Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 14-Νοε-2019 23:59

    6 συμβουλές για σταθερό σάκχαρο στο αίμα

    6 συμβουλές για σταθερό σάκχαρο στο αίμα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Συνεργάστηκε ο Ανδρέας Θωμόπουλος, ενδοκρινολόγος-διαβητολόγος.

    Σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα: Τα tips που σου προτείνουμε βασίζονται σε μελέτες και θα σε βοηθήσουν να έχεις περισσότερη ενέργεια και καλύτερη υγεία.

    Πασπάλισε με κανέλα το πρωινό σου
    Οι άνθρωποι που πρόσθεσαν περίπου 1 κ.γ. κανέλα στα δημητριακά είχαν σημαντικά πιο χαμηλό σάκχαρο αίματος για 2 ώρες μετά το φαγητό από εκείνους που παρέλειψαν το μπαχαρικό. Υπάρχουν στοιχεία πως η κανέλα παρακινεί τα κύτταρα να απορροφούν περισσότερη γλυκόζη από το αίμα και να τη χρησιμοποιούν για ενέργεια. Πρόσθεσε 1-2 κ.γ. τη μέρα στο smoothie, στο ρόφημα πρωτεΐνης ή στη βρόμη σου και 1/2 κ.γ. στο γιαούρτι ή στον καφέ σου.

    νερό 16-05Πίνε αρκετό νερό
    Η αφυδάτωση μπορεί να ανεβάσει το σάκχαρο του αίματος αυξάνοντας τη βασοπρεσίνη, μια ορμόνη που αυξάνει τα επίπεδα της γλυκόζης, σύμφωνα με έρευνα. Μόλις 1 λίτρο νερό τη μέρα αρκεί για να διατηρούνται τα επίπεδά της σταθερά.

    Μην τρως σνακ πριν από την προπόνηση
    γυμναστική 1-08Όταν γυμνάζεσαι, οι μύες σου χρησιμοποιούν τη γλυκόζη ως καύσιμο. Όταν έχεις χρησιμοποιήσει τα διαθέσιμα σάκχαρα του αίματος, το σώμα σου καίει κοιλιακό λίπος. Αν όμως φας πολύ πριν από μια προπόνηση, το σώμα σου δε θα χρειαστεί να κάψει εκείνο το λίπος! Είναι προτιμότερο να έχεις φάει ένα λιτό γεύμα μέσα στις 4 τελευταίες ώρες πριν από την προπόνηση.

    Συνδύασε αεροβική και ενδυνάμωση
    Αντί να κάνεις βάρη τη μία μέρα και αεροβική την επόμενη, κάνε μισή ώρα από κάθε είδος σε κάθε επίσκεψη στο γυμναστήριο. Η αεροβική άσκηση ενισχύει την ικανότητα των κυττάρων σου να καίνε ενέργεια και λίπος και η προπόνηση με αντιστάσεις χτίζει μυς που χρησιμοποιούν τη γλυκόζη.

    Περπάτα μετά το γεύμα
    Εάν φας και μετά καθίσεις για ώρες, η ζάχαρη από το φαγητό σου αποθηκεύεται. "Αν όμως κάνεις κάτι, τα κύτταρά σου θα χρησιμοποιήσουν αυτή τη γλυκόζη για καύσιμο, οπότε τα επίπεδα του σακχάρου σου θα παραμείνουν σταθερά. Περίμενε 30 λεπτά μετά το φαγητό για να δώσεις στον οργανισμό σου το χρόνο να διασπάσει την τροφή και μετά κάνε έναν περίπατο.

    Φάε ξηρούς καρπούς
    Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια περιέχουν υγιεινά λιπαρά που καθυστερούν την απορρόφηση των σακχάρων από τον οργανισμό. Φρόντισε όμως να κρατάς το μέτρο στην κατανάλωσή τους, γιατί ακόμα και τα καλά λιπαρά έχουν θερμίδες.

    Η συνέχεια στο Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:07 16/04

    Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα και άλλες συχνές παθήσεις καρπού κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19

    Επαναλαμβανόμενοι τραυματισμοί κίνησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

    12:59 16/04

    Νέα μέθοδος δίνει ελπίδα σε γυναίκες με πρόωρη εμμηνόπαυση να μείνουν έγκυοι με δικά τους ωάρια

    Η χορήγηση πλούσιου σε αιμοπετάλια πλάσματος και γοναδοτροπινών φάνηκε πως αποκαθιστά τη λειτουργία των ωοθηκών.

    07:52 16/04

    Έναρξη κλινικών δοκιμών νέου μονοκλωνικού αντισώματος για την COVID-19

    Το μονοκλωνικό αντίσωμα στοχεύει στη θεραπεία ασθενών που νοσηλεύονται με σοβαρή COVID και υποξαιμία.

    07:46 16/04

    Χάρτα δικαιωμάτων: Τα δικαιώματα των ασθενών που πρέπει να θυμόμαστε

    Οι δράσεις της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Δικαιωμάτων Ασθενών.

    07:18 16/04

    Συνέδριο "Καρδιολογία 2021": Τα μηνύματα των ειδικών

    Ένα σημαντικό συνέδριο για τους καρδιολόγους όλης της χώρας.

    07:12 16/04

    Update: Πώς επηρεάζει ο κορονοϊός SARS-CoV-2 τα έμβρυα

    Στοιχεία από τις γεννήσεις στην Ελλάδα.

    06:57 16/04

    Eurolife FFH- Όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή

    Υιοθεσία δέκα ακριτικών περιοχών και δημιουργία δέκα νέων παιδικών σταθμών μέχρι το 2023, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis.

    18:32 15/04

    Κορονοϊός: Τρεις οι πιο συχνές μεταλλάξεις στην Ελλάδα

    Συνολικά έχουν ελεγχθεί για μεταλλάξεις στην επικράτεια 7.954 δείγματα από εγχώρια κρούσματα από την έναρξη λειτουργίας του Εθνικού Δικτύου Γονιδιωματικής Επιτήρησης μεταλλάξεων SARS-CoV-2, μέχρι...

    13:46 15/04

    Η Εθνική Τράπεζα συμπληρώνει φέτος 180 χρόνια από την ίδρυσή της

    Η πρώτη, η μακροβιότερη και η πιο ιστορική τράπεζα της Ελλάδας.

    12:13 09/04

    Εμβόλιο COVID-19 και εγκυμοσύνη: Τα νέα δεδομένα

    Μελέτη δείχνει πως τα εμβόλια της Moderna και της Pfizer προκαλούν ισχυρή ανοσολογική αντίδραση σε εγκύους και θηλάζουσες.

    18:36 08/04

    To PIF χαιρετίζει το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας "Ελλάδα 2.0"

    Θεωρώντας ότι μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην επίτευξη μιας βιώσιμης και δυναμικής ανάπτυξης

    11:51 01/04

    Στυτική δυσλειτουργία: Μια νέα επαναστατική μέθοδος βοηθά στη διάγνωση και θεραπεία

    Νέα επαναστατική ενδαγγειακή μέθοδος έρχεται να βοηθήσει τους ανδρολόγους. Γράφει ο Θεοδόσιος Μπίσδας, MD, PhD.

    13:56 31/03

    Αραίωση μαλλιών; Μην συμβιβάζεστε πιά!

    Νικήστε την οριστικά με τη μεταμόσχευση μαλλιών FUE.

    13:06 31/03

    Για πρώτη φορά ερευνητές μελέτησαν τη δομή του γονιδιώματος του πλακούντα εγκύων

    Kαι ανακάλυψαν ότι μοιάζει με εκείνη ενός όγκου!

    23:59 29/03

    4 λόγοι για να τρώμε κάθε μέρα γιαούρτι!

    Είναι μια υγιεινή, θρεπτική και εύπεπτη τροφή, ιδανική για όλες τις ηλικίες.

    10:18 29/03

    Παχυσαρκία: Μια αιτία καρκίνου που όμως μπορούμε να προλάβουμε

    Υπολογίζεται ότι το 20% του συνόλου των καρκίνων έχει άμεση σχέση με την παθολογική συσσώρευση λίπους.