Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 05-Νοε-2019 23:59

    5 + 1 tips για υγιή καρδιά... σε φόρμα!

    5 + 1 tips για υγιή καρδιά... σε φόρμα!
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα οφέλη της άσκησης για τη συνολικής μας υγεία, και για την υγεία της καρδιάς πιο συγκεκριμένα είναι πολλά. Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας για κάθε μία ώρα συστηματικής άσκησης που κάνουμε κερδίζουμε περίπου δύο ώρες στη συνολική διάρκεια της ζωής μας! Κι αυτό το όφελος υπάρχει ακόμη κι αν ξεκινήσουμε να ασκούμαστε μετά τη μέση ηλικία. 

    Η καλύτερη άσκηση για υγιή καρδιά σε φόρμα

    Πρόκειται, φυσικά, για το περπάτημα. Είναι ίσως η πιο εύκολη και απλή άσκηση, μπορεί όμως να κάνει θαύματα στην υγεία της καρδιάς μας. Για το μέγιστο όφελος, αρκούν μόλις 30 λεπτά την ημέρα αρκούν. Ακόμη και αν δεν έχετε αυτή τη μισή ώρα στη διάθεσή σας για να ασκηθείτε, οι ειδικοί επισημαίνουν πως θα έχετε τα ίδια οφέλη εάν διαιρέσετε το χρόνο αυτό σε πιο σύντομα διαστήματα 10 λεπτών τουλάχιστον μέσα στην ημέρα.

    Ωστόσο δεν είναι μόνο το περπάτημα μια καλή και εύκολη φυσική δραστηριότητα για υγιή καρδιά. Μπορείτε να κολυμπήσετε στην πισίνα στο αθλητικό κέντρο της γειτονιά σας, να ξεκινήσετε κάποιο άθλημα ή να συμμετέχετε σε οργανωμένα μαθήματα άσκησης. Η φυσική δραστηριότητα επίσης περιλαμβάνει και καθημερινές δραστηριότητες όπως η ενασχόληση με τον κήπο ή το ανέβασμα σκαλοπατιών. 

    Καλό είναι να ασκούμαστε τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα, με μέτριας έντασης αερόβια σωματική δραστηριότητα. Εναλλακτικά, για να έχουμε παρόμοιο όφελος σε λιγότερο χρόνο, η σύσταση είναι 75 λεπτά έντονης αερόβιας δραστηριότητας την εβδομάδα. 

    5 + 1 tips για υγιή καρδιά... σε φόρμα!

    - Ασκηθείτε μαζί με την οικογένειά σας. Θα αποκτήσετε όλοι μια πολύ καλή συνήθεια για την υγεία σας και θα έχετε και ένα καλό σύστημα υποστήριξης. 

    - Διαλέξτε μία δραστηριότητα που σας αρέσει και είναι βολική για εσάς. Ας έχετε και εναλλακτικές λύσεις όποτε οι συνθήκες (π.χ. ο καιρός) δεν το επιτρέπουν. 

    - Κάντε μία ποικιλία δραστηριοτήτων (π.χ. γρήγορο περπάτημα, κολύμπι, ή ποδήλατο) σε διαφορετικές ημέρες. 

    - Εάν σταματήσετε για κάποιο διάστημα, μην αποθαρρυνθείτε, ξεκινήστε ξανά και σιγά-σιγά φτάστε το επίπεδο άσκησης στο οποίο ήσασταν παλαιότερα. 

    - Η ανία είναι εχθρός της συστηματικής άσκησης! Ανακαλύψτε νέες μορφές άσκησης και ιδέες για να κρατάτε την καρδιά σας σε φόρμα, μακροπρόθεσμα και χωρίς να βαρεθείτε!


     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:25 19/11

    Τα δεδομένα για τη ΧΑΠ και τα συμπτώματα που πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά

    Το #happyBREATHday είναι η νέα καμπάνια της Chiesi για τη ΧΑΠ, τη σοβαρή και συχνή νόσο του αναπνευστικού που αφορά και πολύ νεότερους ανθρώπους απ' ότι νομίζαμε.

    09:52 18/11

    Κλιματική αλλαγή: Επηρεάζει την υγεία, τη δουλειά και τη ζωή μας

    Στο εργαστήριο Περιβαλλοντικής Φυσιολογίας FAME Lab του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σχεδιάζεται το πώς η ανθρωπότητα θα αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

    23:59 17/11

    Μπορεί η στυτική δυσλειτουργία να "προειδοποιεί" για πρόβλημα καρδιάς;

    Η στυτική δυσλειτουργία έχει πλέον συνδεθεί με ορισμένες σοβαρές ή λιγότερο σοβαρές παθήσεις.

    23:59 17/11

    Πώς θα προστατέψουμε τα παιδιά μας από τη σεξουαλική παρενόχληση;

    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ενάντια στην κακοποίηση των παιδιών, ας δούμε τι πρέπει να γνωρίζουμε ως γονείς για την προστασία τους από τη σεξουαλική παρενόχληση.

    13:37 15/11

    Μια πολύ σοβαρή επίδραση της ιλαράς στο ανοσοποιητικό μας

    Δύο νέες έρευνες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η ιλαρά μπορεί να προκαλέσει "αμνησία" στο ανοσοποιητικό, κάνοντάς μας επιρρεπείς σε άλλες ασθένειες.

    09:31 15/11

    Θεραπεία για πολλαπλή σκλήρυνση και εγκυμοσύνη

    Πολλαπλή σκλήρυνση: Τι αλλάζει στη χορήγησης της ιντερφερόνης β-1b στην εγκυμοσύνη;

    23:59 14/11

    Αλλάζει ο μεταβολισμός στα σαράντα;

    Είναι αλήθεια ή μύθος πως μετά τα σαράντα παχαίνουμε ευκολότερα και αδυνατίζουμε πιο δύσκολα;

    16:43 14/11

    Εξέλιξη: Νέες επεμβατικές τεχνικές για τα καρδιαγγειακά νοσήματα

    Οι σύγχρονες επεμβατικές τεχνικές στην υπηρεσία του καρδιαγγειακού ασθενή.

    08:27 14/11

    Σακχαρώδης διαβήτης. Τι είναι, πώς αντιμετωπίζεται και ποιες οι επιπλοκές του;

    Παγκόσμια Ημέρα για το Διαβήτη, σήμερα. Δεδομένου ότι ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων με διαβήτη δεν το γνωρίζει ότι πάσχει, η ενημέρωση είναι σημαντική.

    07:46 14/11

    Σεξουαλική ζωή και σακχαρώδης διαβήτης: Επηρεάζει το ένα το άλλο;

    Μπορεί ο διαβήτης να επηρεάσει αρνητικά την ερωτική ζωή των ασθενών; Και πώς;

    07:44 14/11

    Η διατροφή στην πολλαπλή σκλήρυνση

    Η διατροφή στην πολλαπλή σκλήρυνση και ένα βιβλίο "έκπληξη" από τη σεφ Ντίνα Νικολάου.

    12:26 08/11

    Ο HPV ευθύνεται για το 99% των περιπτώσεων καρκίνου του τραχήλου

    #vazoume_telos! ονομάζεται η εκστρατεία ενημέρωσης της MSD για τον εμβολιασμό έναντι του ιού HPV που σχετίζεται με τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας.

    11:18 08/11

    Παγκόσμια Ημέρα AIDS: I'm positive

    Μια διήμερη διοργάνωση που φέρνει στο φως κοινωνικές ομάδες που ωθούνται στο περιθώριο. Από το Ίδρυμα Ωνάση και τον Σύλλογο Οροθετικών Ελλάδας "Θετική Φωνή".

    11:12 08/11

    "Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία"

    Η νέα καμπάνια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση γύρω από τον σακχαρώδη διαβήτη.

    08:08 07/11

    Το πρώτο ψηφιακό πρόγραμμα στα ελληνικά που βοηθά ασθενείς με άνοια

    Οι άνθρωποι που ζουν με άνοια ανέρχονται σήμερα στα 50 εκατομμύρια παγκοσμίως, ενώ στη χώρα μας ξεπερνούν τους 200.000,  αριθμός που προβλέπεται να υπερβεί τους 600.000 το 2050.

    08:07 07/11

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Γονιμότητας

    "Παρούσα" η "Κυβέλη" στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης στο Ευρωκοινοβούλιο - #EuropeanFertilityWeek2019