Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 18-Φεβ-2019 10:24

    Γιατί πρέπει να τρώμε με "πρόγραμμα"

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Παραλείπετε κάποιες φορές το πρωινό σας; Τρώτε αργά το βράδυ; Μήπως μερικές φορές δεν τρώτε καν το βράδυ; Αν απαντήσατε ναι σε κάποιες ή σ’ όλες αυτές τις ερωτήσεις, τότε μάλλον είστε ένας από τους πολλούς ανθρώπους που τρώνε χωρίς πρόγραμμα. 

    Γιατί πρέπει να τρώμε με "πρόγραμμα"

    Η παράλειψη του πρωινού είναι μια κακή διατροφική συνήθεια καθώς έπειτα από τη νυχτερινή νηστεία, ο οργανισμός έχει ανάγκη από ενέργεια για να λειτουργήσει σωστά. Έτσι, μπορεί να νιώσετε αδυναμία συγκέντρωσης και όταν τελικά πεινάσετε κοντά στο μεσημέρι, να αναζητήσετε τις περισσότερες φορές ένα σνακ. Στην περίπτωση αυτή, ένα φρούτο και μερικοί ξηροί καρποί είναι μια υγιεινή επιλογή. Προσπαθήστε να αποφύγετε μία εύκολη λύση, όπως η σοκολάτα, τα πατατάκια ή οτιδήποτε ανθυγιεινό και προσπαθήστε να μην τρώτε πολύ γρήγορα καθώς αυτό  μπορεί να σας δημιουργήσει καούρα και δυσπεψία.

    Την ώρα του μεσημεριανού, ακόμα και αν βρίσκεστε στο γραφείο, συνιστάται να έχετε ένα χαλαρό γεύμα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος σας. Αν παρόλα αυτά, λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, τρώτε συνήθως ένα σάντουιτς ή μια έτοιμη πίτα, πρέπει να γνωρίζετε ότι η γρήγορη λήψη τροφής, είναι βασική αιτία για την εμφάνιση παλινδρόμησης. Θα πρέπει επίσης να είστε προσεκτικοί και να μην καταναλώνετε τροφές  πλούσιες σε λιπαρά ή βαριά, πικάντικα φαγητά. Αν πιστεύετε ότι  όλα όσα αναφέρθηκαν αντικατοπτρίζουν μερικώς ή στο σύνολο τους  τον τρόπο ζωή σας, τότε ίσως ήρθε η στιγμή να σκεφτείτε τι πρέπει να κάνετε για να τα αποφύγετε να σας εμφανιστούν ξανά τα συμπτώματα της καούρας και της δυσπεψίας.  

    Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε: 

    • Να κάθεστε όταν τρώτε 
    • Προετοιμάστε τα γεύματά σας εσείς οι ίδιοι ξέροντας ότι δεν περιέχουν συστατικά που ερεθίζουν  το στομάχι σας
    • Μην παραλείπετε τα βασικά γεύματα της ημέρας
    • Κρατήστε ένα διατροφικό ημερολόγιο με ποιες τροφές σας προκαλούν καούρα και δυσπεψία, ώστε να τις αποφύγετε
    • Να τρώτε αργά και να μασάτε καλά την τροφή έτσι ώστε να συγκεντρωθείτε  σε αυτό και να γευματίσετε με συνθήκες ηρεμίας  αντί να τρώτε κάνοντας ταυτόχρονα πολλά πράγματα.
    • Μην ξαπλώνετε αμέσως μετά το βραδινό φαγητό. Αφήστε τουλάχιστον  2 ώρες μεταξύ του βραδινού φαγητού και της κατάκλισης. 
       


     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ