Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 30-Οκτ-2018 09:44

    Πόνοι αρθρίτιδας; 4 fitness στόχοι που θα κάνουν τη ζωή σας καλύτερη

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ακόμη και οι πιο υγιείς άνθρωποι δυσκολεύονται να ακολουθούν ένα πρόγραμμα άσκησης. Εάν, δε, υποφέρετε από αρθρίτιδα και τους σχετικούς πόνους τότε είναι πιθανό πως η γυμναστική είναι το τελευταίο πράγμα που θα θέλατε να κάνετε. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με δημοσίευση της Ιατρικής Σχολή τους Χάρβαρντ, η τακτική άσκηση όχι μόνο βοηθά το σώμα να διατηρήσει τη λειτουργικότητα των αρθρώσεων αλλά προλαμβάνει την δυσκαμψία και μειώνει τον πόνο και την κόπωση. 

    Εάν υποφέρετε από αρθρίτιδα, αυτοί είναι οι fitness στόχοι που πρέπει να έχετε στο νου σας. Συζητήστε το με τον ρευματολόγο ή/και τον γυμναστή σας και προσπαθήστε να τους επιτύχετε. 

    Μεγαλύτερο εύρος κίνησης
    Για να αυξήσετε το εύρος κίνησης, κινήστε την άρθρωση σε όλο της το εύρος και μετά προσπαθήσετε να πιέσετε για λίγο περισσότερο. Οι ασκήσεις αυτές μπορούν να γίνονται σε κάθε προπόνηση, ακόμη και εάν οι αρθρώσεις σας είναι πρησμένες ή πονάνε. Ζητήστε από το γυμναστή να σας δείξει ακριβώς πώς πρέπει να τις κάνετε για να μην τραυματιστείτε. 

    Πιο δυνατοί μυς
    Αυτό που χρειάζεστε είναι προπόνηση με αντιστάσεις. Δεν είναι απαραίτητο να έχετε στη διάθεσή σας όργανα, το βάρος του σώματός σας μπορεί να είναι αρκετό για να χτίσετε μυική δύναμη. Είναι επίσης ο πιο ασφαλής τρόπος να αυξήσετε τη μυική σας δύναμη αποφεύγοντας τραυματισμούς.

    Περισσότερη αντοχή 
    Η αεροβική άσκηση -όπως το περπάτημα και το κολύμπι- δυναμώνει την καρδιά και τους πνεύμονες και αυξάνει συνολικά την αντοχή και την καρδιαγγειακή σας υγεία. Προτιμήστε δραστηριότητες που δεν θα επιβαρύνουν τις αρθρώσεις και αποφύγετε ασκήσεις υψηλής πρόσκρουσης, όπως το τρέξιμο. Εάν περνάτε φάση έξαρσης των συμπτωμάτων, διακόψτε την προπόνηση αντοχής και περιμένετε μέχρι να υποχωρήσει για να συνεχίσετε.  

    Καλύτερη ισορροπία
    Η βελτίωση της ισορροπίας είναι σημαντική για τους ανθρώπους που υποφέρουν από πόνους αρθρίτιδας και υπάρχουν απλοί τρόποι για να το καταφέρετε. Ένα παράδειγμα: Σταθείτε όρθιος ρίχνοντας όλο το βάρος σας στο ένα πόδι. Μετά προσπαθήστε να το ανασηκώσετε για μερικά δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι. Σταδιακά, προσπαθήστε να φτάσετε τα 30 δευτερόλεπτα  στο κάθε πόδι. Η yoga και το tai chi είναι πολύ καλές ασκήσεις για τη βελτίωση της ισορροπίας αλλά και για τη γενικότερη ευεξία σας. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:50 05/12

    Η κατάσταση που αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

    Μεγαλύτερος ο κίνδυνος πρόωρης καρδιαγγειακής νόσου για τα παιδιά με διαβητικές μητέρες, σύμφωνα με νέα δημοσιευμένη έρευνα.

    09:03 05/12

    Εξελίξεις: Στεφανιαία νόσος και διαχείριση της δυσλιπιδαιμίας

    Τα παραπάνω είναι δύο από τα σημαντικά θέματα που θα συζητηθούν στο 23ο Συμπόσιο αθηροσκλήρωσης και συναφών παραγόντων κινδύνου.

    09:02 05/12

    Διαφορετικοί τύποι, ξεχωριστή αντιμετώπιση, καλύτερη ζωή!

    Όπως ο κάθε ασθενής είναι ξεχωριστός, αντίστοιχα ξεχωριστή πρέπει να είναι και η διαχείριση του διαβήτη του για καλύτερη γλυκαιμική ρύθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής του.

    09:00 05/12

    Επιτυχημένη κρίνεται η Ημερίδα του Παρατηρητηρίου Θεμάτων Αναπηρίας για την 3η Δεκέμβρη

    Με πολλές ελπίδες για την καλύτερη καθημερινότητα των ανθρώπων με αναπηρία έκλεισε η ημερίδα.

    08:28 04/12

    Πώς συνδέονται οι στάτινες για τη χοληστερίνη με τον καρκίνο του προστάτη;

    Νέα έρευνα δείχνει πως η χρήση τους μπορεί να μειώνει τις πιθανότητες για την εμφάνιση του συχνού αυτού καρκίνου στους άντρες.

    08:24 04/12

    Πόνος στο χέρι; Είναι... στο χέρι μας να μην πονάμε πια!

    Ο πόνος στο χέρι, σε ό,τι κι αν οφείλεται, μπορεί να προληφθεί και να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά.

    08:11 04/12

    Νέας γενιάς συσκευή για εισπνοές Elpenhaler®

    Η καινοτόμος συσκευή για εισπνοές προσφέρει σημαντική βοήθεια για τη σωστή λήψη της θεραπείας σε ασθενείς με προβλήματα του αναπνευστικού.

    08:05 04/12

    Νέος finance director στη Pfizer Hellas

    O Αντώνης Χατζημανωλάκης ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα Οικονομικού Διευθυντή Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, ενώ παράλληλα ηγείται του Business Finance στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης.

    10:59 03/12

    Η καθημερινή συνήθεια που προστατεύει από αρρυθμίες και καρδιακή ανεπάρκεια

    Το τακτικό βούρτσισμα των δοντιών προστατεύει (και) την καρδιά από αρρυθμία και ανεπάρκεια, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    10:58 03/12

    Έτσι θα προλάβουμε τη γρίπη και θα ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας

    Η διατροφή είναι ένα βασικό μας "όπλο" για να προλάβουμε τη γρίπη και άλλες ιώσεις της εποχής.

    11:36 29/11

    Εθισμός στο κινητό: Το νέο πρόβλημα υγείας

    Ένας στους τέσσερις νέους έχει σχεδόν εθισμό με το κινητό τηλέφωνο του, σύμφωνα με νέα διεθνή μελέτη.

    11:30 29/11

    Τι είναι η διφθερίτιδα, τα συμπτώματα και το εμβόλιο

    Ο καθηγητής Παιδιατρικής Ανδρέας Κωνσταντόπουλος μας ενημερώνει για τα συμπτώματα και τις πιθανές επιπλοκές από τη διφθερίτιδα.

    23:59 28/11

    Μειώστε φυσικά την κατακράτηση

    Εάν νιώθετε συχνά φουσκωμένοι και πρήζονται τα άκρα σας, διαβάστε πώς μπορείτε να νικήσετε φυσικά την κατακράτηση υγρών.

    11:59 28/11

    Ευ ζην με ή χωρίς τον HIV

    Τα επιτεύγματα της ιατρικής στη διαχείριση του AIDS αλλά και η ανάγκη για εντατικά προγράμματα μείωσης των νέων μολύνσεων.

    11:58 28/11

    Γράμμωση χωρίς γυμναστική: Τα δεδομένα που αξίζει να γνωρίζετε

    Σήμερα η πρωτοποριακή τεχνική Vaser μπορεί να χαρίσει ένα τέλεια γραμμωμένο και αρρενωπό σώμα, χωρίς κόπο και ιδρώτα.

    11:27 27/11

    Μήπως σας λείπει σίδηρος και δεν το γνωρίζετε;

    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Σιδηροπενίας ενημερωνόμαστε για το "χρυσό" αυτό μέταλλο που είναι απολύτως απαραίτητο για την υγεία μας.