Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 14-Σεπ-2020 08:32

    7 πρακτικά tips για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής μετά το καλοκαίρι

    7 πρακτικά tips για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής μετά το καλοκαίρι
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κοκτέιλ, παγωτά και φαγητό έξω, συνήθως χαρακτηρίζουν τις καλοκαιρινές διακοπές. Γι' αυτό άλλωστε μιλάμε συχνά για τα κιλά των διακοπών. Ωστόσο, η αυστηρή δίαιτα δεν είναι απαραίτητη για να επανέλθουμε. Οι παρακάτω συμβουλές από τη Βέρα Ζαχαρού, διαιτολόγο - διατροφολόγο και health coach, θα μας βοηθήσουν να μπούμε ομαλά σε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής. 

    Ξεκίνα σωστά την ημέρα

     Ένα καλό πρωινό θα σε βοηθήσει στο να μείνεις χορτάτος για αρκετές ώρες και έτσι θα αποφύγεις τα τσιμπολόγημα. Μια ομελέτα με 2 ασπράδια, 1 κρόκο και cottage ή ανθότυρο. Ή ένα γιαούρτι με φρέσκα φρούτα και 4-5 ανάλατους ξηρούς καρπούς, θα διώξουν την λιγούρα για μια τυρόπιτα ή ένα κρουασάν μαζί με τον καφέ.

    Πόσα βήματα έκανες σήμερα;

    Ίσως οι ρακέτες που έπαιξες στην παραλία να μην ήταν αρκετές, ίσως να μην είσαι φαν των καλοκαιρινών σπορ. Για να φτάσεις όμως στο αποτέλεσμα που θέλεις, θα πρέπει να να αρχίσεις να κινείσαι λίγο παραπάνω. Δες το σαν παιχνίδι, βάλε ένα στόχο 10.00 Βήματα την ημέρα και παρακολούθησε την πρόοδο σου. 

    Φτιάξε λίστα για το σουπερμάρκετ

    Επέλεξε τι θα μαγειρέψεις ακριβώς μέσα στην εβδομάδα, ποια σνακ θα έχεις, έτσι ώστε όταν πας στο σουπερμάρκετ να έχεις λίστα με όλα όσα χρειάζεσαι. Σου προτείνω να εφοδιαστείς με γιαούρτια 2%, τυρί χαμηλών λιπαρών, κράκερ ολικής άλεσης και φρέσκα φρούτα. Προσπάθησε να αποφύγεις να αγοράσεις "πειρασμούς" όπως μπισκότα, σοκολάτες και πατατάκια. Όσο δεν έχεις στα ντουλάπια σου αυτός τους "πειρασμούς", είναι πιο εύκολο να επιλέξεις να καταναλώσεις κάτι πιο υγιεινό.

    Βάλε πρόγραμμα

    Μην περιμένεις τελευταία στιγμή να αποφασίσεις τι να μαγειρέψεις. Το πιο πιθανό είναι να έχεις ξεχάσει να βγάλεις το κοτόπουλο από την κατάψυξη και θα αρκεστείς σε αυτή την δικαιολογία για να καταναλώσεις κάτι γρήγορο. Γι'αυτό λοιπόν, την Κυριακή ή οπότε έχεις λίγο χρόνο, μαγείρεψε 2-3 φαγητά που έχεις κατά νου για όλη την εβδομάδα. Μεριδοποίησε το κάθε ένα σε τάπερ και βάλε τα στην κατάψυξη. Κάθε βράδυ πριν πας για ύπνο, βγάλε το τάπερ με το αυριανό φαγητό και άφησέ το να ξεπαγώσει, έτσι ώστε το πρωί να είναι έτοιμο να το πάρεις μαζί σου στο γραφείο.

    Να τα κάνεις... σαλάτα!

    Μια σαλάτα με φρέσκα λαχανικά δεν θα απογοητεύσει ποτέ, ούτε τον ουρανίσκο σου αλλά ούτε και το στομάχι σου. Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, νερό, βιταμίνες και έχουν ελάχιστες θερμίδες. Διάλεξε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, συνδύασε τα με κόκκινες πιπεριές και αγγούρι. Πρόσθεσε και πρωτεΐνη όπως αβγό βραστό, μανιτάρια, ανθότυρο ή κοτόπουλο. Μπορείς ακόμα να προσθέσεις λίγο αβοκάντο (προσοχή στην ποσότητα, καθώς 1 κ.σ. αβοκάντο περιέχει 80kcal). Τέλος, δώσε επιπλέον γεύση προσθέτοντας άφθονο φρέσκο χυμό λεμόνι.

    Όχι μόνο superfoods

    Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά είναι super! Περιέχουν ιχνοστοιχεία, μέταλλα, φυτικές ίνες, βιταμίνες και φυτοχημικά συστατικά. Δεν υπάρχει κανένα φρούτο και λαχανικό, που από μόνο του θα σε βοηθήσει να μειώσεις το βάρος σου. Αντιθέτως η υπερκατανάλωση των λεγόμενων superfoods (αβοκάντο, ξηροί καρποί κλπ.) είναι πολύ πιθανό να αυξήσουν το βάρος σου. Το μυστικό είναι να έχεις μια ποικιλία στην διατροφή σου, η οποία να περιλαμβάνει, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών, καλά λιπαρά και άπαχη πρωτεΐνη. Ίσως αυτό να είναι πιο δύσκολο στην πράξη γι'αυτό απαιτείται ένας προγραμματισμός γευμάτων.

    Πίνε άφθονο νερό 

    Πολύ πιθανό τώρα που έχεις επιστρέψει από τις διακοπές να είσαι αφυδατωμένος. Ο λόγος είναι ότι στις διακοπές ξεχνάς να ενυδατώνεσαι καθώς προτιμάς περισσότερο το αλκοόλ, το οποίο θα σε αφυδατώσει ακόμα πιο πολύ. Γυρίζοντας λοιπόν προσπάθησε να αυξήσεις την ποσότητα του νερού, σιγά σιγά, μέρα με τη μέρα. Το νερό εκτός από την ενυδάτωση που θα σου προσφέρει, θα κάνει και το πεπτικό σου σύστημα να δουλεύει καλύτερα.

    Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι δεν χρειάζεται άγχος, ούτε βιασύνη, όλα θέλουν τον χρόνο τους για να λειτουργήσουν αρκεί να έχεις πρόγραμμα.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:24 18/09

    Γρίπη 2020: Η παράπλευρη ωφέλεια από την εφαρμογή μέτρων για τον κορονοϊό

    Σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα η εποχική γρίπη στο νότιο ημισφαίριο και στις ΗΠΑ μέχρι στιγμής φέτος, χάρη στα μέτρα για τον κορονοϊό.

    09:20 18/09

    Τι δείχνουν τα στοιχεία για τη χορήγηση πλάσματος από αναρρώσαντες σε ασθενείς με COVID-19

    Πολλές ερευνητικές ομάδες παγκοσμίως -και στην Ελλάδα- ερευνούν σήμερα εάν η μέθοδος αυτή είναι αποτελεσματική και ασφαλής ως θεραπεία για την COVID-19.

    08:47 18/09

    1 στα 100 Ελληνόπουλα εμφανίζουν διαταραχή αυτιστικού φάσματος

    Ο αριθμός αυτός προκύπτει από την πρώτη Εθνική Επιδημιολογική Έρευνα που πραγματοποιείται στη χώρα μας για τον αυτισμό.

    09:51 17/09

    Μπορεί το κινητό να γίνει Δούρειος Ίππος για τον κορονοϊό;

    Τα κινητά μας τηλέφωνα αποτελούν εστία μικροβίων, σύμφωνα με μετα-ανάλυση. Και όπως πιστεύουν οι ειδικοί, μπορεί να συμβάλλουν στην εξάπλωση του νέου κορονοϊού.

    09:20 17/09

    Φοράτε γυαλιά; Κινδυνεύετε λιγότερο από τον κορονοϊό!

    Όσοι φοράνε γυαλιά έχουν μικρότερη πιθανότητα να αρρωστήσουν από Covid-19, υποστηρίζει κινεζική μελέτη.

    09:16 17/09

    Κάπνισμα vs θερμαινόμενα προϊόντα: 4 ερωτήσεις και απαντήσεις

    Οι διαφορές μεταξύ του καπνού του τσιγάρου όταν καίγεται και του αερολύματος προϊόντος θερμαινόμενου καπνού, σύμφωνα με τις απαντήσεις των ειδικών της Philip Morris International.

    14:37 16/09

    Κορυφαίες βιοφαρμακευτικές εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους προς όφελος της Επιστήμης

    Εννέα Διευθύνοντες Σύμβουλοι υπέγραψαν ιστορική δέσμευση ότι θα συνεχίσουν να θέτουν την ασφάλεια και την ευεξία των εμβολιαζόμενων ως πρώτη προτεραιότητα στην ανάπτυξη των πρώτων εμβολίων κατά της...

    09:12 16/09

    Δωρεάν εξέταση PSA – γιατί η πρόληψη για τις παθήσεις του προστάτη είναι σημαντική

    Εξεταστείτε δωρεάν από τις 21 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου στο πλαίσιο της νέας εκστρατείας ενημέρωσης για τις παθήσεις του προστάτη και του ουροποιητικού συστήματος.

    08:49 16/09

    Ευρωπαϊκή έγκριση του φαρμάκου entrectinib για τη θεραπεία σπάνιων μορφών καρκίνου

    H Ε.Ε. χορήγησε άδεια κυκλοφορίας υπό όρους για το entrectinib, ένα αντικαρκινικό φάρμακο νεότερης γενιάς για την αντιμετώπιση ορισμένων οδηγών μεταλλάξεων του καρκίνου.

    08:48 16/09

    Η Eurolife FFH και η HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

    Ανανεώνουν τη συνεργασία τους και ετοιμάζουν νέες ενέργειες με πανελλαδική εμβέλεια.

    10:12 15/09

    Ατοπική δερματίτιδα: Τα αίτια, τα συμπτώματα, πώς επηρεάζει τη ζωή του ασθενούς

    Η ατοπική δερματίτιδα είναι μία υποτιμημένη κατάσταση, καθώς δεν είναι μια "απλή" ενόχληση αλλά μία ανοσολογική πάθηση.

    09:36 15/09

    Δωρεάν Διαδικτυακή Ημερίδα: "Κακοήθη Αιματολογικά Νοσήματα"

    Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών – Εθελοντών –  Φίλων – Ιατρών "Κ.Ε.Φ.Ι." Αθηνών διοργανώνει την ημερίδα την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 18:30 -20:30.

    09:30 15/09

    Τα πρώτα δεδομένα της μελέτης ACTT-2 για νοσηλευόμενους με COVID-19

    Η μπαρισιτινίμπη σε συνδυασμό με τη ρεμντεσιβίρη μειώνει το χρόνο μέχρι την ανάρρωση σε νοσηλευόμενους ασθενείς με νόσο COVID-19 στη χορηγούμενη από το NIAID, μελέτη ACTT-2.

    09:30 14/09

    Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη μάσκα στα παιδιά από την Ελληνική Παιδοπνευμονολογική Εταιρεία

    Ποια μάσκα είναι κατάλληλη για το σχολείο, ποια παιδιά ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και μπορεί η χρήση μάσκας να προκαλέσει πρόβλημα υγείας στα παιδιά;

    09:20 14/09

    Μότσαρτ κατά επιληψίας: Πώς η μουσική του βοηθά ασθενείς

    Οι σονάτες του Μότσαρτ μπορεί να μειώνουν τις κρίσεις επιληψίας, δείχνει νέα έρευνα από την Ιταλία.