Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 26-Μαϊ-2020 23:59

    3 καθημερινές συνήθειες που θα βελτιώσουν το σώμα σας

    3 καθημερινές συνήθειες που θα βελτιώσουν το σώμα σας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Πώς οι καθημερινές συνήθειες σου θα σε βοηθήσουν να υιοθετήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και, τελικά, να χάσεις και κάποια περιττά κιλά; Ιδού τρεις καλές διατροφικές συνήθειες που ακολουθούν παραδοσιακά οι Σκανδιναβοί. 

    Πώς θα βελτιώσεις το σώμα σου με μόνο 3 κινήσεις:

    1. Αγόρασε φρέσκα λαχανικά
    Επισκέψου την τοπική αγορά και τη λαϊκή της γειτονιάς σου και όχι μόνο το καλοκαίρι. Η μεσογειακή διατροφή είναι γεμάτη λαχανικά όχι μόνο θρεπτικά –λάχανο, κουνουπίδι, μαρούλι και λαχανάκια Βρυξελλών– και μανιτάρια, αλλά είναι και τροφές που είναι γεμάτες γεύση. Δύο προτάσεις της ειδικού για να τα απολαύσεις είναι ψητά παντζάρια με γκρέιπφρουτ και βασιλικό και σοταρισμένα λαχανάκια Βρυξελλών με σάλτσα σόγιας χαμηλή σε νάτριο και μέλι.

    2. Προτίμησε το ψάρι
    Τα θαλασσινά είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και λιπαρά από άλλες πηγές πρωτεϊνών. Επιπλέον, το λίπος από τα ψάρια που είναι τόσο δημοφιλή στη Σκανδιναβία –ρέγκα, τόνος, σολομός, σκουμπρί και γαλέος– είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα Ω-3, πολύτιμα για την υγεία της καρδιάς. Σε μελέτη διάρκειας 8 εβδομάδων, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας διαπίστωσαν ότι οι υπέρβαροι που έτρωγαν 3 με 5 μερίδες γαλέο την εβδομάδα έχασαν περισσότερο βάρος απ’ όσους περιφρονούσαν το ψάρι.

    3. Βελτίωσε το ψωμί σου
    Προτίμησε τη σίκαλη και τα προϊόντα της. Υπάρχουν δύο είδη φυτικών ινών, οι διαλυτές, που βρίσκονται στη σίκαλη, και οι αδιάλυτες, που εντοπίζονται στο σιτάρι. Και τα δύο είδη σε χορταίνουν, αλλά οι διαλυτές μειώνουν επίσης τη χοληστερόλη και τη γλυκαιμική αντίδραση, μειώνοντας την ποσότητα γλυκόζης που εισέρχεται στο κυκλοφορικό, γεγονός που σημαίνει λιγότερες αυξομειώσεις του σακχάρου και λιγούρες.

    Πηγή: Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:31 07/07

    Προβιοτικά όχι μόνο για το έντερο αλλά και για την κατάθλιψη

    Τα προβιοτικά μόνα τους ή σε συνδυασμό με τα πρεβιοτικά βοηθούν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    09:24 07/07

    Έγκριση νέας θεραπείας για ασθενείς με μυελοδυσπλαστικά σύνδρομα ή β-θαλασσαιμία

    Το luspatercept αποτελεί τον πρώτο και μοναδικό εγκεκριμένο παράγοντα ωρίμανσης ερυθρών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιπροσωπεύοντας μια νέα κατηγορία θεραπείας.

    09:18 07/07

    Έρευνα: Πώς βίωσαν την COVID-19 οι ρευματοπαθείς

    Η Ρευμαζήν διοργανώνει ένα πολύ ενδιαφέρον συνέδριο αυτή την εβδομάδα που οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά.

    08:56 06/07

    Εμβόλιο για τον κορονοϊό: 3 ειδικοί εξετάζουν τις προϋποθέσεις και τα δεδομένα

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, 17 υποψήφια εμβόλια βρίσκονται υπό αξιολόγηση σε κλινικές μελέτες.

    08:56 06/07

    Νέα δεδομένα για ασφάλεια και αποτελεσματικότητα για θεραπεία για αιμορροφιλία

    Θετικά μακροχρόνια αποτελέσματα αποτελεσματικότητας και ασφάλειας για το fitusiran, βάσει ενδιάμεσης ανάλυσης της μελέτης Φάσης 2 για αιμορροφιλία Α και Β.

    08:56 06/07

    Η ώρα που κοιμούνται οι έφηβοι επηρεάζει την υγεία τους

    Άσθμα και αλλεργίες είναι συχνότερα στους εφήβους που μένουν ξύπνιοι έως αργά, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    15:33 03/07

    Εξέλιξη: Μόλις πήρε άδεια θεραπεία για τον νέο κορονοϊό

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε σήμερα άδεια για τη χρήση της ρεμδεσιβίρης ως θεραπείας της covid-19.

    12:36 03/07

    Πιο μολυσματική η παραλλαγή του νέου κορονοϊού που κυριαρχεί σήμερα στον πλανήτη

    Η παραλλαγή του νέου κορονοϊού που κυριαρχεί σήμερα στον κόσμο είναι πιο μολυσματική από την αρχική, δείχνει μελέτη.

    08:35 03/07

    Νεότερα δεδομένα: Πώς η COVID-19 επηρεάζει το κεντρικό νευρικό σύστημα

    Ο ιός SARS-CoV-2 μπορεί να απειλήσει τόσο το κεντρικό όσο και το περιφερικό νευρικό σύστημα. Δείτε εδώ πώς εκδηλώνονται οι επιδράσεις του.

    08:30 03/07

    7 tips για να δείτε το πρωινό σας με άλλο μάτι

    Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν να αγαπήσετε και να απολαμβάνετε το πρωινό σας.

    08:27 03/07

    Εμβόλια: Χάρη σε αυτά "ξεχάσαμε" σοβαρά νοσήματα

    Η αξία του εμβολιασμού για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

    12:35 02/07

    Η παρατεταμένη κρυοσυντήρηση εμβρύων πιθανώς να μειώνει τα ποσοστά επιτυχίας της εξωσωματικής

    Κινέζοι ερευνητές ανέλυσαν τις περιπτώσεις 24.000 γυναικών που είχαν κάνει εμβρυομεταφορά.

    07:59 02/07

    "Κάλεσμα" από Ουγγαρία για επιχειρηματικές συνεργασίες στο χώρο της υγείας

    Επιχειρηματικές ευκαιρίες συνεργασίας με ουγγρικές επιχειρήσεις του κλάδου ιατροφαρμακευτικών προϊόντων και υπηρεσιών υγείας.

    23:59 29/06

    Ινομυώματα μήτρας: Τι είναι, τα συμπτώματα, η θεραπεία

    Περισσότερες από μία στις δύο γυναίκες παρουσιάζουν τουλάχιστον ένα ινομύωμα κάποια στιγμή στη ζωή τους.

    13:12 25/06

    Η ενδομητρίωση είναι η αιτία της υπογονιμότητας σε 2 από τις 3 υπογόνιμες γυναίκες

    Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι το 50% των γυναικών με ενδομητρίωση ήταν υπογόνιμες.

    23:59 22/06

    Γιατί αποτυγχάνουν οι δίαιτες- εξπρές;

    Πόσο επικίνδυνες είναι οι δίαιτες των πολύ χαμηλών θερμίδων και τι προβλήματα δημιουργούν.