Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 22-Ιαν-2019 13:12

    Πώς θα διώξεις τις αρνητικές σκέψεις

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Έχεις βρεθεί σίγουρα κι εσύ εκεί όπως όλοι μας: Κάνεις αρνητικές σκέψεις, σκέφτεσαι και αναλύεις μια δύσκολη κατάσταση ξανά και ξανά και ξανά. Δεν φταις όμως απόλυτα. "Ο εγκέφαλος είναι σχεδιασμένος να βοηθά να επιβιώσουμε, οπότε εστιάζει στις απειλές και τις ανησυχίες" εξηγεί ο Todd Kashdan, PhD, συνσυγγραφέας του The Upside of Your Dark Side.

    "Επειδή όμως τα περισσότερα προβλήματά μας δεν αφορούν το σενάριο "ζωή ή θάνατος” που αντιμετώπιζαν οι πρόγονοί μας, οι λύσεις δεν είναι πάντα ξεκάθαρες" συμπληρώνει. Οι παρακάτω στρατηγικές θα σε βοηθήσουν να "κόψεις" την αρνητική άγκυρα.

    Ζήσε με τον κανόνα των 15 λεπτών
    Αντί να βασανίζεσαι με κάποιο θέμα για ώρες, βάλε ένα χρονικό πλαίσιο. Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Behavior Modification ερευνητές βρήκαν πως οι άνθρωποι που όριζαν ένα συγκεκριμένο χρόνο και μέρος κάθε μέρα όπου τους "επιτρεπόταν" να ανησυχούν μπορούσαν τελικά να μειώσουν το άγχος τους.

    Λύσε, μην αγχώνεσαι
    Όταν οι άνθρωποι μηρυκάζουν μια σκέψη, τείνουν να σκέφτονται αφηρημένα. Οπότε, αντί για το "άκουσα μια φήμη για απολύσεις στη δουλειά", σκέφτονται "θα χάσω τη δουλειά μου", με αποτέλεσμα να αγχώνονται περισσότερο. Προσπάθησε να σκεφτείς πιο συγκεκριμένα, προτείνουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Έξιτερ στην Αγγλία. Συγκεντρώσου στις λεπτομέρειες που γνωρίζεις και σκέψου ένα πλάνο για το πώς θα προχωρήσεις.

    Προσπάθησε να το διασκεδάσεις
    Να μια φορά που προπονήσεις όπως το kickboxing ή οι πολεμικές τέχνες δε βοηθούν. Ο λόγος; "Δραστηριότητες που σε ενθαρρύνουν να είσαι μαχητικός όταν είσαι αναστατωμένος εκπαιδεύουν τον εγκέφαλό σου να συσχετίσει τα συναισθήματα της αναστάτωσης με την επιθετικότητα" εξηγεί ο Arthur Markman, PhD, καθηγητής στο Τμήμα Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τέξας.

    Βρες παρέα
    Προγραμμάτισε να βρεθείς με φίλους. Το να είσαι με ανθρώπους που συμπαθείς σου αποσπά την προσοχή και οι περισπασμοί σε βγάζουν από τον κύκλο μηρυκασμού. Φρόντισε όμως να μην αρχίσεις να λες στους φίλους σου αυτά που σε απασχολούν!

    Shape tip: Ξέρεις πως η αναμάσηση μιας δυσάρεστης σκέψης μπορεί να μας κάνει επιρρεπείς στη γρίπη; Αυτό επισημαίνεται σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης!

    Πηγή: Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ