Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 20-Φεβ-2019 10:51

    Από Δευτέρα άσκηση; Ή, από σήμερα;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα οφέλη της άσκησης είναι πολλά και αναγνωρισμένα. Κι αν αυτό από μόνο του δεν σας πείθει να ξεκινήσετε, κάντε το για το μελλοντικό σας εαυτό, για να έχετε καλύτερη υγεία και ευεξία στα χρόνια που θα έρθουν. Ανακαλύψτε εδώ κάποια από τα οφέλη της άσκησης, όπως τα επισημαίνει η personal trainer Λένα Σχίζα. 

    Ευεξία στο φουλ
    Έχετε νιώσει το συναίσθημα αυτό μετά από μια έντονη προπόνηση; Εθιστείτε σε αυτό! Μέσω της συνήθειας θα δείτε πως η άσκηση θα γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς σας και θα αρχίσετε να απολαμβάνετε όλα τα οφέλη της. Ο ύπνος σας θα είναι ήρεμος, το άγχος ελεγχόμενο, η ενέργειά σας ανεβασμένη.

    Καλύτερη καθημερινότητα 
    Το γνωρίζετε ότι το 40% του σωματικού βάρους ενός μέσου ατόμου είναι μυϊκός ιστός; Το ποσοστό αυτό δεν είναι καθόλου μικρό. Τι θα αλλάξει λοιπόν στο σώμα σας εάν αρχίσετε να γυμνάζεστε - εκτός από την εμφάνιση; Θα αρχίσει σιγά σιγά να αυξάνεται η αντοχή σας, θα ανεβαίνετε χωρίς να λαχανιάζετε, θα έχετε περισσότερη φυσική δύναμη. Επιπλέον θα αυξηθεί ο μεταβολισμός σας και θα δουλεύει περισσότερο ώστε να "ισοβαθμίζει" ακόμη και τις φορές που θα κάνετε διατροφικές... ατασθαλίες. 

    Μικρότερος κίνδυνος για σοβαρά νοσήματα
    Με την τακτική άσκηση θα μειώσετε πολύ τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα. Ένας μυς είναι  η καρδιά μας και χρειάζεται άσκηση! Η άσκηση μειώνει επίσης τα κρούσματα των ημικρανιών, τον κίνδυνο της παχυσαρκίας ή τον βελτιώνει αν υφίσταται. Καθυστερεί τέλος σύμφωνα με πολλές έρευνες την εκδήλωση χρόνιων παθήσεων, καταπολεμά την άνοια, μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης κάποιων μορφών καρκίνου, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, εξομαλύνει την αρτηριακή πίεση, εξισορροπεί τη χοληστερίνη. 

    3 ακόμη αλλαγές χάρη στην τακτική άσκηση 
    Θα έχετε δυνατά οστά: Θα διατηρήσουν για περισσότερα χρόνια την οστική τους πυκνότητα και θα είναι λιγότερο πιθανό να πάθετε οστεοπενία ή οστεοπόρωση. 
    Θα έχετε δυνατούς συνδέσμους και τένοντες: Πόσες φορές έχετε ακούσει γνωστούς και φίλους να παθαίνουν διάστρεμμα ή ρήξη χιαστού... Δυναμώνοντας τους συνδέσμους και τους τένοντες δεν θα σας απασχολήσουν αυτοί οι τραυματισμοί.
    Θα έχετε πιο γρήγορο νευρικό σύστημα: Με τη βοήθεια της άσκησης θα βελτιωθεί η ισορροπία και ο συντονισμός σας ενώ παράλληλα θα έχετε πιο ελαστικές και υγιείς αρθρώσεις. 
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ