Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 06-Δεκ-2019 08:34

    Πόνος στον καρπό; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο πόνος στον καρπό μπορεί να οφείλεται σε πολλές αιτίες. Ωστόσο, όλοι όσοι δουλεύουν, χρησιμοποιώντας τα χέρια τους, η πλειοψηφία των επαγγελματιών δηλαδή, χρειάζεται να κάνουν τακτικά διαλείμματα, περίπου κάθε μία ώρα, κάνοντας stretching στα χέρια τους. Ειδικά για όσους πληκτρολογούν ασταμάτητα, θα πρέπει να συνηθίσουν να κρατούν τους αγκώνες στα πλάγια του σώματός τους, σε γωνία δηλαδή 90 μοιρών με τους πήχεις τους και να μην σηκώνουν τους καρπούς, όταν χρησιμοποιούν το ποντίκι στον υπολογιστή τους.

    Αυτές οι 5 ασκήσεις για την ανακούφιση για τον πόνο στον καρπό και στο χέρι γενικότερα θα σας βοηθήσουν.

    Σφίξιμο γροθιάς

    Image source: Amy Crandall
     
    (Εξοπλισμός: μια μικρή πετσέτα προσώπου τυλιγμένη σε ρολό ή μικρή μπάλα)
    Η αδύναμη λαβή είναι ένα κοινό σύμπτωμα του καταπονημένου χεριού.
    Η ενδυνάμωση των μυών του βραχίονα, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην ικανότητα εκτέλεσης των καθημερινών μας εργασιών. Η άσκηση βοηθά τους καμπτήρες τένοντες των δακτύλων και του αντίχειρα.

    • Καθίστε σε ένα τραπέζι με τον βραχίονά σας στηριγμένο στο τραπέζι.
    • Κρατήστε μια κυλινδρική πετσέτα ή μια μικρή μπάλα στο χέρι σας.
    • Πιέστε την πετσέτα στο χέρι σας και κρατήστε την για 10 δευτερόλεπτα.
    • Απελευθερώστε και επαναλάβετε 10 φορές. Αλλάξτε και κάντε το άλλο χέρι.

     
    Περιδίνιση με βαράκι

    christou

    Image source: Amy Crandall

    (Εξοπλισμός: ένα βαράκι 2 κιλών ή ένα γυάλινο μπουκάλι)
    Ο υπτιαστής μύς στον βραχίονα είναι ένας μεγάλος μυς του αντιβραχίου που προσκολλάται στον αγκώνα. Είναι υπεύθυνος για τη μετακίνηση της παλάμης προς τα πάνω και συχνά εμπλέκεται σε κινήσεις που μπορεί να προκαλέσουν τον αγκώνα του τενίστα. 

    • Καθίστε σε μια καρέκλα κρατώντας ένα βαράκι 2 κιλών κάθετα στο χέρι σας με τον αγκώνα σας να στηρίζεται στο γόνατό σας.
    • Αφήστε το βάρος από το βαράκι να βοηθήσει την περιστροφή του βραχίονα προς τα έξω, γυρίζοντας την παλάμη προς τα πάνω.
    • Περιστρέψτε το χέρι προς την άλλη κατεύθυνση μέχρι η παλάμη σας να κοιτά προς τα κάτω.
    • Επαναλάβετε 20 φορές σε κάθε πλευρά.
    • Προσπαθήστε να απομονώσετε την κίνηση στο κάτω χέρι σας, διατηρώντας τον βραχίονα και τον αγκώνα σας ακόμα.

     
    Έκταση καρπού

    christou

    Image source: Amy Crandall
     
    (Εξοπλισμός: ένα βαράκι 2 κιλών ή ένα γυάλινο μπουκάλι)
    Οι εκτείνοντες μύες του καρπού είναι μία ομάδα μυών, υπεύθυνη για το λύγισμα του καρπού βοηθώντας στις πιο απλές κινήσεις όπως η σήμανση του stop με την παλάμη μας, γι’αυτό και είναι απαραίτητο να γυμνάζονται. Αυτοί οι μικροί μύες που συνδέονται με τον αγκώνα συχνά υποβάλλονται σε υπερβολική χρήση, ειδικά κατά τη διάρκεια των αθλημάτων ρακέτας.

    • Καθίστε σε μια καρέκλα κρατώντας ένα βαράκι 2 κιλών στο χέρι σας με την παλάμη στραμμένη προς τα κάτω, ακουμπώντας τον αγκώνα άνετα στο γόνατό σας.
    • Κρατώντας την παλάμη στραμμένη προς τα κάτω, τεντώστε τον καρπό σας στρέφοντάς την προς το σώμα σας. Αν αυτό είναι πολύ δύσκολο, τότε κάντε την κίνηση χωρίς βάρος.
    • Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε 10 φορές σε κάθε πλευρά.
    • Προσπαθήστε να απομονώσετε την κίνηση στον καρπό, διατηρώντας τον υπόλοιπο βραχίονα ακίνητο.

     Κάμψη καρπού

    christou

    Image source: Amy Crandall
     
    (Εξοπλισμός: ένα βαράκι 2 κιλών)
    Οι καμπτήρες μύες του καρπού είναι η ομάδα μυών που "δουλεύει" αντίθετα από την ομάδα των εκτεινόντων μυών.  Αυτοί οι μικροί μύες που συνδέονται στον αγκώνα υποβάλλονται επίσης σε υπερβολική χρήση, οδηγώντας σε πόνο και φλεγμονή.

    • Καθίστε σε μια καρέκλα κρατώντας ένα βαράκι 2 κιλών με την παλάμη σας στραμμένη προς τα επάνω και τον αγκώνα να στηρίζεται άνετα στο γόνατό σας.
    • Κρατώντας την παλάμη σας στραμμένη προς τα επάνω, χαλαρώστε τον καρπό σας διπλώνοντάς τον προς το σώμα σας.
    • Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε 10 φορές σε κάθε πλευρά.
    • Προσπαθήστε να απομονώσετε την κίνηση στον καρπό, διατηρώντας τον υπόλοιπο βραχίονα ακίνητο.

    Στρίψιμο πετσέτας

    christou

    Image source: Amy Crandall
     
    (Εξοπλισμός: μία μικρή πετσέτα προσώπου)
    Η άσκηση αυτή δουλεύει παράλληλα τις δύο μυϊκές ομάδες των εκτεινόντων και των καμπτήρων μυών.

    • Καθίστε σε μια καρέκλα κρατώντας μια πετσέτα με τα δύο χέρια και τους ώμους χαλαρούς.
    • Περιστρέψτε την πετσέτα με τα δύο σας χέρια σε αντίθετες κατευθύνσεις σαν να στίβετε νερό.
    • Επαναλάβετε 10 φορές και στη συνέχεια επαναλάβετε άλλες 10 προς την άλλη κατεύθυνση.

    Τρία προστατευτικά βοηθήματα για την… τριλογία του πόνου!

     
    Πέρα από τις ήπιες ασκήσεις για την ενδυνάμωση του χεριού μας, ένας ακόμη τρόπος άμεσης ανακούφισης των καρπών και του αγκώνα μας είναι η επίδεση. Η επίδεση αποτελεί την πιο αρχαία τεχνική για την πρόληψη, τη στήριξη και την αποκατάσταση των καταπονημένων μυών και αρθρώσεων, συγκρατώντας και επαναφέροντας ταχύτερα την καταπονημένη μυϊκή ομάδα.

    Από τις πρώτες ενέργειες που πρέπει να κάνουμε είναι να επιλέξουμε το κατάλληλο βοήθημα που θα διώξει μακριά όλα τα προειδοποιητικά συμπτώματα.
    Η Christou 1910, επιθυμώντας να προσφέρει μια αποτελεσματική λύση για τον πόνο… εις τριπλούν, δημιούργησε τρία προστατευτικά αξεσουάρ με μοντέρνο design, που μπορούν να φορεθούν οπουδήποτε, ενισχύοντας και στηρίζοντας τον καρπό, τον αγκώνα και τον ώμο μας.

    Έτσι για την τενοντίτιδα ή για το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα υπάρχουν δύο επιλογές ανάλογα με τον βαθμό που θέλουμε να στηρίξουμε τον καρπό μας.christou
    Το περικάρπιο με μαξιλάρι σιλικόνης, θυμίζει stylish αξεσουάρ χεριού, ενώ παράλληλα το μαξιλαράκι σιλικόνης στην επένδυσή του, ξεκουράζει μοναδικά την άρθρωση, κάνοντας μασάζ και ενισχύοντας την καλή κυκλοφορία του αίματος. Το σωστό κλείσιμο του περικαρπίου με το ρυθμιζόμενο Velcro, κρατά τον καρπό σταθερό, χωρίς να τον σφίγγει. 

    christou 2Για διπλή ενίσχυση, το γάντι καρπού, ανακουφίζει τον κουρασμένο ή τραυματισμένο καρπό και του παρέχει όλη τη στήριξη και τη σταθερότητα που χρειάζεται, χωρίς να ζεσταίνει ή να "καταπιέζει" το χέρι. Το εξελιγμένο υλικό airprene αφήνει το δέρμα να αναπνέει, ενώ τα 2 ρυθμιζόμενα Velcro ταιριάζουν… γάντι σε κάθε χέρι προσφέροντας 100% ελευθερία κινήσεων! Την ίδια στιγμή, η επίδεση του καρπού δημιουργεί υπεραιμία τοπικά, βοηθώντας στη μείωση του πόνου και στην ταχύτερη αποκατάσταση της κίνησης. 

    Για την επικονδυλίτιδα και τον έντονο πόνο στον αγκώνα, η επιαγκωνίδα​​​​christou 3 σιλικόνης και το μανίκι συμπίεσης, φορεμένα μαζί ή και χωριστά, αποτελούν την πιο ολοκληρωμένη λύση για την ταχύτερη αποκατάσταση του σημείου της φλεγμονής. Η επιαγκωνίδα με το μαξιλαράκι σιλικόνης δημιουργεί ένα προστατευτικό στρώμα κάτω από τον αγκώνα, ενώ παράλληλα κάνει μικρομάλαξη στην άρθρωση, βοηθώντας στην αντιμετώπιση και την αποφυγή οιδημάτων. Το μανίκι συμπίεσης, με την κατάλληλη πίεση ενεργοποιεί την καλή κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα να προθερμαίνει τους μύες, εμποδίζοντας έτσι τους τραυματισμούς και επιταχύνοντας την αποκατάσταση.

    Για τις τρεις αυτές ενοχλήσεις, που κάνουν την καθημερινότητά σας πιο δύσκολη, εμείς βρήκαμε τον τρόπο να σας διευκολύνουμε! Γι’ αυτό την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στο σουπερμάρκετ της γειτονιάς σας (δείτε τη λίστα εδώ), αναζητήστε το stand στο healthcorner της Christou1910 στο τμήμα καλλυντικών και προμηθευτείτε τα πιο στιλάτα προστατευτικά αξεσουάρ για λόγους… υγείας!

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:28 15/01

    Η πρώτη Ελληνίδα που πετυχαίνει το "7 Summits"

    Στην ψηλότερη κορυφή της Ανταρκτικής ανέβασε την ελληνική σημαία η αλπινίστρια Χριστίνα Φλαμπούρη την Δευτέρα 6 Ιανουαρίου, στις 17.30, ολοκληρώνοντας το σπουδαίο ορειβατικό project "7 Summits".

    11:36 15/01

    Μετατραυματικό στρες προκαλεί η αποβολή στις γυναίκες

    Αποδεικνύεται και επιστημονικά πως η αποβολή ή η έκτοπη κύηση μπορεί να προκαλέσει μακροχρόνιες ψυχολογικές επιπτώσεις στη γυναίκα.

    11:35 15/01

    Αθλητικές κακώσεις: Οι πιο συχνές και ποια αθλήματα είναι πιο "επικίνδυνα"

    Οι αθλητικές κακώσεις δεν αφορούν μόνο τους αθλητές αλλά και εμάς τους "κοινούς" φίλους της άσκησης.

    23:59 14/01

    4 συμβουλές από διαιτολόγους για να χάσετε εύκολα κιλά

    Ποιες είναι οι καλύτερες και πιο αποτελεσματικές συμβουλές που θα σας έδινε ένας ειδικός για την απώλεια βάρους;

    11:39 14/01

    Νέα μέθοδος "δίνει" χρόνο στο ήπαρ που προορίζεται για μεταμόσχευση

    Νέα συσκευή διατηρεί το ανθρώπινο ήπαρ προς μεταμόσχευση για μία ολόκληρη εβδομάδα έξω από το σώμα, ένα επίτευγμα που μπορεί να αυξήσει σημαντικό τον αριθμό των διαθέσιμων οργάνων προς μεταμόσχευση.

    09:07 14/01

    Τι νεότερες λύσεις υπάρχουν για την πρεσβυωπία;

    Οι premium ενδοφακοί είναι μια δοκιμασμένη και αποτελεσματική θεραπευτική επιλογή που διορθώνει την πρεσβυωπία και άλλες διαθλαστικές παθήσεις.

    23:59 13/01

    Οι "σούπερ" πατάτες (που δεν τρώτε)!

    Οι γλυκοπατάτες προστατεύουν την καρδιά, την επιδερμίδα και τη διάθεσή μας!

    11:39 13/01

    Αλλάζει η μέση φυσιολογική θερμοκρασία σώματος;

    Η μέση κανονική θερμοκρασία του σώματος μειώνεται σταδιακά κάτω από 37, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    11:34 13/01

    Ακτινοθεραπεία εξπρές με μόνο μία δόση;

    Επαναστατική μέθοδος ακτινοθεραπείας-εξπρές για καρκινοπαθείς απαιτεί μια μόνο δόση κάτω του ενός δευτερολέπτου, θα μπορούσε να είναι αποτελεσματική όπως δείχνει έρευνα με επικεφαλής έναν Έλληνα...

    09:03 13/01

    Ιδανική διατροφή για μία μέρα: Τι μπορεί να περιλαμβάνει

    Από το πρωινό μέχρι τα σνακ και το βραδινό, η διαιτολόγος μας προτείνει.

    23:59 12/01

    Ο χυμός που καταπολεμά το ροχαλητό

    Η (απλή) συνταγή για τον χυμό που θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα το βράδυ.

    11:32 10/01

    Πώς συνδέονται τα προβλήματα στα νεφρά με τα καρδιολογικά;

    Μεγαλύτερος ο κίνδυνος νεφρικής ανεπάρκειας για όσους έχουν καρδιαγγειακά προβλήματα, ιδίως καρδιακή ανεπάρκεια, βρήκε νέα έρευνα.

    11:30 10/01

    3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματοχειρουργικής, Αισθητικής Δερματολογίας και Laser

    Οι νεότερες τεχνικές και εξελίξεις θα συζητηθούν στις εργασίες του συνεδρίου 16-18 Ιανουαρίου στην Αθήνα.

    23:59 09/01

    Κρίση αιμορροΐδων: Η διατροφή που θα σας βοηθήσει

    Εάν σας ταλαιπωρούν συχνά οι αιμορροΐδες σας, οι διατροφικές επιλογές παίζουν σημαντικό ρόλο στο πόσο αργά ή γρήγορα θα περάσει.

    11:39 09/01

    Γρίπη 2020: Πότε περιμένουμε το "κύμα"γρίπης

    Τι γνωρίζουμε για τη γρίπη 2020; Ποιες είναι οι συστάσεις των ειδικών και πότε αναμένεται να ξεκινήσει πιο έντονα η δραστηριότητά της;

    11:00 09/01

    Ιατρείο πόνου κατά της ημικρανίας

    Νέα, επαναστατική μέθοδος για την αντιμετώπιση της ημικρανίας στο Ιατρείο Πόνου του Metropolitan.