Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Μαϊ-2020 10:11

    Θα ψήσετε; Δοκιμάστε αυτές τις εύκολες και light σος για το κρέας

    Θα ψήσετε; Δοκιμάστε αυτές τις εύκολες και light σος για το κρέας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το ψητό κρέας και το κοτόπουλο είναι αναπόσπαστα συστατικά της διατροφής για απώλεια λίπους και κιλών. Από την άλλη, συχνά είναι άνοστα και "βαρετά". Ζητήσαμε από τη διαιτολόγο-διατροφολόγο Βέρα Ζαχαρού να μας συστήσει μερικές νόστιμες και light σος για να συνοδέψουμε το κρέας μας για περισσότερη γεύση. 

    Σος μουστάρδας με κάπαρη

    Συνολικός χρόνος: 10 λεπτά
    Μερίδες: 4
    Θερμίδες: 21kcal ανά μερίδα
    Υδατάνθρακες: 1 γρ.
    Πρωτεΐνες: 3 γρ.
    Λιπαρά: 0 γρ.

    Υλικά:
    •    1 κ.γ. μουστάρδα dijon
    •    1 κ.γ. κάπαρη
    •    100 γρ. γιαούρτι 0%
     

    Διαδικασία
    Ανακατεύετε όλα τα υλικά μαζί, έτοιμο! Εάν προτιμάτε τις ζεστές σος μπορείτε να ζεστάνετε για λίγο το μείγμα στο τηγάνι.

    Σος κόκκινου κρασιού

    Συνολικός χρόνος: 15 λεπτά
    Μερίδες: 4
    Θερμίδες: 30kcal
    Υδατάνθρακες: 7 γρ.
    Πρωτεΐνες: 0 γρ
    Λιπαρά: 0 γρ.

    Υλικά:
    •    125ml κόκκινο κρασί
    •    250ml ζωμό από μοσχάρι
    •    1 κ.γ. ξύδι βαλσάμικο
    •    2 κ.γ. μαύρη ζάχαρη

    Διαδικασία:
    1.    Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, βάζετε τα 250ml ζωμό και βράζετε μέχρι να μείνει ο μισός.
    2.    Στην συνέχεια προσθέτετε τα υπόλοιπα υλικά και συνεχίζετε το βρασμό σε μέτρια προς φωτιά, μέχρι το μείγμα να μείνει μισό.
    3.    Τέλος προσθέτετε αλάτι και πιπέρι.

    Σος με μπαχάρι


    Συνολικός χρόνος: 10 λεπτά
    Μερίδες: 4
    Θερμίδες: 22kcal
    Υδατάνθρακες: 2 γρ.
    Πρωτεΐνες: 3 γρ.
    Λιπαρά: 1 γρ.

    Υλικά:
    •    150ml ζωμό από κοτόπουλο
    •    4 κ.σ. γιαούρτι 0%
    •    2 κ.γ. μπαχάρι
    •    2 κ.σ. ξύδι

    Διαδικασία:

    1.    Βάζετε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι το ξύδι και το σιγοβράζετε.
    2.    Προσθέτετε το ζωμό κοτόπουλο και το βράζετε μέχρι να μείνει το μισό.
    3.    Προσθέτετε το μπαχάρι και συνεχίζετε το βράσιμο για 1 λεπτό ακόμα.
    4.    Τέλος προσθέτετε το γιαούρτι, αποσύρετε το τηγάνι από την φωτιά και ανακατεύετε συνεχώς.

    Σος αβοκάντο

    Συνολικός χρόνος : 5 λεπτά
    Μερίδες: 4
    Θερμίδες: 80kcal
    Υδατάνθρακες: 3 γρ.
    Πρωτεΐνες: 1 γρ.
    Λιπαρά: 9 γρ.

    Υλικά:
    •    1/2 αβοκάντο (ώριμο)
    •    1/2 φρέσκο μαϊντανό
    •    1/4 φλ. νερό
    •    2 κ.γ. ελαιόλαδο
    •    2 κ.γ. καρύδια ψιλοκομμένα
    •    2 κ.γ. φρέσκο χυμό λεμόνι
    •    1/2 κ.γ. λευκό ξύδι
    •    1 κ.γ. κόλιανδρο σε σκόνη
    •    1/4 κ.γ. φρεσκοκομμένο μαύρο πιπέρι

    Διαδικασία: 
    Προσθέτετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και πολτοποιείτε. Έτοιμο!

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    07:52 16/04

    Έναρξη κλινικών δοκιμών νέου μονοκλωνικού αντισώματος για την COVID-19

    Το μονοκλωνικό αντίσωμα στοχεύει στη θεραπεία ασθενών που νοσηλεύονται με σοβαρή COVID και υποξαιμία.

    07:46 16/04

    Χάρτα δικαιωμάτων: Τα δικαιώματα των ασθενών που πρέπει να θυμόμαστε

    Οι δράσεις της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Δικαιωμάτων Ασθενών.

    07:18 16/04

    Συνέδριο "Καρδιολογία 2021": Τα μηνύματα των ειδικών

    Ένα σημαντικό συνέδριο για τους καρδιολόγους όλης της χώρας.

    07:12 16/04

    Update: Πώς επηρεάζει ο κορονοϊός SARS-CoV-2 τα έμβρυα

    Στοιχεία από τις γεννήσεις στην Ελλάδα.

    06:57 16/04

    Eurolife FFH- Όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή

    Υιοθεσία δέκα ακριτικών περιοχών και δημιουργία δέκα νέων παιδικών σταθμών μέχρι το 2023, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis.

    08:27 15/04

    Παρενέργειες εμβόλιο AstraZeneca: Όσα γνωρίζουμε σήμερα

    Το εμβόλιο της Οξφόρδης- AstraZeneca μπορεί, όπως κάθε εμβόλιο ή φάρμακο, να προκαλέσει ορισμένες ανεπιθύμητες ενέργειες.

    08:00 15/04

    #Put a period to bad periods - Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη νόσο Von Willebrand

    Η νόσος Von Willebrand σχετίζεται με την έντονη μηνορραγία και επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες παγκοσμίως.

    08:59 14/04

    Ένας top λόγος να στείλετε σήμερα το #6 για άσκηση

    Η παρατεταμένη έλλειψη σωματικής άσκησης συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο βαριάς Covid-19, εισαγωγής σε ΜΕΘ και θανάτου, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    08:21 14/04

    Εμβόλιο Johnson & Johnson: Πώς "λειτουργεί", πώς δρα στον οργανισμό και οι μελέτες

    Το εμβόλιο της Johnson & Johnson βασίζεται στις γενετικές οδηγίες του ιού για την παραγωγή της πρωτεΐνης-ακίδας.

    08:10 14/04

    Πανελλαδική έρευνα: "Πανδημία, Lockdown και Κάπνισμα- Συνήθειες και Κοινωνικές Τάσεις"

    Επιτακτική η ανάγκη επαρκούς ενημέρωσης για τα οφέλη και τους τρόπους διακοπής του καπνίσματος.

    09:21 13/04

    Μειωμένα τα αντισώματα μετά τα εμβόλια mRNA σε ανοσοκατασταλμένους

    Τι σχολίασε σχετικά με αυτό το θέμα η Ομότιμη Καθηγήτρια Παιδιατρικής και Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών Μαρία Θεοδωρίδου.

    09:03 13/04

    Εμβόλια COVID και θρομβώσεις: Γιατί και πώς μπορεί να συνδέονται

    Πώς μπορεί ένα εμβόλιο για την COVΙD να προκαλεί θρομβώσεις; Όλα τα δεδομένα που ερευνά σήμερα η επιστημονική κοινότητα.

    11:56 12/04

    Παίρνετε αντιβίωση; Να γιατί πρέπει να πάρετε και προβιοτικά

    Τα αντιβιοτικά μπορεί να προκαλέσουν ανεπιθύμητες ενέργειες από το γαστρεντερικό σύστημα.

    09:17 12/04

    Νέα έρευνα: Πόσο συχνά νοσηλεύονται σε ΜΕΘ παιδιά με COVID-19

    Ένα στα τρία παιδιά που νοσηλεύονται με Covid-19 χρειάζονται εισαγωγή σε ΜΕΘ, σύμφωνα με το CDC των ΗΠΑ.

    23:59 11/04

    Ξηροί καρποί για πιο υγιές βάρος: Ποιους να προτιμήσετε

    Ποιοι είναι οι ξηροί καρποί που ταιριάζουν σε μια δίαιτα για απώλεια βάρους;

    16:59 09/04

    38% μείωση θανάτου σε ασθενείς COVID-19 με θεραπεία με baricitinib

    Τι έδειξαν τα αποτελέσματα κλινικής δοκιμής σε νοσηλευόμενους ασθενείς με νόσο COVID-19.