Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 10-Σεπ-2018 17:01

    Τι να τρώμε για συγκέντρωση στο φουλ!

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι διακοπές τελείωσαν και έχουμε όλοι επιστρέψει στις υποχρεώσεις μας. Πώς θα καταφέρουμε, όμως, να πείσουμε και τον εγκέφαλό μας ότι πρέπει να αρχίσει να εργάζεται πιο εντατικά αντί να ταξιδεύει σε εξωτικές παραλίες; Βάλε στο καθημερινό σου διαιτολόγιο αυτές τις "έξυπνες" τροφές που θα σε βοηθήσουν να συγκεντρώνεσαι πιο εύκολα και να αποδίδεις καλύτερα και με λιγότερο κόπο, ό,τι δουλειά κι αν κάνεις.

    Καφές
    Όχι ότι η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει το IQ, αλλά μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και να σε βοηθήσει να συγκεντρώνεσαι. Εάν δεν είσαι φαν του καφέ, μπορείς να εξασφαλίσεις την καθημερινή δόση καφεΐνης που χρειάζεσαι από το τσάι, τη σοκολάτα και τα ενεργειακά ποτά. Ωστόσο, όπως ήδη γνωρίζεις, η δράση της έχει μικρή διάρκεια -αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνεις. Εάν πιεις μεγάλη ποσότητα θα αρχίσεις να νιώθεις νευρικότητα.

    Σάκχαρα
    Η βασική πηγή ενέργειας για τον εγκέφαλο είναι η γλυκόζη, την οποία παίρνει από τους υδατάνθρακες που τρως. Όταν λοιπόν νιώθεις πνευματική κόπωση, μια καλή ιδέα είναι να φας ή να πιεις κάτι γλυκό που θα προμηθεύσει άμεσα τον εγκέφαλό σου με "καύσιμη" ύλη, όπως π.χ. μια πορτοκαλάδα. Αντίθετα, για σταθερή ενέργεια για περισσότερο χρόνο, χρειάζεσαι σύνθετους υδατάνθρακες, όπως αυτοί που περιέχονται στα δημητριακά ολικής άλεσης. Σε κάθε περίπτωση, μην το παρακάνεις γιατί εκτός από το να δίνουν ενέργεια στον εγκέφαλο, τα σάκχαρα προσθέτουν και κιλά.

    Ψάρι
    Καθώς είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και της καρδιάς. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε τακτικά ψάρια έχουν λιγότερες πιθανότητες να πάθουν άνοια και εκφυλιστικές παθήσεις του εγκεφάλου.

    Διαβάστε τη συνέχεια στο madamefigaro.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:58 23/09

    1 στους 5 φορείς κορονοϊού είναι ασυμπτωματικός

    Το ποσοστό των πραγματικά ασυμπτωματικών με κορονοϊό δεν ξεπερνά το 20%, υποστηρίζει ελβετική μελέτη.

    08:52 23/09

    COVID-19 σε παιδιά και σε ενήλικες: Οι διαφορές και πώς μας βοηθούν να κατανοήσουμε τη νόσο

    Οι διαφορές στην ανοσολογική αντίδραση στην COVID-19 στα παιδιά και στους ενήλικες, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    23:59 22/09

    Τυρί: Τα λιπαρά, το ασβέστιο και η αξία του στη διατροφή μας

    Το ασβέστιο στα γαλακτοκομικά χρησιμοποιείται από τον οργανισμό πιο εύκολα απ’ ό,τι το ασβέστιο φυτικής προέλευσης.

    09:57 22/09

    Προσδόκιμο επιβίωσης: Ένα βήμα πίσω εξαιτίας του νέου κορονοϊού

    Η Covid-19 μπορεί να προκαλέσει προσωρινές μειώσεις στο προσδόκιμο ζωής σε πολλές χώρες, σύμφωνα με νέα μελέτη.

    09:22 22/09

    Νέα δεδομένα για την κλαδριβίνη για την θεραπεία σε ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση

    Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο ACTRIMS-ECTRIMS MSVirtual2020 αναδεικνύουν την ταχεία έναρξη δράσης και την αποδεδειγμένη ασφάλεια μετά την έγκριση.

    23:59 21/09

    Τι να φάτε για να περάσει ο πονόλαιμος;

    Και όχι, δεν θα συστήσουμε πάλι την κοτόσουπα (παρότι και αυτή ανήκει στις "θεραπευτικές" τροφές για το κρυολόγημα).

    12:52 21/09

    Η μαστογραφία από τα 40 σώζει ζωές

    Μία νέα έρευνα δίνει νέα στοιχεία υπέρ της άποψης ότι οι γυναίκες πρέπει να αρχίζουν να κάνουν μαστογραφία στα 40 και όχι στα 50.

    09:46 21/09

    Αμερικανική μελέτη: Οι άνθρωποι με διαταραχές εθισμού κινδυνεύουν περισσότερο να αρρωστήσουν σοβαρά με κορονοϊό

    Όσοι είχαν κάποια πρόσφατα διαγνωσμένη διαταραχή εθισμού, ιδίως στα οπιοειδή και στον καπνό, ήταν πιθανότερο να αρρωστήσουν με Covid-19, καθώς επίσης να χρειασθούν εισαγωγή στο νοσοκομείο και να...

    09:04 21/09

    Η διατροφή που θα μας βοηθήσει να μεγαλώσουμε με υγεία

    Η φυτοφαγική ή vegan διατροφή μπορεί να "εξασφαλίσει" καλύτερη υγεία μεγαλώνοντας, μειώνοντας τις πιθανότητες για διαβήτη και καρδιαγγειακά νοσήματα.

    09:01 21/09

    Rapid τεστ για COVID-19: Είναι αξιόπιστα;

    H ανάπτυξη γρήγορων test επιτρέπει την σημαντική μείωση του χρόνου λήψης αποφάσεων για προληπτικά μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας.

    08:50 21/09

    Λιθίαση ουροποιητικού: Μύθοι και πραγματικότητα

    Επηρεάζουν τα γαλακτοκομικά τις πέτρες στα νεφρά; Βοηθάει το νερό; Ο Δρ Αθανάσιος Βούλγαρης, χειρουργός ουρολόγος, απαντά.

    11:46 18/09

    Ο ΙΣΑ καλεί τους πολίτες να μην παρασύρονται από σκοταδιστικές και επικίνδυνες απόψεις για την πορεία της επιδημίας

    Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών(ΙΣΑ) καταδικάζει ανυπόστατες και επικίνδυνες απόψεις για την πανδημία covid-19 και καλεί τους πολίτες να ακολουθούν τις οδηγίες της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου ...

    09:24 18/09

    Γρίπη 2020: Η παράπλευρη ωφέλεια από την εφαρμογή μέτρων για τον κορονοϊό

    Σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα η εποχική γρίπη στο νότιο ημισφαίριο και στις ΗΠΑ μέχρι στιγμής φέτος, χάρη στα μέτρα για τον κορονοϊό.

    09:20 18/09

    Τι δείχνουν τα στοιχεία για τη χορήγηση πλάσματος από αναρρώσαντες σε ασθενείς με COVID-19

    Πολλές ερευνητικές ομάδες παγκοσμίως -και στην Ελλάδα- ερευνούν σήμερα εάν η μέθοδος αυτή είναι αποτελεσματική και ασφαλής ως θεραπεία για την COVID-19.

    08:47 18/09

    1 στα 100 Ελληνόπουλα εμφανίζουν διαταραχή αυτιστικού φάσματος

    Ο αριθμός αυτός προκύπτει από την πρώτη Εθνική Επιδημιολογική Έρευνα που πραγματοποιείται στη χώρα μας για τον αυτισμό.

    12:53 15/09

    Εμμηνόπαυση: Πως αντιμετωπίζονται τα συμπτώματα

    Η γυναίκα έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές αλλαγές τόσο στο σώμα της, όσο και στην ψυχολογία της.