Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 28-Μαϊ-2019 14:17

    Κίνητρα: Έτσι δεν θα τα "παρατήσετε" την προπόνησή σας

    Κίνητρα: Έτσι δεν θα τα "παρατήσετε" την προπόνησή σας
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    "Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά γυμναστική, είστε ενεργοποιημένοι και τα επίπεδα κινήτρων σας είναι σε υψηλό επίπεδο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν κάνετε "κοπάνα" από τις προπονήσεις σας! Με την πάροδο του χρόνου, αυτό το κίνητρο αρχίζει να εξασθενεί και αυτό που φαινόταν εύκολο να κάνετε (κοιλιακοί βλέποντας βίντεο στο YouTube, να βγείτε για τρέξιμο ή να φτάσετε στο γυμναστήριο) είναι τώρα σαν να κάτεργα" σχολιάζει η Σοφία Κυριακάκη, πιστοποιημένη Pilates instructor.

    Αυτό δυστυχώς, συμβαίνει τις περισσότερες φορές. Έτσι, ασκείστε σταθερά για μερικές εβδομάδες, ίσως και μήνες, και στη συνέχεια σταματάτε. Επιστρέφετε μετά στις καλές προπονητικές συνήθειες, αλλά στη συνέχεια σταματάτε πάλι. Είναι ένα διαρκές παιχνίδι πίσω-μπρος που συνοδεύεται με ενοχή, κούραση και απογοήτευση. 

    Η σημασία της -τακτικής- άσκησης 

    "Το να  τρέφεστε σωστά και να κόβετε τις υπερβολικές θερμίδες μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, η άσκηση  όμως είναι αναπόσπαστο κομμάτι σε αυτό: Σας βοηθάει να διατηρήσετε ή/και να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, πλημμυρίζετε το σώμα σας με αυτές τις σημαντικές ενδορφίνες και βελτιώνετε τη συνολική καρδιαγγειακή σας υγεία. Η τακτική άσκηση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος αφού καίει θερμίδες και λίπος. Έτσι, εάν σκέφτεστε να παραλείψετε λίγες προπονήσεις - μην το κάνετε! Απλά ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να συνεχίσετε να ασκείστε σήμερα, αύριο, τον επόμενο μήνα - και πέρα" προτείνει η trainer.

    Ντυθείτε

    Μερικές φορές  το να φορέσετε τα ρούχα γυμναστικής σας και τα παπούτσια, είναι το καλύτερο φάρμακο για να αλλάξετε το μυαλό σας από το "Θέλω να κοιμηθώ και να παρακολουθήσω τηλεόραση" στο "Είμαι έτοιμος  να πάω στο γυμναστήριο!" Σκεφτείτε τους αθλητές που προετοιμάζονται για μια μεγάλη εκδήλωση ή έναν επιτυχημένο επιχειρηματία που προετοιμάζεται για  μια σημαντική συνάντηση. Όταν βάζετε τα ρούχα  προπόνησης σας, το μυαλό σας μπαίνει κατευθείαν σε mode άσκησης. Μόλις, λοιπόν, γυρίσετε σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, βγάζοντας τα ρούχα της δουλειάς και βάζοντας τα αθλητικά σας παπούτσια , αυτό θα σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στο γυμναστήριο.

    Ακούστε μουσική

    Όταν έχετε τη διάθεση να γυμναστείτε, ακούστε το αγαπημένο σας τραγούδι σας …μπορεί να κάνει θαύματα! Μελέτη από την North American Association, διαπίστωσε ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να "κολλήσουν" σε ένα πρόγραμμα άσκησης εάν ακούν μουσική στη διαδρομή για την προπόνηση. Μην ακούτε, δηλαδή, μουσική μόνο κατά τη διάρκεια των προπονήσεων σας - ακούστε προτού γυμναστείτε για να ενεργοποιηθείτε. Παίξτε τα αγαπημένα σας κομμάτια ενώ είστε έτοιμοι ή οδηγείτε στο γυμναστήριο. Θα είστε στο διάδρομο πριν καν το καταλάβετε!

    Προγραμματίστε την προπόνηση 

    Θα χάσετε ένα προγραμματισμένο ραντεβού με τον γιατρό; Ή κάποια συνάντηση με έναν φίλο; Φυσικά και όχι! Επομένως, μην κάνετε την επιλογή να παραλείψετε την προπόνησή σας. Προγραμματίστε το  όπως θα κάνατε και με  οποιοδήποτε άλλο σημαντικό ραντεβού.

    Ανταμείψτε τον εαυτό σας 

    Μερικές φορές κάτι τόσο απλό όσο ένα νέο σορτς, ένα μασάζ 30 λεπτών ή ένα χαλαρωτικό, ζεστό μπάνιο μπορεί να είναι το κίνητρο που χρειάζεστε. Έτσι, δημιουργήστε ένα σύστημα ανταμοιβών για τις τακτικές προπονήσεις, έχοντας ως ευρύτερο στόχο κάτι που σας αρέσει να κάνετε ή θέλετε πραγματικά. Μπορείτε, για παράδειγμα, για κάθε εβδομάδα που τηρήσατε το πρόγραμμά σας να προσθέτετε 10 ευρώ στο budget για ένα ταξίδι που ονειρεύεστε! Μάλιστα, σε μελέτη του 2009 του Εθνικού Γραφείου Οικονομικών Ερευνών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι ασκούμενοι έχασαν περισσότερο βάρος όταν τους δόθηκε οικονομική ανταμοιβή. Χρησιμοποιήστε αυτήν την έρευνα προς όφελός σας!

    Άσκηση και διασκέδαση

    Αν έχετε διάδρομο ή ελλειπτικό στο σπίτι, προγραμματίστε το χρόνο γυμναστικής σας ενώ μπορείτε να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας εκπομπές. Δεν θα το καταλάβετε πότε κάνατε τα χιλιόμετρα-στόχο!

    Θυμηθείτε το αρχικό σας κίνητρο 

    Μπορεί να ξεκινήσατε την γυμναστική για να κατεβείτε νούμερο στα ρούχα ή για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση ή για λόγους υγείας. Όποιος κι αν ήταν ο λόγος που ξεκινήσατε αυτός είναι και ο ίδιος λόγος που θα σας κάνει να συνεχίσετε!

    Διαλέξτε την άσκηση που αγαπάτε 

    Μην διαλέξετε την άσκηση σας σκεπτόμενοι, τι κάνουν οι περισσότεροι ή ποια άσκηση "καίει" περισσότερες θερμίδες ή επειδή το ίδιο κάνουν οι γνωστοί σας, αλλά με βάση το τι πραγματικά σας αρέσει και σας ταιριάζει. Αν κάνετε μια άσκηση που δε σας ευχαριστεί ή δε σας γεμίζει, είναι σίγουρο ότι σε λίγο θα τα παρατήσετε.

    Δεν είναι δύσκολο λοιπόν ή ακατόρθωτο να μείνετε πιστοί στο πρόγραμμα άσκησης σας. Τρόπο χρειάζεται και όχι κόπο! 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:07 14/02

    Συγγενείς καρδιοπάθειες: Τα σημερινά δεδομένα και οι προκλήσεις

    Ως συγγενείς καρδιοπάθειες ορίζονται οι δομικές ανωμαλίες της καρδιάς ή των μεγάλων αγγείων κατά τη γέννηση και είναι οι συχνότερες συγγενείς ανωμαλίες.

    08:04 14/02

    Παγκόσμια Ημέρα για τον Καρκίνο Παιδικής Ηλικίας

    Ας απαιτήσουμε όλοι μαζί #nomoreborders στις καλές συνθήκες νοσηλείας και την πρόσβαση σε φάρμακα και θεραπείες για τα παιδιά με καρκίνο.

    08:00 14/02

    Παράσταση χορού για παιδιά και ενήλικες με καρδιοπάθειες

    Ενώνουμε τις καρδιές μας και απολαμβάνουμε μια ξεχωριστή βραδιά φιλανθρωπικού χαρακτήρα, αφιερωμένη στα παιδιά και ενήλικες με καρδιοπάθειες.

    11:37 13/02

    Παγκόσμια ημέρα προφυλακτικού - Δωρεάν εξετάσεις

    Η χρήση προφυλακτικού είναι ο βασικός τρόπος θωράκισης της υγείας μας από σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και ορισμένες μορφές καρκίνου. Δείτε εδώ πού μπορείτε να εξεταστείτε δωρεάν.

    10:45 13/02

    Νέος τρόπος προσδιορισμού των κρουσμάτων του κοροναϊού αλλάζει τα δεδομένα

    Ο αριθμός των νέων κρουσμάτων στην Κίνα σημείωσε αλματώδη αύξηση μετά την αλλαγή του τρόπου εξέτασης και του προσδιορισμού των κρουσμάτων.

    10:39 13/02

    Συνεργασία ΜΗΤΕΡΑ με την Β' Μαιευτική - Γυναικολογική Κλινική του Αρεταίειου Νοσοκομείου

    Μια σημαντική συνεργασία που θα φέρει νεότερους γιατρούς σε επαφή τις ελάχιστα επεμβατικές χειρουργικές τεχνικές στη γυναικολογία.

    08:41 12/02

    Ουρικό οξύ: Μπορεί να μειωθεί με τη διατροφή

    Το αυξημένο ουρικό οξύ μπορεί να προκαλέσει ουρική αρθρίτιδα, τη γνωστή ποδάγρα, και προβλήματα στα νεφρά.

    08:35 12/02

    "Αγώνας δρόμου" για το πιο γρήγορο τεστ ανίχνευσης του κοροναϊού

    Η γαλλο-βρετανική εταιρεία Novacyt ανέπτυξε το πιο γρήγορο έως τώρα τεστ ανίχνευσης του νέου κοροναϊού Covid-19 σε λιγότερες από δύο ώρες.

    23:59 11/02

    Σεξ: 3 μύθοι και 3 αλήθειες

    Μπορεί με "μία φορά" να μείνει μια γυναίκα έγκυος; Και άλλες απαντήσεις σε βασικές απορίες όλων μας.

    08:22 11/02

    Να φοβόμαστε περισσότερο τον κοροναϊό ή τον φόβο;

    Πόσο δικαιολογημένος -ή όχι- είναι ο φόβος μας για το νέο κοροναϊό. Και τελικά, τι είναι πιο μεγάλος, ο κίνδυνος για την υγεία ή ο πανικός μας;

    07:31 11/02

    Το μέλλον στη διαχείριση του σακχαρώδους διαβήτη

    Ενημέρωση των επαγγελματιών υγείας για τα νέα δεδομένα στη διαχείριση του σακχαρώδους διαβήτη από τη Sanofi Ελλάδας.

    23:59 10/02

    Χάστε βάρος με περπάτημα

    Το πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα.

    11:01 10/02

    Νέα δεδομένα από τον ΠΟΥ για το ποιοι κινδυνεύουν από τον κοροναϊό

    Μεγεθύνεται ο κίνδυνος εξάπλωσης σε ανθρώπους που δεν ταξίδεψαν ποτέ στην Κίνα, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

    10:59 10/02

    Χειρουργική μάσκα: Πώς θα μας προστατεύει αποτελεσματικά από τη γρίπη και τον κοροναϊό

    Οδηγίες χρήσης για το πιο συζητημένο... αξεσουάρ της εποχής.

    07:43 07/02

    Πότε να πάμε στο ρευματολόγο; 4 σημαντικά συμπτώματα

    Με τα ρευματικά νοσήματα να είναι όλο και πιο συχνά, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τα συμπτώματα που μας οδηγούν στο ρευματολόγο.

    07:37 07/02

    Ο όμιλος Chiesi ανακοινώνει την ίδρυση νέου Παγκόσμιου Τμήματος Σπάνιων Παθήσεων

    Δυναμώνει η έρευνα στις σπάνιες παθήσεις με την κίνηση κλειδί της Chiesi.