Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 03-Ιουλ-2020 08:30

    7 tips για να δείτε το πρωινό σας με άλλο μάτι

    7 tips για να δείτε το πρωινό σας με άλλο μάτι
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Εάν έχεις βαρεθεί να καταναλώνεις κάθε μέρα το ίδιο και το ίδιο πρωινό, πάρε μια ιδέα για το πώς μπορείς να αλλάξεις το βαρετό πρωινό σου, στο πιο υγιεινό γεύμα της ημέρας. Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Βέρα Ζαχαρού μας βοηθά να δούμε το πρωινό αλλιώς

    Κάνε την μερίδα σου μεγαλύτερη

    Εάν επιλέγεις για πρωινό μια μπάρα 90kcal  ή ένα φλιτζάνι γιαούρτι 100kcal, πιστεύοντας ότι θερμιδικά είναι σωστό, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πεινάσεις ακόμα περισσότερο. Ένα πλούσιο πρωινό 300-500kcal, θα σε βοηθήσει στο να μην καταναλώσεις ένα μη προγραμματισμένο σνακ μέχρι το μεσημεριανό σου.

    Αύξησε την αναλογία πρωτεΐνης προς υδατάνθρακες


    Ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά, φρούτα, μπορεί να αποτελούν μέρος του πρωινού σου, όμως δεν πρέπει να είναι μόνο αυτά. Η προσθήκη πρωτεΐνης στο πρωινό εκτός του ότι βοηθάει στον κορεσμό, συμβάλει σε μια ελαφριά αύξηση του μεταβολισμού και συμβάλλει στην διατήρηση της μυϊκής μάζας. Δοκίμασε να προσθέσεις στο κουλούρι σου λίγο σολομό ή γαλοπούλα ή να συνδυάσεις το ψωμί σου με φυστικοβούτυρο και όχι με σκέτο μέλι ή μαρμελάδα. Πρόσθεσε 1 σκουπ πρωτεΐνης στα smoothies σου. Και τέλος μπορείς να συνδυάσεις την βρώμη σου με το αβγό.

    Μείωσε την ζάχαρη


    Εάν το πρωινό σου περιλαμβάνει, επιδόρπιο γιαουρτιού με φρούτα, καφέ τύπου milkshake ή επεξεργασμένα δημητριακά, τα οποία περιέχουν αυξημένη ποσότητα ζάχαρης, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σαμποτάρεις την ενέργεια σου όλη την ημέρα. Εάν επιλέξεις να καταναλώσεις δημητριακά, προτίμησε εκείνα που είναι ολικής άλεσης και με μικρή ποσότητα ζάχαρης. Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις ένα γιαούρτι και να προσθέσεις φρούτα, τα οποία θα σου δώσουν την γλυκιά γεύση που ζητάς.

    Τα λαχανικά είναι μια καλή επιλογή

    Ένας από τους λόγους που μερικοί δεν καταναλώνουν τα επαρκή ισοδύναμα λαχανικών (5 ισοδύναμα την ημέρα), είναι επειδή καταναλώνουν τα λαχανικά μόνο το βράδυ. Τι θα έλεγες λοιπόν να ξεκινούσες την ημέρα σου με μια ομελέτα λαχανικών ή να προσθέσεις στο τοστ σου λίγη σάλτσα λαχανικών ή μικρές φέτες ντομάτας. Μπορείς ακόμη να αντικαταστήσεις τον χυμό πορτοκάλι, με χυμό λαχανικών.

    Προτίμησε τα καλά λιπαρά


    Τα καλά λιπαρά όπως για παράδειγμα το αβοκάντο, ενισχύουν την απορρόφηση θρεπτικών συστατικών από τα λαχανικά. Πρόσθεσε φέτες αβοκάντο στο κουλούρι σου και συνδύασέ το με ντομάτα ή και με σολομό. Μπορείς επίσης να προσθέσεις μερικά καρύδια ή και λιναρόσπορο στο γιαούρτι ή στο πόριτζ σου.

    Ετοίμασε το πρωινό σου από το βράδυ


    Ένας από τους κύριους λόγους που κάποιοι παραλείπουν το πρωινό τους, είναι το επειδή δεν προλαβαίνουν λόγω πιεσμένου χρόνου. Όπως λέει μια παροιμία όμως, "των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουμε μαγειρεύουν", αν ετοιμάσεις το πρωινό σου από τα βράδυ τότε λύνεις και το πρόβλημα.

    Μπορείς να ανακατέψεις το γιαούρτι με κατεψυγμένα φρούτα και να το αφήσεις όλο το βράδυ στο ψυγείο. Μπορείς να φτιάξεις γρήγορα ένα πόριτζ, αρκεί να αφήσεις όλο το βράδυ την βρώμη και τις σταφίδες στο νερό, ώστε να φουσκώσουν και το πρωί απλά να προσθέσεις γάλα.

    Πάρε το πρωινό σου στην δουλειά


    Εάν δεν έχεις χρόνο να καταναλώσεις το πρωινό σου στο σπίτι, μπορείς να το πάρεις μαζί σου στην δουλειά και να το καταναλώσεις αργότερα. Σε αντίθεση με τον μύθο, η καθυστέρηση του πρωινού, δεν θα μειώσει τον μεταβολισμό σου. Στην πραγματικότητα μειώνει την πιθανότητα για τσιμπολόγημα. Σημασία δεν έχει τι ώρα θα καταναλώσεις το πρωινό σου, αλλά εάν το πρωινό σου περιλαμβάνει υγιεινές επιλογές.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:49 23/07

    Έρευνα: Μετάδοση SARS-COV-2 μέσα στην οικογένεια

    Νέα έρευνα για την ενδοοικογενειακή μετάδοση SARS-CoV-2 από παιδιά και εφήβους.

    08:48 23/07

    Σύνδρομο Sjögren: Επηρεάζει όλο το σώμα αλλά η διάγνωση είναι δύσκολη

    Η χρόνια κόπωση είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα συμπτώματα του Sjögren’s και διαφέρει σαφώς από τη συνηθισμένη κούραση.

    08:30 23/07

    Έγκριση νέου θεραπευτικού συνδυασμού για μεταστατικό ορθοκολικό καρκίνο

    Ο συνδυασμός nivolumab με ipilimumab αποτελεί το πρώτο σχήμα διπλής ανοσοθεραπείας που λαμβάνει έγκριση στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τον ορθοκολικό καρκίνο.

    09:25 22/07

    Έχετε ουλές στο δέρμα σας; Πώς θα είναι λιγότερο εμφανείς;

    Οι ουλές μπορεί να οφείλονται σε έναν τραυματισμό, ένα χειρουργείο ή ακόμη και σοβαρή ακμή.

    08:39 22/07

    Ποιοι και πότε μένουν καραντίνα, εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι στο ίδιο σπίτι

    Οι νέες οδηγίες του αμερικανικού φορέα CDC με μια γρήγορη ματιά.

    08:51 21/07

    Πάσχετε από κάποια ρευματική πάθηση; Να πώς θα ταξιδέψετε ευκολότερα

    Το καλοκαίρι έφτασε και μετά από ένα δύσκολο χειμώνα όλοι σκεφτόμαστε τις διακοπές. Πώς ένα χρόνιο νόσημα δεν θα γίνει εμπόδιο σε αυτές;

    08:51 21/07

    Εμβόλιο Johnson & Johnson: Αποτελεσματικό στις μεταλλάξεις 8 μήνες μετά τον εμβολιασμό

    Ακόμη και 8 μήνες μετά τον εμβολιασμό διατηρείται η ανοσία προς τον κορονοϊό από το εμβόλιο της Johnson & Johnson, σύμφωνα με νέα μικρή μελέτη.

    09:32 20/07

    Βιο-ομοειδή φάρμακα: Η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητά τους στο μικροσκόπιο

    Τα βιο-ομοειδή φάρμακα χρησιμοποιούνται ευρέως στη θεραπεία των ρευματικών παθήσεων.

    08:59 20/07

    Nωτιαία μυϊκή ατροφία: Εγκρίθηκε η πρώτη και μοναδική θεραπεία που λαμβάνεται στο σπίτι

    Η θεραπεία έχει εγκριθεί για χορήγηση σε ενήλικες ασθενείς, παιδιά και βρέφη ηλικίας από δύο μηνών και άνω.

    09:17 19/07

    Πρόληψη καρκίνου: Περνάει από το χέρι μας!

    Ποιες απλές αλλαγές στην καθημερινότητα συμβάλουν στην πρόληψη του καρκίνου διαφόρων μορφών.

    09:11 19/07

    Long COVID σε εφήβους και παιδιά: Είναι συχνή επιπλοκή;

    Νέα έρευνα για τα παρατεινόμενα συμπτώματα της νόσου COVID-19 σε παιδιά και εφήβους.

    09:33 16/07

    "Ήρθα σε επαφή με κρούσμα αλλά είμαι εμβολιασμένος. Τι κάνω;"

    Με τη μεγάλη έξαρση των νέων κρουσμάτων, το παραπάνω ερώτημα θα απασχολήσει πολλούς από εμάς.

    09:08 16/07

    Mix-and-match: εμβολιασμός με mRNA ως δεύτερη δόση μετά από εμβόλιο αδενοϊού

    Πόσο αποτελεσματική είναι η ολοκλήρωση του σχήματος εμβολιασμού με διαφορετικά σκευάσματα;

    08:53 15/07

    Πρόληψη για μελάνωμα: Φέτος το καλοκαίρι κάνε τη διαφορά!

    Εάν παρατηρήσετε μια ελιά που σας προβληματίζει, μην το αφήσετε για το φθινόπωρο. Πηγαίνετε τώρα στον δερματολόγο σας για να κάνετε ήρεμα τις διακοπές σας.

    07:17 15/07

    Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για εμβολιασμό των εφήβων 15-17 ετών

    Oι γονείς των παιδιών μπορούν από σήμερα να κλείνουν ραντεβού για αυτά, με το εμβόλιο της Pfizer.