Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 01-Ιουλ-2019 11:15

    12 μήνες το χρόνο γυμναστική; Ναι, γιατί υπάρχει καλός λόγος!

    12 μήνες το χρόνο γυμναστική; Ναι, γιατί υπάρχει καλός λόγος!
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είναι η ζέστη και το καλοκαίρι μια συνηθισμένη δικαιολογία για να αποφύγετε την άσκηση; Δικαιολογία είναι, αλλά όχι λόγος! Και μάλιστα, υπάρχουν πολλοί και καλοί λόγοι για να γυμναζόμαστε - όλο το χρόνο ή το μεγαλύτερο μέρος του και η trainer Ιωάννα Λαουμτζή μας τους επισημαίνει.

    Γιατί η γυμναστική μας κάνει καλό - ανεξαρτήτως μήνα και εποχής

    Η σωματική δραστηριότητα αυξάνει τα επίπεδα ενδορφινών του οργανισμού. (Οι ενδορφίνες είναι ουσίες που βελτιώνουν τη διάθεση και έχουν θετική επίδραση στην ψυχολογία μας). 
     
    Ο άνθρωπος που ασκείται συστηματικά έχει περισσότερη ενέργεια, αυτοεκτίμηση και διάθεση για τη ζωή.

    Η ποιότητα ζωής έχει παρόμοια έννοια με την υποκειμενική αίσθηση του "να είσαι καλά" ή το να αισθάνεσαι ευτυχισμένος. Τα διάφορα πλεονεκτήματα της εξάσκησης στη ζωή του ανθρώπου μπορούν να ονομαστούν γενικά ποιότητα ζωής, σύμφωνα με τους ερευνητές Berger & Motl, 2001.

    Η συστηματική άσκηση συμβάλλει:
    • Στην εξύψωση της ψυχικής ευεξίας
    • Στην αύξηση της θετικής διάθεσης και τη μείωση της αρνητικής
    • Στον έλεγχο του στρες
    • Στην ενίσχυση της αυτογνωσίας, του αυτοσυναισθήματος και της εικόνας του σώματος
    • Στον έλεγχο και τη διατήρηση του ιδανικού βάρους

    Όταν ξεκινάς τη γυμναστική o μεταβολισμός σου αλλάζει! Καλό, βέβαια, είναι να ακολουθήσεις ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που θα βασίζεται στις ανάγκες σου με τη βοήθεια κάποιου προσωπικού προπονητή (σε αυτό το πρόγραμμα εντάσσονται οι ώρες άσκησης, το είδος των ασκήσεων, η διατροφή κ.λπ.). Είναι πολύ σημαντικό το πρόγραμμα που θα διαμορφώσεις να ανταποκρίνεται σε αυτά που πραγματικά χρειάζεσαι και στον στόχο που θέλεις να πετύχεις. 

    Η αυτο-αποτελεσματικότητα και ο ρόλος της 

    Η αυτό- αποτελεσµατικότητα είναι η άποψη που έχει κάποιος για τον εαυτό του, εάν δηλαδή διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα να φέρει σε πέρας µία δραστηριότητα µε ωφέλιµα γι' αυτόν αποτελέσµατα. Οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά αυξάνουν την φυσική τους ικανότητα και αυτό γίνεται αποκλειστικά και µόνο µε τις δικές τους προσπάθειες. Αυτή η εµπειρία της ικανότητας µπορεί να µεταφερθεί και σε άλλες δραστηριότητες της καθηµερινής τους ζωής και να τους βοηθήσει και σε άλλους τοµείς της ζωής τους και να αυξήσει την αυτοπεποίθηση τους (Martinsen, 2008).


     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:12 10/12

    Συνεχίζει να μειώνεται ο πληθυσμός από το 2011 έως σήμερα

    Η γήρανση του πληθυσμού και η βραδεία ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού επιβραδύνουν το ΑΕΠ και όχι μόνο.

    09:01 10/12

    Πότε η τριχόπτωση πρέπει να σε απασχολήσει;

    Το 85% των ανδρών αντιμετωπίζει πρόβλημα τριχόπτωσης. Σε αρκετούς μάλιστα το πρόβλημα ξεκινάει από την ηλικία των 20 ετών. Μην περιμένεις για να δράσεις!

    08:57 10/12

    Τι είναι η αιμορροφιλία, η νόσος που πλήττει τα αγόρια

    Μια πρωτότυπη εκστρατεία ενημέρωσης για την αιμορροφιλία από τη Roche Hellas που βοηθά παιδιά και ενήλικες στην καλύτερη διαχείριση της νόσου.

    07:33 10/12

    Βρεφικοί κολικοί: "Ήρεμη κοιλίτσα" και "ήρεμοι γονείς"!

    Τα Almora PLUS® Baby Drops εξασφαλίζουν ανακούφιση του μωρού από τους κολικούς.

    08:59 09/12

    Η συνήθεια που μπορεί να μειώσει φυσικά τη χοληστερίνη

    Η νηστεία αποτελεί, εκτός από το θρησκευτικό της συμβολισμό, μια πολύ καλή ευκαιρία για να βελτιώσετε τους δείκτες της υγείας σας.

    08:53 09/12

    Αντρική γονιμότητα: Τα 5 χαρακτηριστικά που έχει το υγιές σπέρμα

    Η υπογονιμότητα είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα στα ζευγάρια. Ο έλεγχος του σπέρματος αποτελεί σημαντικό κομμάτι της διερεύνησης του προβλήματος.

    23:59 08/12

    3 απαντήσεις για την "πίεση" και τα αντιυπερτασικά φάρμακα

    Η υπέρταση είναι μια δυνητικά επικίνδυνη νόσος. Τα καλά νέα: Μπορείτε να την ελέγξετε!

    16:03 06/12

    Σημαντική "σύμπραξη" για κυτταρικές και γονιδιακές θεραπείες

    Συνεργασία του Ομίλου ΥΓΕΙΑ και της σύμπραξης Theracell – Orgenesis στον τομέα των προηγμένων κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών.

    13:04 06/12

    Είναι η ελιά η "κορωνίδα" της μεσογειακής διατροφής;

    Η ποικιλία, οι συνθήκες καλλιέργειες και η επεξεργασία επηρεάζουν όχι μόνο τη γεύση αλλά και τα θρεπτικά συστατικά της ελιάς.

    08:36 06/12

    Θετικά τα αποτελέσματα μελέτης για τη ριβαροξαμπάνη σε παιδιά με φλεβική θρομβοεμβολή

    Για να διευκολυνθεί η παιδιατρική χρήση, αναπτύχθηκε μία νέα υγρή μορφή ριβαροξαμπάνης από του στόματος, που δεν απαιτεί ενέσεις και τακτική παρακολούθηση.

    08:34 06/12

    Πόνος στον καρπό; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις

    Αυτές οι 5 απλές ασκήσεις θα βοηθήσουν σημαντικά για τη βελτίωση της κινητικότητας στα χέρια σας.

    08:32 06/12

    To 6o Santa Run επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας!

    Ο πιο χριστουγεννιάτικος αγώνας δρόμου, το Santa Run, επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας, για να προσφέρει στιγμές χαράς και διασκέδασης σε μικρούς και μεγάλους.

    08:32 06/12

    Draeger Hellas: 10 χρόνια "Tεχνολογία για τη Ζωή" και στην Ελλάδα

    Η Draeger Hellas φέρνει νέα προσέγγιση για την πρόληψη στην Ελλάδα.

    08:32 06/12

    "Life matters": Νέο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της MSD Ελλάδος

    H MSD παρουσίασε τον νέο απολογισμό δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας για τα έτη 2017-2018.

    15:50 05/12

    Η κατάσταση που αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

    Μεγαλύτερος ο κίνδυνος πρόωρης καρδιαγγειακής νόσου για τα παιδιά με διαβητικές μητέρες, σύμφωνα με νέα δημοσιευμένη έρευνα.

    09:03 05/12

    Εξελίξεις: Στεφανιαία νόσος και διαχείριση της δυσλιπιδαιμίας

    Τα παραπάνω είναι δύο από τα σημαντικά θέματα που θα συζητηθούν στο 23ο Συμπόσιο αθηροσκλήρωσης και συναφών παραγόντων κινδύνου.