Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 04-Μαρ-2019 08:38

    30 λεπτά αρκούν για να αλλάξετε τη ζωή σας!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι έντονοι ρυθμοί της σύγχρονης ζωής και η ανεπάρκεια ελεύθερου χρόνου αποτελούν εμπόδιο στους περισσότερους από εμάς να ασκηθούμε. Από την άλλη πλευρά, η σωματική αδράνεια μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας.

    30 λεπτά αρκούν για να αλλάξουν τη ζωή μας

    Μια απλή μορφή άσκησης όπως το περπάτημα, μπορεί να κάνει θαύματα στο σώμα και την υγεία μας. "Μόλις 30 λεπτά περπάτημα την μέρα αρκούν για ν’αλλάξει η δομή του σώματος μας και η φυσιολογία του με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο" σχολιάζει η Λευκοθέα Καβρουλάκη, Σύμβουλος ευεξίας και Υγείας, Msc "Μοριακή φυσιολογία της άσκησης".

    Είναι το περπάτημα η καλύτερη άσκηση;

    Το βάδισμα είναι η ιδανικότερη και πιο αποτελεσματική μέθοδος εκγύμνασης. Είναι ευκολότερο από το τρέξιμο για τα γόνατα και δεν προκαλεί παρενέργειες. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος να χάσουμε σωματικό βάρος, αν και έχει διαπιστωθεί για τους περισσότερους ανθρώπους ότι πρέπει να βαδίζουν τουλάχιστον μια ώρα την ημέρα για να μπορέσουν να δουν αλλαγή στο σώμα τους, καθώς το σώμα αρχίζει να καίει απόθεμα λίπους μετά τη μισή ώρα δραστηριότητας, επισημαίνει η ειδικός. 

    Το αργό περπάτημα 30 λεπτών καταναλώνει 216 θερμίδες την ώρα, το έντονο περπάτημα 30 λεπτών καταναλώνει 408 θερμίδες την ώρα και αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού για την υπόλοιπη μέρα, καθώς το βάδισμα είναι ένα είδος μυϊκής προσπάθειας με σχεδιασμένη ένταση, διάρκεια και συχνότητα που εντάσσεται στο καθημερινό μας πρόγραμμα με  βασικό σκοπό τη βελτίωση της υγείας μας.

    Σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων των πανεπιστημιακών νοσοκομείων της Saint-Etienne της Dijon,της Lyon και το πανεπιστήμιο της Jean Monnet στη Γαλλία μόνο 15’ γρήγορο περπάτημα την ημέρα αρκούν για να δείτε αλλαγή και αποτέλεσμα στο σώμα και στην καθημερινότητα σας.

    Τα οφέλη του βαδίσματος στην υγεία 

    Έχει αποδειχτεί πως το τακτικό περπάτημα αυξάνει την υψηλής πυκνότητας HDL χοληστερόλη ("καλή") η οποία συμβάλει στην μείωση "κακής" LDL χοληστερόλης, οι αυξημένες τιμές της οποίες συμβάλουν στη στένωση των αρτηριών και τη στεφανιαία νόσο. Το τακτικό βάδισμα έχει επίσης συνδεθεί με τον έλεγχο του διαβήτη, ενώ το περπάτημα τρεις φορές την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 19%, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση JAMA Psychiatry.

    "Εν κατακλείδι το περπάτημα έχει τη δυνατότητα να βελτιώνει συνολικά την υγεία μας και να έχει θετική επίδραση στο μυαλό μας. Μας κρατάει σε φόρμα και διώχνει τα άγχη της καθημερινότητας", τονίζει η Λευκοθέα Καβρουλάκη. 



     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ