Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 28-Μαϊ-2019 14:17

    Κίνητρα: Έτσι δεν θα τα "παρατήσετε" την προπόνησή σας

    Κίνητρα: Έτσι δεν θα τα "παρατήσετε" την προπόνησή σας
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    "Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά γυμναστική, είστε ενεργοποιημένοι και τα επίπεδα κινήτρων σας είναι σε υψηλό επίπεδο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν κάνετε "κοπάνα" από τις προπονήσεις σας! Με την πάροδο του χρόνου, αυτό το κίνητρο αρχίζει να εξασθενεί και αυτό που φαινόταν εύκολο να κάνετε (κοιλιακοί βλέποντας βίντεο στο YouTube, να βγείτε για τρέξιμο ή να φτάσετε στο γυμναστήριο) είναι τώρα σαν να κάτεργα" σχολιάζει η Σοφία Κυριακάκη, πιστοποιημένη Pilates instructor.

    Αυτό δυστυχώς, συμβαίνει τις περισσότερες φορές. Έτσι, ασκείστε σταθερά για μερικές εβδομάδες, ίσως και μήνες, και στη συνέχεια σταματάτε. Επιστρέφετε μετά στις καλές προπονητικές συνήθειες, αλλά στη συνέχεια σταματάτε πάλι. Είναι ένα διαρκές παιχνίδι πίσω-μπρος που συνοδεύεται με ενοχή, κούραση και απογοήτευση. 

    Η σημασία της -τακτικής- άσκησης 

    "Το να  τρέφεστε σωστά και να κόβετε τις υπερβολικές θερμίδες μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, η άσκηση  όμως είναι αναπόσπαστο κομμάτι σε αυτό: Σας βοηθάει να διατηρήσετε ή/και να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, πλημμυρίζετε το σώμα σας με αυτές τις σημαντικές ενδορφίνες και βελτιώνετε τη συνολική καρδιαγγειακή σας υγεία. Η τακτική άσκηση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος αφού καίει θερμίδες και λίπος. Έτσι, εάν σκέφτεστε να παραλείψετε λίγες προπονήσεις - μην το κάνετε! Απλά ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να συνεχίσετε να ασκείστε σήμερα, αύριο, τον επόμενο μήνα - και πέρα" προτείνει η trainer.

    Ντυθείτε

    Μερικές φορές  το να φορέσετε τα ρούχα γυμναστικής σας και τα παπούτσια, είναι το καλύτερο φάρμακο για να αλλάξετε το μυαλό σας από το "Θέλω να κοιμηθώ και να παρακολουθήσω τηλεόραση" στο "Είμαι έτοιμος  να πάω στο γυμναστήριο!" Σκεφτείτε τους αθλητές που προετοιμάζονται για μια μεγάλη εκδήλωση ή έναν επιτυχημένο επιχειρηματία που προετοιμάζεται για  μια σημαντική συνάντηση. Όταν βάζετε τα ρούχα  προπόνησης σας, το μυαλό σας μπαίνει κατευθείαν σε mode άσκησης. Μόλις, λοιπόν, γυρίσετε σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, βγάζοντας τα ρούχα της δουλειάς και βάζοντας τα αθλητικά σας παπούτσια , αυτό θα σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στο γυμναστήριο.

    Ακούστε μουσική

    Όταν έχετε τη διάθεση να γυμναστείτε, ακούστε το αγαπημένο σας τραγούδι σας …μπορεί να κάνει θαύματα! Μελέτη από την North American Association, διαπίστωσε ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να "κολλήσουν" σε ένα πρόγραμμα άσκησης εάν ακούν μουσική στη διαδρομή για την προπόνηση. Μην ακούτε, δηλαδή, μουσική μόνο κατά τη διάρκεια των προπονήσεων σας - ακούστε προτού γυμναστείτε για να ενεργοποιηθείτε. Παίξτε τα αγαπημένα σας κομμάτια ενώ είστε έτοιμοι ή οδηγείτε στο γυμναστήριο. Θα είστε στο διάδρομο πριν καν το καταλάβετε!

    Προγραμματίστε την προπόνηση 

    Θα χάσετε ένα προγραμματισμένο ραντεβού με τον γιατρό; Ή κάποια συνάντηση με έναν φίλο; Φυσικά και όχι! Επομένως, μην κάνετε την επιλογή να παραλείψετε την προπόνησή σας. Προγραμματίστε το  όπως θα κάνατε και με  οποιοδήποτε άλλο σημαντικό ραντεβού.

    Ανταμείψτε τον εαυτό σας 

    Μερικές φορές κάτι τόσο απλό όσο ένα νέο σορτς, ένα μασάζ 30 λεπτών ή ένα χαλαρωτικό, ζεστό μπάνιο μπορεί να είναι το κίνητρο που χρειάζεστε. Έτσι, δημιουργήστε ένα σύστημα ανταμοιβών για τις τακτικές προπονήσεις, έχοντας ως ευρύτερο στόχο κάτι που σας αρέσει να κάνετε ή θέλετε πραγματικά. Μπορείτε, για παράδειγμα, για κάθε εβδομάδα που τηρήσατε το πρόγραμμά σας να προσθέτετε 10 ευρώ στο budget για ένα ταξίδι που ονειρεύεστε! Μάλιστα, σε μελέτη του 2009 του Εθνικού Γραφείου Οικονομικών Ερευνών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι ασκούμενοι έχασαν περισσότερο βάρος όταν τους δόθηκε οικονομική ανταμοιβή. Χρησιμοποιήστε αυτήν την έρευνα προς όφελός σας!

    Άσκηση και διασκέδαση

    Αν έχετε διάδρομο ή ελλειπτικό στο σπίτι, προγραμματίστε το χρόνο γυμναστικής σας ενώ μπορείτε να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας εκπομπές. Δεν θα το καταλάβετε πότε κάνατε τα χιλιόμετρα-στόχο!

    Θυμηθείτε το αρχικό σας κίνητρο 

    Μπορεί να ξεκινήσατε την γυμναστική για να κατεβείτε νούμερο στα ρούχα ή για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση ή για λόγους υγείας. Όποιος κι αν ήταν ο λόγος που ξεκινήσατε αυτός είναι και ο ίδιος λόγος που θα σας κάνει να συνεχίσετε!

    Διαλέξτε την άσκηση που αγαπάτε 

    Μην διαλέξετε την άσκηση σας σκεπτόμενοι, τι κάνουν οι περισσότεροι ή ποια άσκηση "καίει" περισσότερες θερμίδες ή επειδή το ίδιο κάνουν οι γνωστοί σας, αλλά με βάση το τι πραγματικά σας αρέσει και σας ταιριάζει. Αν κάνετε μια άσκηση που δε σας ευχαριστεί ή δε σας γεμίζει, είναι σίγουρο ότι σε λίγο θα τα παρατήσετε.

    Δεν είναι δύσκολο λοιπόν ή ακατόρθωτο να μείνετε πιστοί στο πρόγραμμα άσκησης σας. Τρόπο χρειάζεται και όχι κόπο! 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ