Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 07-Ιαν-2020 08:52

    7 tips για να φύγουν γρήγορα τα κιλά των γιορτών

    7 tips για να φύγουν γρήγορα τα κιλά των γιορτών
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι γιορτές συνδέονται με μια μικρή αύξηση του βάρους στους περισσότερους άντρες και γυναίκες. Κι αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Για να μη μείνουν όμως τα κιλά αυτών των γιορτών, λάβετε δράση όσο πιο γρήγορα και ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα που προτείνει η Δήμητρα Μελαδάκη, κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος, M.Sc., συνεργάτης του www.mednutrition.gr.

    Βάλτε το στόχο για το νέο έτος

    Τι καλύτερο για στόχο από το να φροντίσετε λίγο περισσότερο τον εαυτό σας με σωστή διατροφή και άσκηση και να φτάσετε αυτό το στόχο κιλών που έχετε στο μυαλό για χρόνια τώρα;

    Διαχειριστείτε τα περισσεύματα

    Αν έχετε περισσεύματα σε φαγητά και γλυκά από τις ημέρες των γιορτών, εντάξτε τα στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Για παράδειγμα, μία φέτα βασιλόπιτα για πρωινό, ένα μελομακάρονο για σνακ και το φαγητό που περίσσεψε από το τραπέζι σαν κυρίως γεύμα την επόμενη ημέρα. Με τον τρόπο αυτό, θα εξοικονομήσετε θερμίδες καθώς τα περισσεύματα θα αντικαταστήσουν κάτι στη διατροφή σας και δεν θα προστεθούν σε αυτή.

    Μπείτε πάλι σε πρόγραμμα

    Μην καθυστερείτε άλλο την επαναφορά στο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης. Η επιστροφή στο γυμναστήριο και η διατροφή δεν είναι ανάγκη να ξεκινήσουν από Δευτέρα. Όσο μεγαλύτερο το χρονικό διάστημα που θα είστε εκτός "προγράμματος", τόσο περισσότερο το βάρος που μπορεί να προσλάβετε.

    Προετοιμάστε τα γεύματά σας

    Φυσικά και υπάρχουν γρήγορες καλές επιλογές τροφών, αλλά η προετοιμασία ενός πλάνου διατροφής θα σας μειώσει σίγουρα το στρες γύρω από τη διατροφή. Προετοιμάστε λοιπόν πριν φύγετε από το σπίτι τα σνακ ή και το γεύμα που θα πρέπει να καταναλώσετε στη δουλειά και αξιοποιήστε το Σαββατοκύριακο για σχεδιασμό και προετοιμασία του διατροφικού πλάνου της εβδομάδας σας.

    Προσοχή στη μερίδα

    Ίσως τις ημέρες των γιορτών να καταναλώσατε μεγαλύτερες μερίδες φαγητού, όμως ήρθε η ώρα για επαναφορά. Ενημερωθείτε για τη σωστή μερίδα και εφαρμόστε την σε εσάς και την οικογένειά σας

    Περιορίστε το αλκοόλ

    Οι θερμίδες των ποτών είναι αρκετές και μάλιστα χωρίς να προκαλούν κορεσμό, χωρίς να μας χορταίνουν δηλαδή. Για να μειωθεί το βάρος, καλό θα ήταν να περιορίσουμε το αλκοόλ, όπως και γενικά τις υγρές θερμίδες, από αναψυκτικά ή/και χυμούς.

    Ξεκουραστείτε και κοιμηθείτε επαρκώς

    Η έλλειψη ύπνου συνδέεται με αυξημένο βάρος. Επειδή η περίοδος των γιορτών επιφέρει αλλαγές και στα ωράρια του ύπνου, προγραμματίστε την καθημερινότητά σας έτσι ώστε να σας διασφαλίζει 7-9 ώρες ύπνου ημερησίως.

    Πείτε όχι δίαιτες εξπρές και τις "αποτοξινώσεις"

    Βρείτε τις αλλαγές αυτές στην καθημερινότητά σας που θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς στερήσεις, μονοφαγικές διατροφές και μαγικούς συνδυασμούς. Αν πιστεύετε ότι σας είναι δύσκολο, απευθυνθείτε σε ένα Διαιτολόγο-Διατροφολόγο για να σας δώσει εξατομικευμένες λύσεις.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:08 28/01

    Τι είναι η θρόμβωση και γιατί είναι επικίνδυνη για τη ζωή;

    Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο από θρόμβωση και ποια είναι τα προειδοποιητικά συμπτώματα;

    09:57 27/01

    Προστατεύει η χειρουργική μάσκα από τον ιό της γρίπης και άλλους ιούς;

    Η χειρουργική μάσκα είναι ένα πιθανό μέτρο προφύλαξης, ή έστω έτσι θεωρούμε οι περισσότεροι. Τι ισχύει όμως;

    08:37 24/01

    Αυτή είναι η καλύτερη ώρα για να παίρνετε τα φάρμακα για την πίεση

    Η χρονοφαρμακολογία ή χρονοθεραπεία εξετάζει την επίδραση ενός φαρμάκου όταν λαμβάνεται συγκεκριμένη ώρα της ημέρας.

    08:34 24/01

    SyNoesis Therapeutics: Στόχος η αναχαίτιση της νόσου του Πάρκινσον

    Η SyNoesis Therapeutics είναι μια νεοφυής εταιρεία βιοτεχνολογίας με το όραμα να θεραπεύσει τη νόσο του Πάρκινσον (PD) και άλλες ασθένειες του εγκεφάλου.

    23:59 23/01

    Άγχος; 4 πρακτικοί και γρήγοροι τρόποι να το αντιμετωπίσετε

    Το στρες δεν κάνει μόνο κακό στην υγεία – μπορεί να μας "παγώσει" την ώρα που η δουλειά απαιτεί καθαρή σκέψη.

    11:47 23/01

    Σπαγγέτι πουτανέσκα: Γρήγορο, ελαφρύ και με πολύ ασβέστιο!

    Μια διαφορετική μακαρονάδα μας προτείνει ο διαιτολόγος Μάνος Δημητρούλης.

    11:41 23/01

    Τεστ αίματος "αποκαλύπτει" πότε μια γυναίκα θα μπει στην εμμηνόπαυση

    Το πρώτο τεστ αίματος που προβλέπει αν μια γυναίκα θα έχει την τελευταία περίοδο της στα επόμενα ένα έως δύο χρόνια ανέπτυξαν Αμερικανοί επιστήμονες.

    23:59 22/01

    Το μυστικό της υγείας και της μακροζωίας που... πίνεται

    Το κεφίρ θεωρείται το μυστικό για περισσότερα αλλά και καλύτερα χρόνια ζωής.

    09:47 22/01

    3 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον κοροναϊό από την Κίνα

    Τι είναι ο κοροναϊός από την Κίνα, από πού προήρθε και ποια τα συμπτώματα της λοίμωξης;

    09:39 22/01

    Αιμορροφιλία στα παιδιά: Όσα πρέπει να γνωρίζουμε

    Τι είναι η αιμορροφιλία, πώς κληροδοτείται στα παιδιά και τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για τις διαθέσιμες θεραπείες.

    14:00 21/01

    Alert: Ο νέος κοροναϊός από την Κίνα μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο

    Η Κίνα επιβεβαίωσε χθες ότι ο νέος κοροναϊός που προκαλεί επικίνδυνη πνευμονία μπορεί να μεταδοθεί από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ωστόσο, τα κρούσματα παραμένουν ακόμη χαμηλά σε αριθμό.

    11:35 21/01

    Μία (ίσως) ιστορική ανακάλυψη για τη θεραπεία του καρκίνου

    Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν τυχαία ανοσοποιητικό κύτταρο που εξοντώνει τον καρκίνο.

    08:23 21/01

    Βουλιμία της άσκησης: Τι είναι και τι πρέπει να γνωρίζουμε

    Μια επιστημονική ματιά σε μια απειλητική διαταραχή για την οποία οι περισσότεροι δεν μιλάμε, μάλλον, επειδή δεν αναγνωρίζουμε το πρόβλημα. .

    23:59 20/01

    Η καρδιά σας χτυπάει τρελά, να ανησυχήσετε ή όχι;

    Πότε θα πρέπει να το πείτε στο γιατρό σας;

    11:03 20/01

    "Επικίνδυνη για την υγεία" η πρόωρη εμμηνόπαυση

    Η πρόωρη εμμηνόπαυση αυξάνει τον κίνδυνο διαφόρων χρόνιων προβλημάτων υγείας, σύμφωνα με αυστραλιανή έρευνα.

    10:59 20/01

    Πώς θα έχουμε μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση;

    Τι σημαίνει αυτοεκτίμηση και πώς μπορούμε να την ενισχύσουμε; Η ειδικός απαντά.