Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 30-Οκτ-2018 10:40

    Τα τρία λάθη που μας χαλάνε τη δίαιτα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Προσέχεις όσο μπορείς τη διατροφή σου και γυμνάζεσαι αλλά παρόλα αυτά δεν βλέπεις στον καθρέφτη και τη ζυγαριά το αποτέλεσμα που θέλεις. Ίσως φταίει ότι κάνεις μερικά πολύ συνηθισμένα λάθη, όπως:

    Κάνεις μια ώρα γυμναστική και κάθεσαι την υπόλοιπη μέρα
    Η γυμναστική είναι κάτι πολύ καλό που κάνεις για τον εαυτό σου, όμως ακόμα κι ένα δυναμικό πρόγραμμα άσκησης δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος αν δεν συνοδεύεται από προσεκτική διατροφή. Επιπλέον, εάν στην καθημερινότητά σου κάνεις κυρίως καθιστική ζωή, η ώρα που περνάς στο γυμναστήριο είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή για να μπορέσεις να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου.

    Εστίασε σε αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν "θερμογένεση χωρίς άσκηση" (non-exercise activity thermogenesis) και αναφέρεται στο ποσό της ενέργειας που καις για απλές καθημερινές δραστηριότητες, όπως το περπάτημα ή οι δουλειές του σπιτιού. Βάλε, για παράδειγμα, στόχο να κάνεις τουλάχιστον 10.000 βήματα την ημέρα.

    Τρως ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες
    Ακόμα κι αν προσέχεις να μην πάρεις πολλές θερμίδες με τη διατροφή σου, όταν δεν είσαι επιλεκτικός στις τροφές που θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι μπορεί να παχαίνεις αντί να αδυνατίζεις. Όταν καταναλώνεις τροφές που περιέχουν ζάχαρη ή επεξεργασμένους υδατάνθρακες (όπως τα μπισκότα και το λευκό ψωμί) αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα κάτι που συνδέεται άμεσα με την πρόσληψη βάρους. Είναι δηλαδή, πολύ προτιμότερο να φας μεγαλύτερη ποσότητα από κάτι που περιέχει κυρίως πρωτεΐνη και φυτικές ίνες από το να στερηθείς ένα κανονικό γεύμα προκειμένου να απολαύσεις ένα κομμάτι σοκολάτα.

    Επιπλέον, τα γλυκά ανοίγουν την όρεξη, που σημαίνει ότι αυξάνονται οι πιθανότητες να μην περιοριστείς σε ένα κομμάτι! Εάν αποκλείσεις αυτές τις τροφές από την καθημερινή διατροφή σου και τις απολαμβάνεις μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, θα δεις διαφορά όχι μόνο στο σώμα σου αλλά και στη διάθεσή σου.

    Πίνεις τις περισσότερες θερμίδες της ημέρας
    Εάν πίνεις καθημερινά αναψυκτικά, κρασί, μπίρα κι άλλα αλκοολούχα ή μη ποτά, αλλά και χυμούς ή smoothies, δύσκολα θα καταφέρεις να ελέγξεις τον αριθμό θερμίδων που καταναλώνεις. Το χειρότερο όμως είναι ότι τα περισσότερα από αυτά -όπως το αλκοόλ και τα αναψυκτικά- περιέχουν "κενές" θερμίδες, δηλαδή δεν έχουν καμία απολύτως θρεπτική αξία. Ιδιαίτερα το αλκοόλ προκαλεί συγκέντρωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

    Πηγή: madamefigaro.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    23:59 10/12

    Έξυπνα τρικ για να μην ανέβει η ζυγαριά στις γιορτές

    Μπορεί στις γιορτές να προβλέπεται μια διατροφική απόκλιση από τα συνηθισμένα, όμως υπάρχουν τρόποι να μην πάρετε βάρος.

    13:30 06/12

    Απαντήσεις για τη διατήρηση γονιμότητας σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού

    Η ενημέρωση και η έγκαιρη συνάντηση με έναν ιατρό αναπαραγωγής δίνουν τη δυνατότητα να έχουν την επιλογή να γίνουν μητέρες.

    11:30 03/12

    6 έξυπνα τρικ για να τρώτε λιγότερο!

    Πως να μην αποσπάται η προσοχή σας και να αφήνετε λίγη τροφή στο πιάτο.

    23:59 02/12

    Έξι tips για να ξεκολλήσετε το μεταβολισμό σας

    Κάποιες φορές τα τελευταία κιλά απλά δε φεύγουν! Τι μπορείτε να κάνετε;

    13:57 02/12

    Πειραματικό τεστ ούρων για τη διάγνωση του καρκίνου του προστάτη μπορεί να φέρει επανάσταση

    Το νέο υπό δοκιμή τεστ έως τώρα έχει δοκιμαστεί μόνο σε 14 άνδρες.

    10:50 02/12

    Eνδομητρίωση: προκαλεί υπογονιμότητα;

    Η ενδομητρίωση μπορεί να επηρεάσει τη γονιμότητα με διάφορους τρόπους.

    23:59 01/12

    5 μυστικά για να βάλετε οριστικό τέλος στις κακές συνήθειες

    Με ένα καλό πρωινό και λίγη οργάνωση για τα γεύματα της ημέρας μπορούμε να βελτίωσουμε τη διατροφή και το σώμα μας!

    14:01 28/11

    Μελέτες POLYP 1 και POLYP: Η ομαλιζουμάμπη μείωσε σημαντικά τους ρινικούς πολύποδες

    Καθώς και τα συμπτώματα συμφόρησης σε ενήλικες με χρόνια ρινοκολπίτιδα.

    11:30 27/11

    AstraZeneca Ελλάδας: 30 χρόνια ουσιαστικής συμβολής στην Υγεία, 30 χρόνια δίπλα στον Έλληνα ασθενή

    Μέχρι το 2022 προγραμματίζεται η κυκλοφορία 10 νέων καινοτόμων θεραπειών που στοχεύουν σε 21 ενδείξεις.

    15:15 25/11

    Νέα μη επεμβατική τεχνική μπορεί σύντομα να αντικαταστήσει την αμνιοπαρακέντηση

    Οι επιστήμονες πήραν με ένα βαμβακοφόρο στυλεό κύτταρα του πλακούντα.

    14:11 22/11

    Οι εξελίξεις στη θεραπεία του πολλαπλού μυελώματος και του λεμφώματος Hodgkin’s

    Παρουσιάστηκαν σε δορυφορικό συμπόσιο που διοργάνωσε η φαρμακευτική εταιρεία TAKEDA Hellas.

    23:59 19/11

    Να πως θα μειώσετε το αλάτι... χωρίς να το καταλάβετε

    Έρευνες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες υποφέρουν από υπέρταση.

    11:30 18/11

    Ποιες τροφές και συμπληρώματα διατροφής ενισχύουν τη γονιμότητα;

    Τα συστατικά που βοηθούν στην επίτευξη της εγκυμοσύνης και που θα τα βρούμε.

    23:59 14/11

    Αλλάζει ο μεταβολισμός στα σαράντα;

    Είναι αλήθεια ή μύθος πως μετά τα σαράντα παχαίνουμε ευκολότερα και αδυνατίζουμε πιο δύσκολα;

    23:59 14/11

    6 συμβουλές για σταθερό σάκχαρο στο αίμα

    Η σταθεροποίηση του σακχάρου είναι το μυστικό για να παραμείνoυμε υγιείς λένε οι έρευνες.

    10:55 14/11

    Το ΙΑΣΩ εγκαινίασε το μεγαλύτερο κέντρο μαστού στην Ελλάδα

    Ξεπέρασε το 1,5 εκατ. ευρώ η επένδυση. Δωρεάν διαγνωστική και χειρουργική θεραπεία για 18 γυναίκες ετησίως.