Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 12-Ιουλ-2019 10:34

    DIY: Τα σνακ της παραλίας

    DIY:  Τα σνακ της παραλίας
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι πρώτες εξορμήσεις στην παραλία έχουν ήδη ξεκινήσει. Όσο χαιρόμαστε τον ήλιο και τη θάλασσα είναι καλό να μένουμε ενυδατωμένοι και να καταναλώνουμε μικρά και υγιεινά σνακ. Μάλιστα είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε επαρκείς ποσότητες νερού, ώστε να αποφύγουμε την πιθανότητα αφυδάτωσης, λόγω της παρατεταμένης έκθεσης στην ηλιακή ακτινοβολία. Ωστόσο, καλό θα ήταν να αποφεύγουμε  ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη καθώς ευνοούν την αφυδάτωση του οργανισμού και να προτιμούμε φυσικούς χυμούς ή πράσινα σμούθι, τα οποία ενυδατώνουν και είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. 

    Επιπλέον, για να μην πεινάσουμε τόσες ώρες στην παραλία και το παρακάνουμε στο γεύμα μετά το μπάνιο μας, φροντίζουμε να εφοδιάζουμε τον οργανισμό μας με τα απαραίτητα συστατικά και σνακ. Οι οργανωμένες παραλίες συνήθως δεν προσφέρουν πολλές υγιεινές επιλογές βέβαια για να τσιμπολογήσεις, ενώ κάποιες δεν δίνουν καν αυτή την παροχή. Η κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος Δήμητρα Γλυνού συγκέντρωσε τα ιδανικά σνακ για την παραλία και μας προτείνει συνταγές που μπορούμε να φτιάξουμε εύκολα μόνοι μας. 

    Μπάρες από φαγόπυρο
    Σε ένα μπολ λιώνετε 1 μπανάνα, 120γρ. φαγόπυρο, 60γρ. βρώμη, 1 κ.σ. σταφίδες, 1 κ.σ. φιστίκια αιγίνης, 1 κ.σ. ηλιόσπορους, 1 κ.σ. σταγόνες κουβερτούρα και 1κ.σ. μέλι. Αφού πλάσετε μπάρες, ψήνετε για 40 λεπτά στη λαδόκολλα. Οι μπάρες αποτελούν μια καλή επιλογή για την παραλία, καθώς σας χορταίνουν για αρκετή ώρα και σας γεμίζουν με ενέργεια για να αντέξετε τον ήλιο και το κολύμπι.

    Τορτίγια λαχανικών με μοτσαρέλα
    Σφραγγίστε την κάθε τορτίγια με οδοντογλυφίδες για να μην πέσει το περιεχόμενό της και έχετε ένα δροσιστικό σνακ με λίγες θερμίδες.

    Καλαμάκι φρούτων ή λαχανικών
    Μικρές μπουκίτσες ανανά, πεπόνι, φράουλες ή καροτάκια, αγγουράκια, ντοματίνια. Κόψτε τα φρούτα της επιλογής σας, περάστε μέσα από ένα ξύλινο καλαμάκι και έπειτα αποθηκεύστε τα σε πλαστικές, αεροστεγείς σακούλες τροφίμων και το ψυγειάκι σας! Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ θρεπτικά και βιταμινούχα, πλούσια σε φυτικές ίνες που μας βοηθούν να μην πεινάμε σύντομα, ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι και ακόμη περισσότερο για την παραλία.

    Αποξηραμένο μήλο ή μπανάνα
    Χρειάζεται μόνο μερικά λεπτά ψήσιμο και έχετε ένα θρεπτικό και γλυκό σνακ. Μπορείτε να περιχύσετε και μια κουταλιά μέλι για περισσότερη νοστιμιά. Απλώς τα παίρνετε μέσα στην τσάντα σας και είστε έτοιμοι. Αποτελούν μια από τις πιο υγιεινές επιλογές, καθώς οι υδατάνθρακές τους θα σας δώσουν ενέργεια στο λεπτό. Παράλληλα, οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο – έναν ηλεκτρολύτη που μας βοηθά να παραμένουμε ενυδατωμένοι.

    Μπάλες βρώμης με γιαούρτι
    Θα χρειαστείτε 300 γρ. βρώμη, 1 μπανάνα, 40 γρ. μέλι, κανέλα και 1 κεσεδάκι γιαούρτι 2%. Η βρώμη είναι δημητριακό  θησαυρός για την υγεία και μια καλή πρόταση, ώστε να μην αφήσετε πολλές ώρες τον οργανισμό σας χωρίς καύσιμα!

    Αλμυρά cupcakes
    Σε βάση για μάφιν βάζετε γαλοπούλα- κατά προτίμηση βραστή- τυρί με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα, πιπεριά και αυγά. Τα ψήνετε στο φούρνο περίπου για 15’ και έχετε ένα τέλειο και χορταστικό σνακ για την παραλία.

    Κινόα με σπανάκι και κατίκι Δομοκού
    Προμηθευτείτε με πλαστικά ποτήρια για καφέ και πλαστικά πιρούνια και φτιάξτε ατομικές σαλάτες για τον καθένα. Απλή και πρακτική λύση, για να μην πεινάσετε τις ώρες που θα είστε στην παραλία.

    Χουρμάδες και φιστίκια Αιγίνης
    Νόστιμα, χορταστικά και light, αφού μια μερίδα φιστίκια (50γρ. περίπου) αντιστοιχεί σε 200 θερμίδες. Επίσης θα σας δώσουν τις βιταμίνες που χρειάζεστε. Προτιμήστε χωρίς αλάτι για να μη σας αφυδατώσουν επιπλέον.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ