Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 04-Ιουν-2019 08:01

    Ο πιο απλός τρόπος για να χάσουμε βάρος

    Ο πιο απλός τρόπος για να χάσουμε βάρος
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι περισσότεροι θα θέλαμε να χάσουμε λίγα -ή περισσότερα- κιλά, χωρίς όμως περίπλοκες δίαιτες. Νέα μελέτη μας προτείνει έναν εξαιρετικά απλό και εφικτό τρόπο: να τρώμε πιο αργά πρωινό και πιο νωρίς δείπνο.

    Συμμετέχοντες σε μικρή μελέτη που καθυστέρησαν το πρώτο γεύμα της ημέρας κατά 90 λεπτά και μετέφεραν νωρίτερα το βραδινό κατά πάλι 90 λεπτά, έχασαν υπερδιπλάσιο σωματικό λίπος μετά από 10 εβδομάδες συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου, παρότι δεν μείωσαν καθόλου την ποσότητα του φαγητού που κατανάλωσαν. 

    Οι επιστήμονες λένε πως η μελέτη σε ανθρώπους, η οποία επιβεβαιώνει τα αποτελέσματα παρόμοιων πειραματισμών σε ζώα, θα μπορούσε να προσφέρει μια νέα επιλογή στους ανθρώπους που προσπαθούν να χάσουν βάρος χωρίς να μειώσουν τη θερμιδική τους πρόσληψη. Οι άνθρωποι που κάνουν τις πιο "παραδοσιακές" δίαιτες, που βασίζονται στη μείωση της πρόσληψης τροφής, αντιμετωπίζουν το φαινόμενο "γιο γιο", όπου τελικά καταλήγουν να πάρουν πίσω τα κιλά που έχασαν και ίσως περισσότερα. 

    "Τα ευρήματα αυτής της μελέτης είναι πολύ ενθαρρυντικά", σχολίασε ο επικεφαλής της έρευνας Dr Jonathan Johnson, από το Πανεπιστήμιο του Σάρεϊ. "Μπορούμε να συνεχίσουμε να τρώμε, σε κάποιο βαθμό, το φαγητό που θέλουμε, κάνοντας μια απλή αλλαγή στο χρόνο που το τρώμε και να έχουμε μακροπρόθεσμα οφέλη. Δεν θα έλεγα ότι βρήκαμε το μαγικό χάπι, θα μπορούσε όμως η έρευνα αυτή να μας δίνει ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ. Επιπλέον, εκτός από την απώλεια βάρους, η μείωση του σωματικού λίπους μειώνει τις πιθανότητες για παχυσαρκία και τα σχετικά νοσήματα όπως η καρδιοπάθεια και ο διαβήτης". 

    Η ερευνητική ομάδα πιστεύει πως με τη μετακίνηση του πρωινού και του βραδινού πιο κοντά στο κέντρο της ημέρας, οι συμμετέχοντες έχουν καλύτερα συντονισμένο το χρόνο του φαγητού με τους κιρκαδικούς τους ρυθμούς, που σημαίνει ότι το φαγητό μεταβολίζεται καλύτερα. Εναλλακτικά, η απώλεια βάρους θα μπορούσε να οφείλεται στο μεγαλύτερο χρόνο "νηστείας" κατά τη διάρκεια της νύχτας. 

    Η μελέτη δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Nutritional Sciences.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:21 11/05

    Εμβολιασμός COVID-19: Μετά το εμβόλιο, τι;

    H Ένωση Ασθενών Ελλάδας παρουσιάζει την καμπάνια για τον εμβολιασμό COVID-19.

    08:07 11/05

    Θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής CHMP για νέα θεραπεία ενηλίκων με ατοπική δερματίτιδα

    Εφόσον εγκριθεί, η τραλοκινουμάμπη θα αποτελέσει τον πρώτο εγκεκριμένο βιολογικό παράγοντα που στοχεύει ειδικά την κυτοκίνη IL-13, βασικό συντελεστή της εκδήλωσης συμπτωμάτων στην ατοπική δερματίτιδα.

    08:01 11/05

    Έρευνα: Συστηματικός ερυθηματώδης λύκος και COVID-19

    Παγκόσμια έρευνα βρίσκει τους μισούς από τους συμμετέχοντες να βιώνουν μείωση της πρόσβασης στην υγειονομική περίθαλψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

    08:34 10/05

    COVID-19 και καρδιακή ανεπάρκεια: Νέα ερευνητικά δεδομένα

    Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης COVID-19 εξετάζεται από την επιστημονική κοινότητα.

    08:26 10/05

    Εμβόλια για τον κορονοϊό και έφηβοι: Το ηθικό δίλημμα της κοινωνίας μας

    Θα πρέπει τα εμβόλια για τον κορονοϊό να προωθηθούν στους εφήβους στις αναπτυσσόμενες χώρες; Το ερώτημα που θέτουν οι ειδικοί χρειάζεται άμεση απάντηση.

    23:59 09/05

    Η διατροφή στην προεμμηνόπαυση – οι απαραίτητες βιταμίνες και συστατικά

    Τι αλλάζει στη διατροφή στην προεμμηνόπαυση; Πολλά, αφού οι ανάγκες του οργανισμού είναι διαφορετικές και χρειάζεται περισσότερη προσοχή ώστε να τις καλύπτουμε.

    09:36 07/05

    Ψωρίαση: Νέες θεραπείες αλλάζουν τη ζωή των ασθενών

    Περίπου 250.000 άνθρωποι στην Ελλάδα πάσχουν από τη νόσο γι’ αυτό και οι εξελίξεις στη θεραπεία της ψωρίασης είναι σημαντικές.

    09:20 07/05

    Αγκυλοποιητική Σπονδυλοαρθρίτιδα: Η νόσος και οι προκλήσεις

    H 8η Μαΐου δρα αφυπνιστικά ως η Παγκόσμια Ημέρα Αγκυλοποιητικής Σπονδυλοαθρίτιδας.

    23:59 06/05

    Είναι το ελαιόλαδο το καλύτερο λάδι για τηγάνισμα;

    Τα τηγανητά δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό, όταν τηγανίζουμε όμως το λάδι που επιλέγουμε είναι σημαντικό!

    09:26 06/05

    Άσθμα: Κινδυνεύουν περισσότερο από COVID-19 οι ασθενείς;

    Η βαρύτητα και η μορφή του άσθματος επηρεάζει την απάντηση, ωστόσο οι ασθματικοί ασθενείς θα πρέπει όλοι να εμβολιαστούν κανονικά.

    09:03 06/05

    Μεταλλάξεις του κορονοϊού: Πόσο μας προστατεύουν τα υπάρχοντα εμβόλια;

    Τα δεδομένα από το Ισραήλ και τις ΗΠΑ μας δίνουν στοιχεία για το κατά πόσο εμβόλια που διαθέτουμε παρέχουν προστασία από παραλλαγές του ιού SARS-CoV-2.

    14:42 05/05

    Μελέτη: Η δράση του anakinra κατά της πνευμονίας από COVID-19

    Η Sobi και το Ελληνικό Ινστιτούτο Μελέτης της Σήψης αναφέρουν ότι η χρήση του anakinra βελτίωσε τη συνολική κλινική έκβαση κατά 64% σε νοσηλευόμενους ασθενείς με πνευμονία οφειλόμενη σε COVID-19.

    09:08 05/05

    Θρομβώσεις μετά τα εμβόλια και μετά τη νόσηση με COVID-19

    Οι θέσεις Αμερικανικών Ιατρικών Ενώσεων για τον εμβολιασμό έναντι της COVID-19 και τους πιθανούς κινδύνους.

    08:56 05/05

    Εσύ, μήπως παίρνεις το σάκχαρό σου χαΛΛΛαρά;

    Η νέα διαδικτυακή εκστρατεία της ΑΜΚΕ "Με Οδηγό το Διαβήτη" κάνει focus στη Βόρεια Ελλάδα με ambassador τον Γιώργο Μαυρίδη.

    23:59 04/05

    "Είμαστε ό,τι τρώμε"; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά;

    Η διατροφή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην ευεξία, τη διάθεσή μας για άσκηση και φυσικά, στην καλή μας υγεία.

    23:59 02/05

    Σας έμειναν κόκκινα αυγά; Να πώς θα τα απολαύσετε - και γιατί σας κάνουν καλό

    Σε κάθε σπίτι αυτές τις ημέρες υπάρχουν κόκκινα αυγά. Να τα φάμε ή όχι; Και πώς αν τα έχουμε βαρεθεί "απλά βραστά";