Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 23-Μαϊ-2019 23:59

    Αν θέλετε να χάσετε το περιττό λίπος, κοιμηθείτε λίγο παραπάνω!

    Αν θέλετε να χάσετε το περιττό λίπος, κοιμηθείτε λίγο παραπάνω!
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η σωστή διατροφή και η άσκηση έχουν τεράστια σημασία για να αποκτήσουμε και να διατηρήσουμε ένα υγιές σωματικό βάρος. Όμως ένα κρυφό όπλο μας στη μάχη με τα κιλά -το οποίο σπάνια εκμεταλλευόμαστε όσο θα έπρεπε- είναι ο ύπνος! Και αυτό γιατί:

    Χάρη στον ύπνο τρως λιγότερο
    Δεν εννοούμε (μόνο) πως όταν κοιμάσαι δεν τρως! Αλλά και ότι ο ύπνος επηρεάζει τα επίπεδα της λεπτίνης, της ορμόνης που βοηθάει τον οργανισμό να συνειδητοποιήσει ότι δεν χρειάζεται άλλη τροφή και μειώνει την όρεξη. Όταν δεν κοιμάσαι αρκετά, τα επίπεδα της λεπτίνης πέφτουν, ενώ ανεβαίνουν εκείνα της γρελίνης, που προκαλεί πείνα και έχει σαν αποτέλεσμα να τρως πολύ. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες που δεν κοιμούνται αρκετά καταναλώνουν κατά μέσο όρο 300 θερμίδες παραπάνω από όσες απολαμβάνουν όσο ύπνο χρειάζονται.

    Ο ύπνος συμβάλλει στη μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς
    Εκτός από την διατροφή και την καθιστική ζωή, ένας σημαντικός παράγοντας που προκαλεί τη συγκέντρωση του λίπους στην κοιλιά είναι το άγχος  Για την αντιμετώπισή του είναι απαραίτητος ο ύπνος που χαλαρώνει το σώμα και βοηθάει στην καταπολέμηση του στρες.

    Ο ύπνος δεν επιτρέπει στη γενετική τάση για πάχος να εκδηλωθεί
    Έρευνα που έγινε πρόσφατα έδειξε ότι οι γυναίκες που κοιμούνται εφτά έως εννέα ώρες κατά τη διάρκεια της νύχτας ζυγίζουν λιγότερο από όσες ξενυχτούν. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι όσες κοιμούνται λιγότερο από εφτάωρο είναι πιο ευάλωτες στην εκδήλωση κληρονομικών παραγόντων που συνδέονται με το αυξημένο βάρος και την παχυσαρκία.

    Ο ύπνος σου δίνει ενέργεια
    Όταν έχεις κοιμηθεί καλά είναι πιο πιθανό να είσαι δραστήρια την επόμενη ημέρα και να ακολουθήσεις πιστά το πρόγραμμα της γυμναστικής σου. Και επειδή η άσκηση συμβάλλει σε πιο εύκολο και ποιοτικό ύπνο, δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος που έχει ευεργετική επίδραση στον οργανισμό και τη σιλουέτα σου.

    Πηγή: Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:16 06/04

    Διεθνής μελέτη για το remdesivir στον κορονοϊό: Τι μας απαντά η επικεφαλής της έρευνας στην Ελλάδα

    Η Γιώτα Τουλούμη, Καθηγήτρια Βιοστατιστικής & Επιδημιολογίας, μιλά αποκλειστικά στο Capital.gr για τα δεδομένα της μελέτης "Adaptive COVID-19 Treatment Trial".

    09:22 06/04

    Στα... λύματα ψάχνουν απαντήσεις για την εξάπλωση του κορονοϊού

    Τα λύματα μπορούν να αποκαλύψουν την πραγματική εξάπλωση του κορονοϊού και να προειδοποιήσουν για μία επανεμφάνισή του στο μέλλον, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

    09:16 06/04

    Η Pfizer Hellas κατά της πανδημίας της νόσου COVID-19

    Η Pfizer Hellas συμμετέχει στην εθνική προσπάθεια και δωρίζει 100 monitors για Μ.Ε.Θ. και 100.000 ειδικές μάσκες για τους επαγγελματίες υγείας.

    09:15 06/04

    ThessHF: Δωρεάν εφαρμογή για ανθρώπους με καρδιακή ανεπάρκεια

    Η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία διαθέτει την εφαρμογή ThessHF σε κινητό τηλέφωνο για την υποστήριξη των ασθενών με καρδιακή ανεπάρκεια.

    18:53 03/04

    Κορονοϊός: Η επόμενη ημέρα – σταδιακά, ήσυχα και ελεγχόμενα

    Στην επόμενη μέτρα, όταν θα αρχίσουν να περιορίζονται τα μέτρα αναφέρθηκε ο Σωτήρης Τσιόδρας.

    09:55 03/04

    Κορονοϊός και βλάβες στον εγκέφαλο: Άλλο ένα (σπανιότερο) σύμπτωμα

    Η λοίμωξη Covid-19 μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα στον εγκέφαλο, σύμφωνα με νεότερα επιστημονικά δεδομένα.

    09:28 03/04

    Σύνδεση ΧΑΠ και καρκίνου του πνεύμονα

    Αυξημένος ο κίνδυνος καρκίνου των πνευμόνων για τους ασθενείς με ΧΑΠ που ποτέ δεν κάπνισαν, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    09:01 03/04

    Fake news: Πώς θα ενημερωνόμαστε έγκυρα για τις εξελίξεις για τον κορονοϊό;

    Εκτός από την πανδημία κορονοϊού, βιώνουμε παράλληλα μία... πανδημία παραπληροφόρησης.

    08:53 03/04

    Η ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ υποστηρίζει το Εθνικό Σύστημα Υγείας

    Η ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ υποστηρίζει το Εθνικό Σύστημα Υγείας παραχωρώντας 30 κλίνες και το τμήμα Επειγόντων Περιστατικών της.

    23:59 02/04

    Επηρεάζει η κατάψυξη την ποιότητα των τροφών;

    Είναι το ίδιο υγιεινά τα λαχανικά από την κατάψυξη με τα φρέσκα; Και ποια τρόφιμα δεν μπορούμε να καταψύξουμε;

    11:39 02/04

    Η σχέση της διατροφής με το άγχος, την κατάθλιψη και την αϋπνία εν μέσω πανδημίας

    Μήπως η σύγχρονη επιδημία των ψυχικών διαταραχών κατοικεί στο καθημερινό μας τραπέζι;

    09:12 02/04

    Ελληνική έρευνα: Βιοδείκτης μπορεί να ανακόψει τη ραγδαία επιδείνωση από κορονοϊό

    Πώς θα ξεχωρίζουν το πρώτο 24ωρο τα "βαριά" περιστατικά της λοίμωξης Covid-19 και τι υπόσχεται η νέα αυτή έρευνα για τη θεραπεία του κορονοϊού.

    09:00 02/04

    Αποτελεσματικά αντισώματα κατά του κορονοϊού απομόνωσαν Κινέζοι επιστήμονες

    Η ανακάλυψη μπορεί να συμβάλει στη θεραπεία ή πρόληψη της νόσου Covid-19 μέσω της δημιουργίας ενός νέου φαρμάκου.

    23:59 01/04

    Το πιο υγιεινό σνακ τώρα που μένουμε σπίτι!

    Μας χορταίνει, μας δίνει ένα σωρό βιταμίνες, μας "ξεφουσκώνει" και μπορεί άνετα να υποκαταστήσει το γλυκό. Το όνομα αυτής, μπανάνα!

    09:38 01/04

    Από τι εξαρτάται το αν θα περάσουμε τον κορονοϊό "στο πόδι";

    Πόσο σοβαρά θα αρρωστήσει κανείς από τον κορονοϊό; Η απάντηση μπορεί να βρίσκεται (και) στα γονίδια του

    23:59 30/03

    Ταχίνι στο πρωινό για ενέργεια και υγεία

    Επειδή τώρα που μένουμε σπίτι, έχουμε σχεδόν ξεχάσει ότι είναι πλησιάζει το Πάσχα!