Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 03-Ιουλ-2020 08:30

    7 tips για να δείτε το πρωινό σας με άλλο μάτι

    7 tips για να δείτε το πρωινό σας με άλλο μάτι
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Εάν έχεις βαρεθεί να καταναλώνεις κάθε μέρα το ίδιο και το ίδιο πρωινό, πάρε μια ιδέα για το πώς μπορείς να αλλάξεις το βαρετό πρωινό σου, στο πιο υγιεινό γεύμα της ημέρας. Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Βέρα Ζαχαρού μας βοηθά να δούμε το πρωινό αλλιώς

    Κάνε την μερίδα σου μεγαλύτερη

    Εάν επιλέγεις για πρωινό μια μπάρα 90kcal  ή ένα φλιτζάνι γιαούρτι 100kcal, πιστεύοντας ότι θερμιδικά είναι σωστό, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πεινάσεις ακόμα περισσότερο. Ένα πλούσιο πρωινό 300-500kcal, θα σε βοηθήσει στο να μην καταναλώσεις ένα μη προγραμματισμένο σνακ μέχρι το μεσημεριανό σου.

    Αύξησε την αναλογία πρωτεΐνης προς υδατάνθρακες


    Ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά, φρούτα, μπορεί να αποτελούν μέρος του πρωινού σου, όμως δεν πρέπει να είναι μόνο αυτά. Η προσθήκη πρωτεΐνης στο πρωινό εκτός του ότι βοηθάει στον κορεσμό, συμβάλει σε μια ελαφριά αύξηση του μεταβολισμού και συμβάλλει στην διατήρηση της μυϊκής μάζας. Δοκίμασε να προσθέσεις στο κουλούρι σου λίγο σολομό ή γαλοπούλα ή να συνδυάσεις το ψωμί σου με φυστικοβούτυρο και όχι με σκέτο μέλι ή μαρμελάδα. Πρόσθεσε 1 σκουπ πρωτεΐνης στα smoothies σου. Και τέλος μπορείς να συνδυάσεις την βρώμη σου με το αβγό.

    Μείωσε την ζάχαρη


    Εάν το πρωινό σου περιλαμβάνει, επιδόρπιο γιαουρτιού με φρούτα, καφέ τύπου milkshake ή επεξεργασμένα δημητριακά, τα οποία περιέχουν αυξημένη ποσότητα ζάχαρης, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σαμποτάρεις την ενέργεια σου όλη την ημέρα. Εάν επιλέξεις να καταναλώσεις δημητριακά, προτίμησε εκείνα που είναι ολικής άλεσης και με μικρή ποσότητα ζάχαρης. Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις ένα γιαούρτι και να προσθέσεις φρούτα, τα οποία θα σου δώσουν την γλυκιά γεύση που ζητάς.

    Τα λαχανικά είναι μια καλή επιλογή

    Ένας από τους λόγους που μερικοί δεν καταναλώνουν τα επαρκή ισοδύναμα λαχανικών (5 ισοδύναμα την ημέρα), είναι επειδή καταναλώνουν τα λαχανικά μόνο το βράδυ. Τι θα έλεγες λοιπόν να ξεκινούσες την ημέρα σου με μια ομελέτα λαχανικών ή να προσθέσεις στο τοστ σου λίγη σάλτσα λαχανικών ή μικρές φέτες ντομάτας. Μπορείς ακόμη να αντικαταστήσεις τον χυμό πορτοκάλι, με χυμό λαχανικών.

    Προτίμησε τα καλά λιπαρά


    Τα καλά λιπαρά όπως για παράδειγμα το αβοκάντο, ενισχύουν την απορρόφηση θρεπτικών συστατικών από τα λαχανικά. Πρόσθεσε φέτες αβοκάντο στο κουλούρι σου και συνδύασέ το με ντομάτα ή και με σολομό. Μπορείς επίσης να προσθέσεις μερικά καρύδια ή και λιναρόσπορο στο γιαούρτι ή στο πόριτζ σου.

    Ετοίμασε το πρωινό σου από το βράδυ


    Ένας από τους κύριους λόγους που κάποιοι παραλείπουν το πρωινό τους, είναι το επειδή δεν προλαβαίνουν λόγω πιεσμένου χρόνου. Όπως λέει μια παροιμία όμως, "των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουμε μαγειρεύουν", αν ετοιμάσεις το πρωινό σου από τα βράδυ τότε λύνεις και το πρόβλημα.

    Μπορείς να ανακατέψεις το γιαούρτι με κατεψυγμένα φρούτα και να το αφήσεις όλο το βράδυ στο ψυγείο. Μπορείς να φτιάξεις γρήγορα ένα πόριτζ, αρκεί να αφήσεις όλο το βράδυ την βρώμη και τις σταφίδες στο νερό, ώστε να φουσκώσουν και το πρωί απλά να προσθέσεις γάλα.

    Πάρε το πρωινό σου στην δουλειά


    Εάν δεν έχεις χρόνο να καταναλώσεις το πρωινό σου στο σπίτι, μπορείς να το πάρεις μαζί σου στην δουλειά και να το καταναλώσεις αργότερα. Σε αντίθεση με τον μύθο, η καθυστέρηση του πρωινού, δεν θα μειώσει τον μεταβολισμό σου. Στην πραγματικότητα μειώνει την πιθανότητα για τσιμπολόγημα. Σημασία δεν έχει τι ώρα θα καταναλώσεις το πρωινό σου, αλλά εάν το πρωινό σου περιλαμβάνει υγιεινές επιλογές.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:43 07/08

    Θεραπεία για τον κορονοϊό: Νέα δοκιμή για τη ρεμντεσιβίρη με ιντερφερόνη-βήτα-1α

    Η νέα κλινική δοκιμή ξεκινά από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ για να αξιολογήσει το συνδυασμό φαρμάκων σε ασθενείς που νοσούν από COVID-19.

    08:32 07/08

    H διαιτολόγος προτείνει τα ιδανικά σνακ για την παραλία

    Είτε σε μια ημερήσια εκδρομή στην παραλία είτε στις διακοπές, τα σνακ είναι απαραίτητα και η "έξυπνη" επιλογή τους εξασφαλίζει την καλύτερη υγεία μας.

    23:59 06/08

    Το σεξ μας κάνει καλό: 3 επιστημονικές συμβουλές που το υποστηρίζουν

    Έχει πλέον αποδειχτεί επιστημονικά πως η υγιής σεξουαλική δραστηριότητα ωφελεί με πολλούς τρόπους την υγεία μας.

    09:43 06/08

    Νέα έρευνα: Η επίδραση του κορονοϊού στον πλακούντα κατά την εγκυμοσύνη

    Το αποτύπωμα του νέου κορονοϊού στον πλακούντα και η πιθανότητα μετάδοσης του ιού στο έμβρυο κατά την κύηση.

    09:36 06/08

    Εργασία και ρευματικά νοσήματα: Ένα αποκαλυπτικό ερωτηματολόγιο

    Περίπου το 40% των ασθενών με ρευματικά νοσήματα επηρεάζεται επαγγελματικά από τα πέντε πρώτα χρόνια από τη διάγνωση.

    09:11 06/08

    Οι διακοπές είναι μέσα μας - Μια διαφορετική προσέγγιση της έννοιας

    Η διακοπή από την καθημερινότητα, είτε ταξιδέψουμε είτε όχι είναι πολύτιμη για την ευεξία μας.

    09:34 05/08

    Καλά νέα για ασθενείς με ψωρίαση

    Τα αποτελέσματα της μελέτης BE RADIANT καταδεικνύουν ανωτερότητα του bimekizumab στην επίτευξη καθαρού δέρματος σε ασθενείς με ψωρίαση.

    09:02 05/08

    Πώς επηρέασε το κλείσιμο των σχολείων την COVID-19;

    Πρόσφατο άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό ερευνά τη συσχέτιση του κλεισίματος των σχολείων με την επίπτωση και τη θνησιμότητα από COVID-19 στις ΗΠΑ.

    10:44 04/08

    Θετικά νέα για "κοκτέιλ" αντισωμάτων για τον κορονοϊό

    Η εταιρεία Regeneron ανακοίνωσε ότι το κοκτέιλ αντισωμάτων της "φρέναρε" την Covid-19 σε ζώα.

    10:41 04/08

    H βία που γνωρίζουμε στη ζωή μας επιταχύνει τη γήρανση

    Τα παιδιά που έχουν υποστεί βία ή τραυματικής εμπειρίας μπαίνουν πιο νωρίς στην εφηβεία και γερνάνε πιο γρήγορα, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    23:59 03/08

    Γιατί η ανθεκτικότητα είναι το πιο απαραίτητο στοιχείο του χαρακτήρα μας

    Τι είναι η ανθεκτικότητα και πώς μπορείτε να την αναπτύξετε.

    09:08 03/08

    Μπορεί να μεταδοθεί ο SARS-CoV-2 χωρίς καν φυσική επαφή;

    Πόσο εύκολα ή δύσκολα μπορεί να μας "κολλήσει" ένας ασυμπτωματικός φορέας -ή ένας φορέας με ήπια συμπτώματα- βήχοντας ή απλά μέσω της αναπνοής;

    08:00 03/08

    Θεοκλής Ζαούτης: Η Ελλάδα κερδίζει τη μάχη με την COVID-19 – Για την ώρα

    Απαραίτητο όμως για να κερδίσει και τον πόλεμο ενάντια στις λοιμώδεις νόσους είναι ένα πιο ισχυρό και αξιόπιστο σύστημα υγείας.

    09:33 31/07

    Το ξέρετε ότι οι διακοπές είναι πολύτιμες για την ψυχική μας υγεία;

    Η ψυχολόγος Μαρίνα Μόσχα εξηγεί τους λόγους που οι διακοπές -είτε μακριά από το σπίτι είτε διακόπτοντας τις συνήθειες της καθημερινότητας- είναι απαραίτητες.

    09:19 31/07

    Πώς μπορεί ο SARS-CoV-2 να "ξεπερνά" την ανοσία του οργανισμού μας

    Νέα έρευνα προσπαθεί να απαντήσει στο πώς ο νέος κορονοϊός διαφεύγει από τα εξουδετερωτικά αντισώματα, το βασικό συστατικό της ανοσίας έναντι στους ιούς.

    09:00 31/07

    Καθηγητής Γώγος: Ποια περαιτέρω μέτρα είναι στο τραπέζι

    Για να φρενάρουμε την εξάπλωση του κορονοϊού.