Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 25-Απρ-2019 23:59

    Τι να φάτε το Πάσχα για να μην πάρετε ούτε κιλό!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αφήστε τις υπερβολές στην άκρη! Εάν ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής με στόχο την απώλεια βάρους, σίγουρα δεν είναι η καταλληλότερη μέρα για να αποδείξετε πόσο πειθαρχημένοι είστε, χωρίς φυσικά να φτάσετε στο άλλο άκρο. Μία μέρα με παρασπονδίες δεν μπορεί να καταστρέψει μια προσπάθεια μηνών! Γι’ αυτό μην καταδικάσετε τον εαυτό σας, αναγκάζοντάς τον να φάει από το ταπεράκι του, εφόσον το μενού έχει κάτι που σας ευχαριστεί!

    Από την άλλη πλευρά υπάρχει και η υπερβολή που χαρακτηρίζεται από την ακατάσχετη λήψη τροφής, και συγκεκριμένα κρέατος και παραγώγων του, που όταν έπεται της νηστείας μπορεί να μετατρέψει μια μεγάλη γιορτή σε συμφορά. Όταν το σώμα απέχει για μέρες από το κρέας και τα ζωικά παράγωγά σίγουρα υπάρχει πιθανότητα να σοκαριστεί, όταν βίαια προσθέσουμε στο διαιτολόγιό, σε λιγότερες από 12 ώρες (μην ξεχνάτε ότι το μεγάλο φαγοπότι ξεκινά το Μ. Σάββατο, μετά την Ανάσταση), κρέας, αυγά, εντόσθια, γλυκά, τσουρέκι, πολύ αλκοόλ κλπ. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στα άτομα που πάσχουν από καρδιαγγειακά νοσήματα, σακχαρώδη διαβήτη, γαστρεντερικές διαταραχές, έχουν ιστορικό λιθίασης και γαστρίτιδας, έλκος και αυξημένες τιμές ουρικού οξέος. Επίσης, μεγάλη προσοχή σε όλα τα άτομα άνω των 50!

    Tips:
    *Ύστερα από την Ανάσταση, το Μ. Σάββατο, συγκρατηθείτε και προσπαθήστε να   καταναλώσετε μέτρια ποσότητα φαγητού. Είναι η πρώτη σας επαφή με το κρέας ύστερα από μέρες. Μην φάτε ταυτόχρονα μαγειρίτσα και αυγά και μην πιείτε πολύ αλκοόλ κλπ.

    *Ξυπνώντας την Κυριακή του Πάσχα μην παραλείψετε το πρωινό σας. Είναι κάτι που συνηθίζεται τη συγκεκριμένη ημέρα, αφού στη θέση του πρωινού μπαίνουν αυγά, αρνί και ότι άλλο είναι ορατό κατά την προετοιμασία του μεγάλου τραπεζιού.

    *Πιείτε αρκετό νερό!

    *Πιείτε αλκοόλ με μέτρο!

    *Γεμίστε το πιάτο σας με όλες τις τροφές, όχι μόνο κρέας. Προσθέστε και σαλάτες και αμυλούχες τροφές! Τη συγκεκριμένη ημέρα δεν είναι μόνο το κρέας σημαντικό.

    *Μετά το φαγητό βγάλτε λίγα πασχαλινά κουλουράκια και άφθονα φρούτα και αφήστε τα υπόλοιπα γλυκά για αργότερα ή για την επόμενη μέρα!!

    Καλό Πάσχα!

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:59 09/12

    Η συνήθεια που μπορεί να μειώσει φυσικά τη χοληστερίνη

    Η νηστεία αποτελεί, εκτός από το θρησκευτικό της συμβολισμό, μια πολύ καλή ευκαιρία για να βελτιώσετε τους δείκτες της υγείας σας.

    08:53 09/12

    Αντρική γονιμότητα: Τα 5 χαρακτηριστικά που έχει το υγιές σπέρμα

    Η υπογονιμότητα είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα στα ζευγάρια. Ο έλεγχος του σπέρματος αποτελεί σημαντικό κομμάτι της διερεύνησης του προβλήματος.

    23:59 08/12

    3 απαντήσεις για την "πίεση" και τα αντιυπερτασικά φάρμακα

    Η υπέρταση είναι μια δυνητικά επικίνδυνη νόσος. Τα καλά νέα: Μπορείτε να την ελέγξετε!

    16:03 06/12

    Σημαντική "σύμπραξη" για κυτταρικές και γονιδιακές θεραπείες

    Συνεργασία του Ομίλου ΥΓΕΙΑ και της σύμπραξης Theracell – Orgenesis στον τομέα των προηγμένων κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών.

    13:30 06/12

    Απαντήσεις για τη διατήρηση γονιμότητας σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού

    Η ενημέρωση και η έγκαιρη συνάντηση με έναν ιατρό αναπαραγωγής δίνουν τη δυνατότητα να έχουν την επιλογή να γίνουν μητέρες.

    13:04 06/12

    Είναι η ελιά η "κορωνίδα" της μεσογειακής διατροφής;

    Η ποικιλία, οι συνθήκες καλλιέργειες και η επεξεργασία επηρεάζουν όχι μόνο τη γεύση αλλά και τα θρεπτικά συστατικά της ελιάς.

    11:30 03/12

    6 έξυπνα τρικ για να τρώτε λιγότερο!

    Πως να μην αποσπάται η προσοχή σας και να αφήνετε λίγη τροφή στο πιάτο.

    23:59 02/12

    Έξι tips για να ξεκολλήσετε το μεταβολισμό σας

    Κάποιες φορές τα τελευταία κιλά απλά δε φεύγουν! Τι μπορείτε να κάνετε;

    13:57 02/12

    Πειραματικό τεστ ούρων για τη διάγνωση του καρκίνου του προστάτη μπορεί να φέρει επανάσταση

    Το νέο υπό δοκιμή τεστ έως τώρα έχει δοκιμαστεί μόνο σε 14 άνδρες.

    10:50 02/12

    Eνδομητρίωση: προκαλεί υπογονιμότητα;

    Η ενδομητρίωση μπορεί να επηρεάσει τη γονιμότητα με διάφορους τρόπους.

    23:59 01/12

    5 μυστικά για να βάλετε οριστικό τέλος στις κακές συνήθειες

    Με ένα καλό πρωινό και λίγη οργάνωση για τα γεύματα της ημέρας μπορούμε να βελτίωσουμε τη διατροφή και το σώμα μας!

    14:01 28/11

    Μελέτες POLYP 1 και POLYP: Η ομαλιζουμάμπη μείωσε σημαντικά τους ρινικούς πολύποδες

    Καθώς και τα συμπτώματα συμφόρησης σε ενήλικες με χρόνια ρινοκολπίτιδα.

    11:30 27/11

    AstraZeneca Ελλάδας: 30 χρόνια ουσιαστικής συμβολής στην Υγεία, 30 χρόνια δίπλα στον Έλληνα ασθενή

    Μέχρι το 2022 προγραμματίζεται η κυκλοφορία 10 νέων καινοτόμων θεραπειών που στοχεύουν σε 21 ενδείξεις.

    07:41 26/11

    "Είμαστε ό,τι τρώμε"; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά;

    Η διατροφή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην ευεξία, τη διάθεσή μας για άσκηση και φυσικά, στην καλή μας υγεία.

    15:15 25/11

    Νέα μη επεμβατική τεχνική μπορεί σύντομα να αντικαταστήσει την αμνιοπαρακέντηση

    Οι επιστήμονες πήραν με ένα βαμβακοφόρο στυλεό κύτταρα του πλακούντα.

    14:11 22/11

    Οι εξελίξεις στη θεραπεία του πολλαπλού μυελώματος και του λεμφώματος Hodgkin’s

    Παρουσιάστηκαν σε δορυφορικό συμπόσιο που διοργάνωσε η φαρμακευτική εταιρεία TAKEDA Hellas.