Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 11-Αυγ-2020 11:17

    3 κινήσεις για να μην παίρνεις βάρος από το τσιμπολόγημα

    3 κινήσεις για να μην παίρνεις βάρος από το τσιμπολόγημα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είσαι πολλές ώρες στο σπίτι, έχεις πολλά στο μυαλό σου και ξεχνιέσαι με το τσιμπολόγημα. Είναι ο πιο συνήθης τρόπος πρόσληψης βάρους και ο πιο δύσκολος, γιατί είναι θέμα ψυχολογίας. Θα σε βοηθήσουν ένα πλάνο διατροφής και οι παρακάτω συμβουλές.

    1. Περιόρισε τις επιλογές σου
    Αν το να μετράς ποσότητες ή να σκέφτεσαι τι έχεις φάει ήδη δε σε βοηθά, απλά έχε λιγότερες επιλογές τροφίμων στο σπίτι. Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά μειώνοντας τις επιλογές, μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις και την υπερφαγία. Ο λόγος; Οι πολλές επιλογές μπορεί να μειώσουν τη δύναμη της θέλησης. Αυτό σημαίνει να γεμίζεις το ψυγείο και την κουζίνα σου με τα βασικά τρόφιμα που μαγειρεύεις και τρως συνήθως.

    2. Ή κάνε καλύτερες επιλογές
    Για να το κάνεις αυτό πράξη, χρειάζεται να έχεις και καλύτερες επιλογές μπροστά σου. Προσωπικά, το κατάφερα αυξάνοντας τα φρούτα στο τραπέζι της κουζίνας, φτιάχνοντας "πατατάκια" από τορτίγιες που ψήνω στο φούρνο και ντιπ με γιαούρτι, αλλά και σπιτικό ποπκόρν. Προτίμησε για γλυκό μία κρέμα με ταχίνι κακάο, πάρε πολλά αγγούρια και καρότα, γιατί είναι από τα καλύτερα σνακ που μπορείς να τσιμπολογάς όλη μέρα, και βάλε τους ξηρούς καρπούς στην καθημερινή διατροφή σου, γιατί σε χορταίνουν ώστε να μη νιώθεις ανάγκη για τσιμπολόγημα.

    3. Αύξησε την πρωτεΐνη σου
    Αν βλέπεις ότι διαρκώς πεινάς πολύ μέσα στη μέρα, μάλλον δεν τρως αρκετή πρωτεΐνη. Μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ έδειξε ότι τα άτομα που έκαναν διατροφή χαμηλή σε πρωτεΐνη ένιωθαν να πεινούν περισσότερο και τελικά έτρωγαν 12% περισσότερες θερμίδες μέσα στη μέρα, από όσους κατανάλωναν περισσότερο από αυτό το θρεπτικό συστατικό που χτίζει μυς. 

    Περισσότερα στο Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:33 30/09

    Προστατεύουν τα αντιοξειδωτικά από τις ασθένειες;

    Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι ακολουθούν μία δίαιτα πλούσια σε φρούτα και λαχανικά έχουν λιγότερες πιθανότητες να αρρωστήσουν.

    08:55 30/09

    "Κοκτέιλ" μονοκλωνικών αντισωμάτων vs του κορονοϊού

    Το υπό δοκιμή κοκτέιλ αντισωμάτων μειώνει τα επίπεδα του κορονοϊού και βελτιώνει τα συμπτώματα της Covid-19, ανακοίνωσε η Regeneron.

    08:30 30/09

    Η λοίμωξη COVID-19 στα παιδιά: Ποια κινδυνεύουν από σοβαρή νόσηση

    Αν και τα περισσότερα παιδιά θα εμφανίσουν μόνο ήπια συμπτώματα ή θα είναι πλήρως ασυμπτωματικά, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστούν νοσοκομειακή φροντίδα.

    08:30 30/09

    Σύνδρομο άπνοιας ύπνου: Τι είναι και πώς θα το αναγνωρίσετε

    Ο ειδικός πνευμονολόγος Συμιακάκης Μιχαήλ MD, PhD, μας εξηγεί τι είναι το σύνδρομο άπνοιας στον ύπνο και όσα χρειάζεται να γνωρίζουμε.

    16:33 29/09

    Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς: Προσφορά πακέτου εξετάσεων από τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών

    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς κάντε έναν σημαντικό προληπτικό έλεγχο από τις 29 Σεπτεμβρίου έως και τις 30 Οκτωβρίου.

    12:10 29/09

    Καρδιά και διαβήτης: Μία "δύσκολη" σχέση

    Όπως προκύπτει από τα επιστημονικά δεδομένα, η καρδιαγγειακή νόσος (CVD) έχει άμεση συσχέτιση με το σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

    09:00 29/09

    Ιδρυτική διακήρυξη της Διεθνούς Εταιρείας για τον έλεγχο του καπνίσματος & τη μείωση της βλάβης από το κάπνισμα

    Στο πλαίσιο του 3ου επιστημονικού συνεδρίου για τα εναλλακτικά προϊόντα καπνού.

    08:27 29/09

    Ιντερφερόνη: Ένας ακόμη πιθανός δείκτης για τη σοβαρή νόσηση από κορονοϊό

    Διαταραχές στην δράση της ιντερφερόνης, η οποία επηρεάζει την απόκριση του ανοσοποιητικού, αυξάνουν την πιθανότητα σοβαρής COVID-19.

    23:59 28/09

    Μπορούμε να χάσουμε βάρος τρώγοντας ζυμαρικά;

    Ναι, μπορούμε να τα εντάξουμε στην καθημερινότητά μας και αποτελούν στοιχείο μιας ισορροπημένης διατροφής.

    13:39 28/09

    Εξωσωματική: Η κατάψυξη όλων των εμβρύων δεν αυξάνει τα ποσοστά κυήσεων

    Σύμφωνα με τη μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση BMJ.

    23:59 22/09

    Τυρί: Τα λιπαρά, το ασβέστιο και η αξία του στη διατροφή μας

    Το ασβέστιο στα γαλακτοκομικά χρησιμοποιείται από τον οργανισμό πιο εύκολα απ’ ό,τι το ασβέστιο φυτικής προέλευσης.

    12:52 21/09

    Η μαστογραφία από τα 40 σώζει ζωές

    Μία νέα έρευνα δίνει νέα στοιχεία υπέρ της άποψης ότι οι γυναίκες πρέπει να αρχίζουν να κάνουν μαστογραφία στα 40 και όχι στα 50.

    12:53 15/09

    Εμμηνόπαυση: Πως αντιμετωπίζονται τα συμπτώματα

    Η γυναίκα έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές αλλαγές τόσο στο σώμα της, όσο και στην ψυχολογία της.

    12:08 14/09

    Πέντε οφέλη που θα έχετε αν πίνετε χυμό σπανάκι

    Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

    12:08 07/09

    Το φως του κινητού τη νύχτα μειώνει την ανδρική γονιμότητα

    Οι άνδρες που χρησιμοποιούν smartphone ή το tablet τη νύχτα, καλά θα κάνουν να το σκεφτούν ξανά.

    17:48 01/09

    Έλληνες μαθητές δημιούργησαν εφαρμογή που ειδοποιεί το γιατρό και διακρίθηκαν

    Διακρίθηκαν στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας - Social Innovation Relay.