεξίας είναι πολύ πιο εύκολο να τον κατακτήσουν. Σκεφτείτε απλά ότι κάποιες μέρες είναι πιο δύσκολες, όποτε μια καλή παρέα μπορεί να αποτελεί ένα ακόμη κίνητρο για να πραγματοποιήσετε το πρόγραμμα που έχετε βάλει στο πλάνο σας. 

    Μην αμελείτε τον ύπνο σας

    Όλο και περισσότερες έρευνες γίνονται πλέον αναφορικά με τον ύπνο και κατά ποσό βελτιώνει την απόδοσή μας. Προσπαθήστε να κοιμάστε 7-9 ώρες κάθε μέρα τουλάχιστον. Αυτό δεν θα σας βοηθήσει μόνο στην απόδοση σας σε ότι έχει να κάνει με την γυμναστική, αλλά και στην απόδοση σας σε όλα όσα έχετε να φέρετε εις πέρας μέσα στην μέρα. 

    Πίνετε πολύ νερό

    Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι πολύ σημαντική για όλες τις λειτουργίες του. Πίνοντας αρκετό νερό μέσα στη μέρα όχι μόνο μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό σας και να διώξει τις τοξίνες, αλλά και να σας βοηθήσει να κάνετε καλύτερες διατροφικές επιλογές. 

    Αλλάξτε κάποιες καθημερινές συνήθειες

    Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβετε ότι για να δείτε αλλαγές στο σώμα και στη διάθεσή σας θα πρέπει να αλλάξετε κάποιες καθημερινές συνήθειες. Μπορεί να τις θεωρείτε αμελητέες αλλά μόνο έτσι δεν είναι. Για παράδειγμα, προτιμήστε να περπατήσετε μια διαδρομή αντί να πάρετε το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο. Προτιμήστε να βγείτε για λίγο περπάτημα αντί να περάσετε το απόγευμα μπροστά στην τηλεόραση. Βρείτε ένα χόμπυ που και θα το απολαμβάνετε αλλά και θα σας κρατάει πιο ενεργό από τον καναπέ του σπιτιού σας. Φάτε ένα φρούτο αντί για ένα σνακ κάτι που ξέρετε ότι δεν σας βοηθάει στον στόχο σας. Αυτές οι μικρές αλλαγές είναι που φέρνουν την μεγάλη αλλαγή. 

    Μην παραλείπετε το πρωινό

    Το πρωινό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας, επομένως η παράλειψή του δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Το σώμα μας πρέπει να τροφοδοτηθεί με καύσιμο και να προετοιμαστεί για την υπόλοιπη μέρα, επομένως αντί να παραλείπουμε το πρωινό, αυτό θα πρέπει να είναι ένα από τα πιο θρεπτικά γεύματα που καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα. Επιπλέον, η κατανάλωση ενός καλού πρωινού μας κρατά μακριά από τα ανθυγιεινά σνακ για την υπόλοιπη ημέρα.

    Κρατήστε τη θετική σκέψη

    Σίγουρα δεν θα κυλάει κάθε μέρα όπως την έχετε φανταστεί. Παίζει σημαντικό ρόλο να παραμείνετε με θετική αντίληψη, με θετική διάθεση, για να μπορέσετε να προσπεράσετε όλες τις αναποδιές που θα βρεθούν στον δρόμο σας. Αν μου επιτρέπετε να σας δώσω μια συμβουλή, αυτή θα ήταν να μην τα παρατήσετε και στο τέλος ο επιμένων νικά. 
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:41 27/05

    Εξελίξεις στην παρακολούθηση και θεραπεία του κληρονομικού καρκίνου του νεφρού VHL

    Διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με θέμα τις πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις στην παρακολούθηση και τη θεραπεία του κληρονομικού καρκίνου του νεφρού.

    11:54 27/05

    Τα "μωρά της πανδημίας": Πώς μπορεί να επηρέασε τα μωρά το άγχος της εγκύου μητέρας

    Το στρες της εγκύου μητέρας λόγω πανδημίας μπορεί να είχε αρνητική επίπτωση στον εγκέφαλο του αγέννητου μωρού, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    09:05 27/05

    4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΡευΜΑζήν: 28 και 29 Μαΐου 2022

    Βασικό θέμα του συνεδρίου, "Η επόμενη μέρα στην περίθαλψη των ρευματοπαθών και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους".

    08:30 27/05

    Μελέτη σύγκρισης δύο θεραπειών για την COVID-19: Τι δείχνουν τα αποτελέσματα

    Βαρισιτινίμπη έναντι δεξαμεθαζόνης για νοσηλευόμενους ασθενείς με COVID-19: Τι δείχνουν τα αποτελέσματα τυχαιοποιημένης, διπλά-τυφλής κλινικής μελέτης.

    08:20 27/05

    Ευλογιά των πιθήκων ή ανεμοβλογιά: Πώς θα τα ξεχωρίσουμε

    Οι δύο αυτές ασθένειες παρουσιάζουν ομοιότητες που μπορεί να δημιουργήσουν σύγχυση.

    12:18 26/05

    Καρκίνος του προστάτη και θρόμβωση

    Οι άνδρες με καρκίνο του προστάτη έχουν πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο για σοβαρές θρομβώσεις στο αίμα, σύμφωνα με μεγάλη ευρωπαϊκή μελέτη.

    12:05 26/05

    Πανελλαδικό Συνέδριο για την Πολλαπλή Σκλήρυνση

    Με θέμα "Ο ρόλος των συνδέσεων στο Ταξίδι του Ασθενούς με Πολλαπλή Σκλήρυνση: Nέα δεδομένα - προκλήσεις – προοπτικές" θα πραγματοποιηθεί το πανελλαδικό συνέδριο για τη νόσο στις 28 και 29 Μαΐου.

    12:00 26/05

    Η Αγγελική Καραβά Γενική Διευθύντρια στο ISLE Academy του Ομίλου  SOFMEDICA

    Ο Όμιλος έχει ήδη επενδύσει 6 εκατ. ευρώ στην εκπαίδευση των Επαγγελματιών Υγείας, ενώ προγραμματίζει να διπλασιάσει το ύψος της επένδυσής του, εντός της επόμενης τριετίας.

    08:28 26/05

    Ακόμη και οι πλήρως εμβολιασμένοι μπορούν να εμφανίσουν μακρά Covid-19

    Το παραπάνω συμπέρασμα αναφορικά με την long covid προκύπτει από νέα αμερικανική έρευνα.

    08:26 26/05

    Οι ηλικιακές ομάδες που μπορεί να έχουν προστασία από την ευλογιά των πιθήκων

    Τι αναφέρει σχετικά η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών (ΕΕΕ) μετά τη χθεσινή της συνεδρίαση όπου εξέτασε τα υπάρχοντα δεδομένα αναφορικά με την ευλογιά των πιθήκων.

    15:50 25/05

    Γιατί δεν χρειάζεται να πανικοβαλλόμαστε με την ευλογιά των πιθήκων

    Ίσως η πανδημία που έχουμε βιώσει μας έχει επηρεάσει, οι επιστήμονες όμως είναι καθησυχαστικοί αναφορικά με την ευλογιά των πιθήκων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να είμαστε σε επαγρύπνηση και...

    10:57 25/05

    Παγκόσμια Ημέρα Θυρεοειδούς: Άνοδο παρουσιάζουν μορφές θυρεοειδοπάθειας

    Η αυτοάνοση θυρεοειδίτιδα Hashimoto παρουσιάζει ιδιαίτερη αύξηση ως επακόλουθο της συνεχούς επιρροής διαφόρων περιβαλλοντικών παραγόντων στη γενετική προδιάθεση των ασθενών.

    08:45 25/05

    Αρτηριακή υπέρταση: Οκτώ ερωτήσεις και απαντήσεις από την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρία

    Σύμφωνα με στοιχεία, το 40% των ενηλίκων έχουν υπέρταση, με το 32% των υπερτασικών να είναι αδιάγνωστοι και 35% να είναι διαγνωσμένοι αλλά χωρίς καλή ρύθμιση της πίεσής τους.

    08:23 25/05

    Γιατί, πού και πότε καλεί το CDC Αμερικανούς πολίτες να χρησιμοποιούν ξανά μάσκα

    Οι βασικοί λόγοι είναι η αύξηση των νέων κρουσμάτων COVID-19 αλλά η σύσταση γίνεται κυρίως λόγω της αύξησης του αριθμού των νοσηλευόμενων σε περιοχές των ΗΠΑ.

    08:19 25/05

    ROSA® Knee System: Το πιο εξελιγμένο ρομποτικό σύστημα για την αρθροπλαστική γόνατος

    Οι εξελίξεις στην ολική αρθροπλαστική γόνατος είναι σημαντικές καθώς οι νέες χειρουργικές τεχνικές με τη βοήθεια ρομποτικών συστημάτων επιτρέπουν τον ακριβέστερο σχεδιασμό των επεμβάσεων.

    18:52 24/05

    Τα ανακαινισμένα παιδιατρικά νοσοκομεία μέσα από τα μάτια των παιδιών

    Διαδικτυακή ξενάγηση στις σύγχρονες και φιλόξενες εγκαταστάσεις που παρέδωσε ο ΟΠΑΠ.