Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 29-Μαϊ-2019 23:59

    Το μυστικό για δυνατούς κοιλιακούς είναι απλό!

    Το μυστικό για δυνατούς κοιλιακούς είναι απλό!
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αν έχετε κάνει κάποια στιγμή στη ζωή σας πρόγραμμα Pilates, γνωρίζετε πόσο σημαντική είναι η σωστή αναπνοή για την αποτελεσματικότητα των ασκήσεων. Η σωστή εισπνοή και εκπνοή μπορεί να μας βοηθήσει να κρατήσουμε για περισσότερη ώρα μια σύσπαση ενώ ενεργοποιεί και τον κορμό, ώστε κάθε κίνηση να "δουλεύει" πιο αποτελεσματικά τους μυς μας. 

    Ο Αμερικανός αθλητής του καλλιτεχνικού πατινάζ Adam Ribbon, ο πρώτος ανοιχτά gay αθλητής των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων- πιστεύει πως η αναπνοή είναι το μυστικό που τον βοήθησε να "χτίσει" τους κοιλιακούς του. 

    Ο προπονητής του, Steve Zim, αποκάλυψε στους Times της Νέας Υόρκης πως αυτό ήταν το πρώτο του μέλημα σε κάθε προπόνηση του Rippon. "Η αναπνοή είναι το Α και το Ω αναφορικά με τους κοιλιακούς. Αν θέλετε γραμμωμένους κοιλιακούς, θα πρέπει να τους επιτρέπετε να συσπώνται πλήρως" εξηγεί. 

    Το μυστικό του είναι εξαιρετικά απλό. "Πριν από κάθε άσκηση, εκπνεύστε". 

    "Ρουφήξτε τον αφαλό σας προς τη σπονδυλική στήλη και συνεχίστε να εκπνέετε συσπώντας τους κοιλιακούς σας, έτσι ώστε τα κοιλιακά τοιχώματα να μαζευτούν προς την πλάτη σας. Ουσιαστικά με τον τρόπο αυτό κάνετε χώρο για να μπορούν να συσπαστούν πλήρως οι κοιλιακοί σας κατά την άσκηση" εξηγεί ο προπονητής. 

    Καθώς, βέβαια, μιλάμε για επαγγελματία αθλητή επιπέδου ολυμπιακών αγώνων, η σωστή αναπνοή συνδυάζεται με πρωτεϊνική δίαιτα που συμπληρώνεται με πολλά φρούτα και λαχανικά και πρόγραμμα σκληρής προπόνησης έξι ημέρες την εβδομάδα. Όσο για το πώς γυμνάζει τους κοιλιακούς του ένας υψηλού επιπέδου αθλητής, ο ίδιος αποκαλύπτει πως οι προπονήσεις του συμπεριλαμβάνουν ασκήσεις με μπάλα, Russian twists και βάρη.

    Αν θέλετε όμως να ξεκινήσετε από κάπου, η σωστή αναπνοή θα σας βοηθήσει να δείτε πιο γρήγορα το αποτέλεσμα της προπόνησης και της διατροφής σας. 
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:16 03/06

    "Θετικό βήμα η αναθεώρηση της λίστας, η καινοτομία όμως απουσιάζει"

    Ανακοίνωση του PhRMA Innovation Forum αναφορικά με την ένταξη 195 συσκευασιών φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων στον Κατάλογο Αποζημιούμενων Φαρμάκων.

    09:58 03/06

    Νέα έρευνα ενοχοποιεί τα ηρεμιστικά πριν την εγκυμοσύνη για την εξωμήτριο κύηση

    Η χρήση ηρεμιστικών βενζοδιαζεπινών πριν τη σύλληψη αυξάνει τον κίνδυνο εξωμήτριας κύησης, σύμφωνα με νέα αμερικανική έρευνα.

    09:52 03/06

    Νέα δεδομένα για το nusinersen στη νωτιαία μυϊκή ατροφία (SMA)

    Νέα δεδομένα για το nusinersen ενισχύουν τη διατηρούμενη αποτελεσματικότητα και τη μακροχρόνια ασφάλεια του φαρμάκου σε ένα ευρύ φάσμα ασθενών.

    23:59 02/06

    Γιατί είναι καλύτερο να κοιμάστε στο αριστερό σας πλευρό

    Πώς μπορεί να επηρεάζει την υγεία και την ποιότητα του ύπνου σας η στάση στην οποία προτιμάτε να κοιμάστε;

    13:55 02/06

    1st International Multidisciplinary Connected Congress on COVID-19 Update

    Το πρώτο διαδικτυακό σεμινάριο για επαγγελματίας υγείας από το ΥΓΕΙΑ και το Metropolitan Hospital.

    08:32 02/06

    Γιατί και πώς το περπάτημα μας κάνει καλό αλλά και τι να προσέχουμε

    Η run concept master trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη απαντά μέσα από την προσωπική της εμπειρία στις παραπάνω ερωτήσεις.

    08:14 02/06

    Ερωτήσεις και απαντήσεις για τις αιμορροΐδες

    Οι αιμορροΐδες είναι ένα συχνό πρόβλημα υγείας που μπορεί να μας κάνει την καθημερινότητα δύσκολη.

    08:00 02/06

    Και ένα καλό νέο από το πεδίο των μεταμοσχεύσεων

    Σημαντική αύξηση της μεταμοσχευτικής δραστηριότητας ιστών και οργάνων μετά την άρση των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό.

    16:48 01/06

    Ξεχάστε το six pack: Τεστ αίματος θα δείχνει τη φυσική μας κατάσταση

    Υπό ανάπτυξη το πρώτο τεστ αίματος που θα δείχνει πόσο καλή φυσική κατάσταση έχει κάποιος πριν και μετά την άσκηση.

    09:18 01/06

    Update: Τα αποτελέσματα από τη χορήγηση πλάσματος ιαθέντων σε ασθενείς με κορονοϊό

    Xορήγηση πλάσματος ιαθέντων από τη την νόσο COVID-19: τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν μείωση θνητότητας χωρίς παρενέργειες

    08:56 01/06

    Ενδυνάμωση για τις Ενώσεις Ασθενών από τη Novartis Hellas

    Διαδραστικό Ψηφιακό Σεμινάριο Ενδυνάμωσης & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων αποκλειστικά για Ενώσεις Ασθενών από τη Novartis Hellas.

    08:56 01/06

    Τεστ αντισωμάτων για τον κορονοϊό: Τι πρέπει να γνωρίζουμε

    Σημαντικές οδηγίες για τη σωστή εκτίμηση των αποτελεσμάτων από τα τεστ αντισωμάτων σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ.

    23:59 31/05

    5 καλοί λόγοι να φάτε φέτα

    Ναι, έχει χοληστερίνη και αλάτι, αλλά εξακολουθεί να είναι μια πολύτιμη προσθήκη σε μια ισορροπημένη διατροφή.

    10:43 29/05

    Ελλειπτικό Vs Διάδρομος: Ποια είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς;

    Ένα λεπτομερές crash test για να ξέρετε ποια άσκηση θα είναι πιο αποδοτική για εσάς. Από το ορθοπαιδικό χειρουργό & αθλίατρο Εμμανουήλ Μπριλάκη.

    10:02 29/05

    Ο ρόλος του σχολείου στη μετά-κορονοϊό εποχή

    Νέο άρθρο στο The Lancet είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, δεδομένης της επαναλειτουργίας των Δημοτικών σχολείων τη Δευτέρα.

    09:33 29/05

    Υπό αξιολόγηση η πρώτη θεραπεία για χρόνια αυτοάνοση αιμολυτική αναιμία

    Ο FDA αξιολογεί κατά προτεραιότητα το sutimlimab, τη δυνητικά πρώτη εγκεκριμένη θεραπεία της αιμόλυσης σε ενήλικες ασθενείς με νόσο εκ ψυχροσυγκολλητινών (CAD).