Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 14-Σεπ-2020 08:32

    7 πρακτικά tips για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής μετά το καλοκαίρι

    7 πρακτικά tips για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής μετά το καλοκαίρι
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κοκτέιλ, παγωτά και φαγητό έξω, συνήθως χαρακτηρίζουν τις καλοκαιρινές διακοπές. Γι' αυτό άλλωστε μιλάμε συχνά για τα κιλά των διακοπών. Ωστόσο, η αυστηρή δίαιτα δεν είναι απαραίτητη για να επανέλθουμε. Οι παρακάτω συμβουλές από τη Βέρα Ζαχαρού, διαιτολόγο - διατροφολόγο και health coach, θα μας βοηθήσουν να μπούμε ομαλά σε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής. 

    Ξεκίνα σωστά την ημέρα

     Ένα καλό πρωινό θα σε βοηθήσει στο να μείνεις χορτάτος για αρκετές ώρες και έτσι θα αποφύγεις τα τσιμπολόγημα. Μια ομελέτα με 2 ασπράδια, 1 κρόκο και cottage ή ανθότυρο. Ή ένα γιαούρτι με φρέσκα φρούτα και 4-5 ανάλατους ξηρούς καρπούς, θα διώξουν την λιγούρα για μια τυρόπιτα ή ένα κρουασάν μαζί με τον καφέ.

    Πόσα βήματα έκανες σήμερα;

    Ίσως οι ρακέτες που έπαιξες στην παραλία να μην ήταν αρκετές, ίσως να μην είσαι φαν των καλοκαιρινών σπορ. Για να φτάσεις όμως στο αποτέλεσμα που θέλεις, θα πρέπει να να αρχίσεις να κινείσαι λίγο παραπάνω. Δες το σαν παιχνίδι, βάλε ένα στόχο 10.00 Βήματα την ημέρα και παρακολούθησε την πρόοδο σου. 

    Φτιάξε λίστα για το σουπερμάρκετ

    Επέλεξε τι θα μαγειρέψεις ακριβώς μέσα στην εβδομάδα, ποια σνακ θα έχεις, έτσι ώστε όταν πας στο σουπερμάρκετ να έχεις λίστα με όλα όσα χρειάζεσαι. Σου προτείνω να εφοδιαστείς με γιαούρτια 2%, τυρί χαμηλών λιπαρών, κράκερ ολικής άλεσης και φρέσκα φρούτα. Προσπάθησε να αποφύγεις να αγοράσεις "πειρασμούς" όπως μπισκότα, σοκολάτες και πατατάκια. Όσο δεν έχεις στα ντουλάπια σου αυτός τους "πειρασμούς", είναι πιο εύκολο να επιλέξεις να καταναλώσεις κάτι πιο υγιεινό.

    Βάλε πρόγραμμα

    Μην περιμένεις τελευταία στιγμή να αποφασίσεις τι να μαγειρέψεις. Το πιο πιθανό είναι να έχεις ξεχάσει να βγάλεις το κοτόπουλο από την κατάψυξη και θα αρκεστείς σε αυτή την δικαιολογία για να καταναλώσεις κάτι γρήγορο. Γι'αυτό λοιπόν, την Κυριακή ή οπότε έχεις λίγο χρόνο, μαγείρεψε 2-3 φαγητά που έχεις κατά νου για όλη την εβδομάδα. Μεριδοποίησε το κάθε ένα σε τάπερ και βάλε τα στην κατάψυξη. Κάθε βράδυ πριν πας για ύπνο, βγάλε το τάπερ με το αυριανό φαγητό και άφησέ το να ξεπαγώσει, έτσι ώστε το πρωί να είναι έτοιμο να το πάρεις μαζί σου στο γραφείο.

    Να τα κάνεις... σαλάτα!

    Μια σαλάτα με φρέσκα λαχανικά δεν θα απογοητεύσει ποτέ, ούτε τον ουρανίσκο σου αλλά ούτε και το στομάχι σου. Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, νερό, βιταμίνες και έχουν ελάχιστες θερμίδες. Διάλεξε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, συνδύασε τα με κόκκινες πιπεριές και αγγούρι. Πρόσθεσε και πρωτεΐνη όπως αβγό βραστό, μανιτάρια, ανθότυρο ή κοτόπουλο. Μπορείς ακόμα να προσθέσεις λίγο αβοκάντο (προσοχή στην ποσότητα, καθώς 1 κ.σ. αβοκάντο περιέχει 80kcal). Τέλος, δώσε επιπλέον γεύση προσθέτοντας άφθονο φρέσκο χυμό λεμόνι.

    Όχι μόνο superfoods

    Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά είναι super! Περιέχουν ιχνοστοιχεία, μέταλλα, φυτικές ίνες, βιταμίνες και φυτοχημικά συστατικά. Δεν υπάρχει κανένα φρούτο και λαχανικό, που από μόνο του θα σε βοηθήσει να μειώσεις το βάρος σου. Αντιθέτως η υπερκατανάλωση των λεγόμενων superfoods (αβοκάντο, ξηροί καρποί κλπ.) είναι πολύ πιθανό να αυξήσουν το βάρος σου. Το μυστικό είναι να έχεις μια ποικιλία στην διατροφή σου, η οποία να περιλαμβάνει, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών, καλά λιπαρά και άπαχη πρωτεΐνη. Ίσως αυτό να είναι πιο δύσκολο στην πράξη γι'αυτό απαιτείται ένας προγραμματισμός γευμάτων.

    Πίνε άφθονο νερό 

    Πολύ πιθανό τώρα που έχεις επιστρέψει από τις διακοπές να είσαι αφυδατωμένος. Ο λόγος είναι ότι στις διακοπές ξεχνάς να ενυδατώνεσαι καθώς προτιμάς περισσότερο το αλκοόλ, το οποίο θα σε αφυδατώσει ακόμα πιο πολύ. Γυρίζοντας λοιπόν προσπάθησε να αυξήσεις την ποσότητα του νερού, σιγά σιγά, μέρα με τη μέρα. Το νερό εκτός από την ενυδάτωση που θα σου προσφέρει, θα κάνει και το πεπτικό σου σύστημα να δουλεύει καλύτερα.

    Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι δεν χρειάζεται άγχος, ούτε βιασύνη, όλα θέλουν τον χρόνο τους για να λειτουργήσουν αρκεί να έχεις πρόγραμμα.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:25 14/06

    Νέα έρευνα: Η ασπιρίνη δεν αυξάνει την πιθανότητα επιβίωσης σε νοσηλευόμενους ασθενείς με νόσο COVID-1

    Τα αποτελέσματα της πολυκεντρικής βρετανικής μελέτης RECOVERY δεν έδειξαν όφελος από τη χορήγηση ασπιρίνης σε νοσηλευόμενους ασθενείς με νόσο COVID-19.

    09:24 14/06

    Οι πανελλήνιες εξετάσεις όπως τις έζησα - ως μαμά εννοώ...

    Έχω περάσει δύο φορές τις πανελλήνιες εξετάσεις. Ως μαμά, όχι ως υποψήφια. Και επειδή γενικά τα λέμε, είπα να μοιραστώ μαζί σου μερικές σκέψεις που με είχαν βοηθήσει όταν έδιναν εξετάσεις τα παιδιά...

    09:14 14/06

    HPV: Παράγοντας για αυξημένο κίνδυνο πρόωρου τοκετού

    Μεγαλύτερος ο κίνδυνος πρόωρου τοκετού και επιπλοκών για τις γυναίκες που μολύνονται από τον ιό HPV, σύμφωνα με σουηδική έρευνα.

    09:19 11/06

    Μελέτη φάσης 3 δείχνει αποτελεσματική νέα θεραπεία για την ψωρίαση

    Νέα δεδομένα Φάσης 3 έδειξαν ότι το Guselkumab πέτυχε διατηρήσιμη και πλήρη κάθαρση του δέρματος επί διάστημα 5 ετών στη μέτρια έως σοβαρή ψωρίαση κατά πλάκας.

    09:09 11/06

    Εμβόλιο Johnson & Johnson: Πόσο "πιάνει" τα μεταλλαγμένα στελέχη;

    Νέα επιστημονική δημοσίευση ερευνά την ανοσογονικότητα του εμβολίου Johnson & Johnson έναντι μεταλλαγμένων στελεχών του SARS-CoV-2.

    11:24 10/06

    Ηλικιακή εκφύλιση ωχράς κηλίδας: Τα συμπτώματα, η διάγνωση και η πρόληψη

    Πρόκειται για την κύρια αιτία μη αναστρέψιμης απώλειας όρασης, σε ολόκληρο τον ανεπτυγμένο κόσμο και στην Ελλάδα.

    09:14 10/06

    Kυτταρικές και γονιδιακές θεραπείες: Σημαντικές εξελίξεις από την Bayer

    Οι εξελίξεις που αφορούν τον τομέα των κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών ανακοινώθηκαν από τις AskBio και Bluerock, εταιρείες του ομίλου Bayer.

    08:34 10/06

    Οξεία μυελογενής λευχαιμία: Έγκριση νέας θεραπείας που αυξάνει την επιβίωση των ασθενών

    Η οξεία μυελογενής λευχαιμία είναι η πιο συχνή μορφή οξείας λευχαιμίας παγκοσμίως.

    08:32 09/06

    Νέα μελέτη: Πώς και πότε θα μπορούμε να ξαναπάμε σε συναυλίες σε κλειστό χώρο

    Τυχαιοποιημένη μελέτη για τη διεξαγωγή μουσικών συναυλιών σε κλειστούς χώρους με τη χρήση διαγνωστικών δοκιμασιών αντιγόνου έναντι του SARS-CoV-2 - Τι έδειξε.

    08:13 09/06

    Έκζεμα στα χέρια: Ξεκινά η πρώτη κλινική μελέτη φάσης 3 για τη νόσο

    Η LEO Pharma ξεκινά την πρώτη κλινική μελέτη Φάσης 3 με κρέμα delgocitinib σε ενήλικες ασθενείς με μέτριο έως σοβαρό έκζεμα στα χέρια.

    10:11 08/06

    Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε η πρώτη νέα θεραπεία μετά από 20 χρόνια

    Σημαντική ημέρα για όσους πάσχουν από Αλτσχάιμερ αλλά και για την επιστήμη αποτελεί η έγκριση νέας θεραπείας για τη νόσο, μετά από 2 δεκαετίες.

    09:04 08/06

    "Μια μπορεί να κάνει τη διαφορά" - Ώρα να κάνουμε όλοι εξέταση σπίλων

    Η νέα καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος μας προσκαλεί να ελέγξουμε προσεκτικά το δέρμα και τις ελιές μας.

    09:08 07/06

    CDC: Οι εμβολιασμένοι δεν χρειάζεται να υποβάλλονται σε τακτικές εξετάσεις για COVID-19

    Η συζήτηση για τα προνόμια των εμβολιασμένων έχει ανοίξει σε παγκόσμιο επίπεδο.

    09:01 07/06

    Οκτώ ερωτήσεις και απαντήσεις για τις πιθανές μελλοντικές ενισχυτικές δόσεις των εμβολίων κατά της Covid-19

    Πότε και με ποιες προϋποθέσεις θα χρειαστούν ενισχυτικές δόσεις των εμβολίων; Αυτό προσπαθούν να απαντήσουν οι ειδικοί.

    09:18 04/06

    Ποιοι μπορεί να χρειαστούν τρίτη δόση του εμβολίου;

    Οι ευπαθείς ομάδες μπορεί να χρειαστούν τρίτη ενισχυτική δόση εμβολίου φέτος, κυρίως λόγω της ινδικής παραλλαγής Δέλτα του κορονοϊού, σύμφωνα με Βρετανούς επιστήμονες.

    09:05 04/06

    Μιλάμε Ανοιχτά για τον HPV - Η πρόληψη είναι στο χέρι μας

    Η πρόληψη έναντι των νοσημάτων που προκαλεί ο ιός HPV μπορεί να οδηγήσει ακόμη και στην εξάλειψη κάποιων μορφών καρκίνου.