Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 14-Αυγ-2020 14:40

    7 άλλοι τρόποι για ενυδάτωση από μέσα (εκτός από το νερό)

    7 άλλοι τρόποι για ενυδάτωση από μέσα (εκτός από το νερό)
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το νερό είναι το σημαντικότερο συστατικό του ανθρώπινου οργανισμού. Το γεγονός αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, αν αναλογιστούμε ότι αποτελεί το 60% του σωματικού βάρους ενός ενηλίκου. Κατέχει ζωτικό ρόλο στη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών, την ομαλή λειτουργία των οργάνων του ανθρώπινου οργανισμού αλλά και στη θερμορύθμισή του. Η καθημερινή, λοιπόν, ενυδάτωση οργανισμού είναι θέμα ύψιστης σημασίας για όλους.

    Χωρίς τροφή μπορούμε να επιβιώσουμε για 7 εβδομάδες περίπου, ενώ χωρίς νερό μόλις 48 ώρες! Υποχρέωση μας είναι η αναπλήρωση των υγρών που αποβάλλονται κάθε 24ωρο μέσω της εφίδρωσης και της διούρησης. Για ένα μέσο ενήλικο, το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στα 2,5 λίτρα υγρών. Το καλοκαίρι το ποσό αυτό αυξάνεται, κατά περίπτωση, αφού οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος υποχρεώνουν τον ανθρώπινο οργανισμό στην αποβολή μεγαλύτερων ποσών υγρών για την επίτευξη της θερμορύθμισης. Έτσι αιτιολογείται και το ότι όσοι δεν καλύπτουν τις ανάγκες τους σε υγρά παρουσιάζουν συχνά συμπτώματα έντονης κόπωσης, καταβολής και μειωμένης πνευματικής απόδοσης.

    Μπορείς να το επιτύχεις χρησιμοποιώντας κάθε μορφή υγρού. Σε αυτά περιλαμβάνονται το γάλα, οι χυμοί φρούτων και λαχανικών, το τσάι, τα αναψυκτικά και τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

    Κρύες σούπες λαχανικών 
    Έχουν λίγες θερμίδες μπορείς να τις παρασκευάσεις στο σπίτι και να τις καταναλώνεις στο γραφείο. Θα σε ξεδιψάσουν και θα σε χορτάσουν.

    Χυμοί φρούτων 
    Για να μην επιβαρύνεσαι με πολλές θερμίδες, γέμισε το μισό ποτήρι με φρέσκο χυμό και το άλλο μισό με σόδα ή νερό. Επίσης μπορείς να κάνεις τους χυμούς παγάκια και να τα ρίχνεις στο νερό σου ή στη σόδα.

    Καρπούζι 
    Η περιεκτικότητα σε νερό ξεπερνά το 80%. Έτσι, καταναλώνοντας 200 γραμμάρια από αυτό το φρούτο είναι σαν να πίνεις μισό ποτήρι νερό!

    Πράσινο τσάι και βότανα 
    Περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά και είναι δροσιστικά. Για περισσότερη γεύση πρόσθεσε πορτοκάλι, λεμόνι ή φρέσκια μέντα.

    Η συνέχεια στο Shape.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:42 24/09

    Αιματολογικός δείκτης "προβλέπει" ποιοι θα νοσήσουν σοβαρά από COVID-19

    Το εύρος κατανομής των ερυθρών στο αίμα αποτελεί δείκτη αυξημένου κινδύνου θανάτου από Covid-19, σύμφωνα με Αμερικανούς επιστήμονες.

    08:32 24/09

    Μηνιγγίτιδα Β: Τα συμπτώματα στα παιδιά και τους εφήβους

    Η διηθητική μηνιγγιτιδοκοκκική νόσος (κοινώς γνωστή ως μηνιγγίτιδα) είναι η κύρια αιτία εμφάνισης απειλητικής για τη ζωή μηνιγγίτιδας στο μεγαλύτερο μέρος του ανεπτυγμένου κόσμου.

    08:19 24/09

    Ανεύρυσμα της κοιλιακής αορτής: Η σύγχρονη ελάχιστα επεμβατική μέθοδος αντιμετώπισης

    Σύγχρονη ελάχιστα επεμβατική μέθοδος αντιμετώπισης θωρακοκοιλιακών ανευρυσμάτων και εκτεταμένων ανευρυσμάτων κοιλιακής αορτής και λαγονίων αρτηριών.

    12:34 23/09

    ΠΡΟΦΑΡΜ : Διάκριση στην εκδήλωση "Best in Pharmacy Awards 2020"

    Η ΠΡΟΦΑΡΜ απέσπασε το βραβείο Gold στην κατηγορία καλλυντικών "Κορυφαίο επαναλανσάρισμα της σειράς φυσικών καλλυντικών Bee Cera".

    08:58 23/09

    1 στους 5 φορείς κορονοϊού είναι ασυμπτωματικός

    Το ποσοστό των πραγματικά ασυμπτωματικών με κορονοϊό δεν ξεπερνά το 20%, υποστηρίζει ελβετική μελέτη.

    08:52 23/09

    COVID-19 σε παιδιά και σε ενήλικες: Οι διαφορές και πώς μας βοηθούν να κατανοήσουμε τη νόσο

    Οι διαφορές στην ανοσολογική αντίδραση στην COVID-19 στα παιδιά και στους ενήλικες, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    23:59 22/09

    Τυρί: Τα λιπαρά, το ασβέστιο και η αξία του στη διατροφή μας

    Το ασβέστιο στα γαλακτοκομικά χρησιμοποιείται από τον οργανισμό πιο εύκολα απ’ ό,τι το ασβέστιο φυτικής προέλευσης.

    09:57 22/09

    Προσδόκιμο επιβίωσης: Ένα βήμα πίσω εξαιτίας του νέου κορονοϊού

    Η Covid-19 μπορεί να προκαλέσει προσωρινές μειώσεις στο προσδόκιμο ζωής σε πολλές χώρες, σύμφωνα με νέα μελέτη.

    09:22 22/09

    Νέα δεδομένα για την κλαδριβίνη για την θεραπεία σε ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση

    Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο ACTRIMS-ECTRIMS MSVirtual2020 αναδεικνύουν την ταχεία έναρξη δράσης και την αποδεδειγμένη ασφάλεια μετά την έγκριση.

    23:59 21/09

    Τι να φάτε για να περάσει ο πονόλαιμος;

    Και όχι, δεν θα συστήσουμε πάλι την κοτόσουπα (παρότι και αυτή ανήκει στις "θεραπευτικές" τροφές για το κρυολόγημα).

    12:52 21/09

    Η μαστογραφία από τα 40 σώζει ζωές

    Μία νέα έρευνα δίνει νέα στοιχεία υπέρ της άποψης ότι οι γυναίκες πρέπει να αρχίζουν να κάνουν μαστογραφία στα 40 και όχι στα 50.

    09:46 21/09

    Αμερικανική μελέτη: Οι άνθρωποι με διαταραχές εθισμού κινδυνεύουν περισσότερο να αρρωστήσουν σοβαρά με κορονοϊό

    Όσοι είχαν κάποια πρόσφατα διαγνωσμένη διαταραχή εθισμού, ιδίως στα οπιοειδή και στον καπνό, ήταν πιθανότερο να αρρωστήσουν με Covid-19, καθώς επίσης να χρειασθούν εισαγωγή στο νοσοκομείο και να...

    09:04 21/09

    Η διατροφή που θα μας βοηθήσει να μεγαλώσουμε με υγεία

    Η φυτοφαγική ή vegan διατροφή μπορεί να "εξασφαλίσει" καλύτερη υγεία μεγαλώνοντας, μειώνοντας τις πιθανότητες για διαβήτη και καρδιαγγειακά νοσήματα.

    09:01 21/09

    Rapid τεστ για COVID-19: Είναι αξιόπιστα;

    H ανάπτυξη γρήγορων test επιτρέπει την σημαντική μείωση του χρόνου λήψης αποφάσεων για προληπτικά μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας.

    08:50 21/09

    Λιθίαση ουροποιητικού: Μύθοι και πραγματικότητα

    Επηρεάζουν τα γαλακτοκομικά τις πέτρες στα νεφρά; Βοηθάει το νερό; Ο Δρ Αθανάσιος Βούλγαρης, χειρουργός ουρολόγος, απαντά.

    12:53 15/09

    Εμμηνόπαυση: Πως αντιμετωπίζονται τα συμπτώματα

    Η γυναίκα έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές αλλαγές τόσο στο σώμα της, όσο και στην ψυχολογία της.