Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 07-Νοε-2017 10:15

    Κάντε κάτι χρήσιμο, δώστε αίμα!

    Κάντε κάτι χρήσιμο, δώστε αίμα!
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μια καμπάνια που θα επιχειρήσει να αλλάξει ριζικά την κουλτούρα του Έλληνα αιμοδότη, αφού θα μιλάει απευθείας στην καρδιά των νέων, δηλαδή στο πιο δραστήριο κομμάτι της κοινωνίας που ακόμα διαμορφώνει τις ιδέες και τις συνήθειές του, προβάλει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας.

    Όπως εξηγεί στην ανακοίνωσή του, "υπάρχουν ελάχιστα πράγματα που να προκαλούν το ενδιαφέρον αυτής της γενιάς περισσότερο από τα memes, τα gifs και τα βιντεάκια με επικά fails”.

    Το ΕΚΕΑ, υπό τον διακριτικό τίτλο bloodyuseless, δημιούργησε ένα ακόμα σποτ, σε σκηνοθεσία του σκηνοθέτη Αργύρη Παπαδημητρόπουλου (ο οποίος επιμελήθηκε και το περσινό διαφημιστικό σποτ).

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΚΕΑ, το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας είναι βαθύτερο και αρκετά πιο περίπλοκο. Το αίμα έχει μικρή διάρκεια ζωής και τα περιστασιακά φαινόμενα μαζικής αιμοδοσίας (τα λεγόμενα blood drives) που μπορεί να προκαλέσει μία διαφήμιση, έχουν πολύ περιορισμένο αντίκτυπο, καθώς το αίμα αυτό σύντομα θα λήξει και τα αποθέματα θα τελειώσουν. Αντίθετα, αυτό που απαιτείται είναι μια σταθερή ροή αίματος και μια συνολικότερη στροφή του κόσμου προς τον εθελοντισμό.

    Το μήνυμα είναι σαφές:
    Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος,
    Αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο.
    Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές.

    Παράλληλα με το σποτάκι που θα προβληθεί τόσο στην τηλεόραση όσο και στο YouTube, το ΕΚΕΑ ετοΊΜΑΣΕ μια σειρά από άλλα υλικά (όπως αυτοκόλλητα, αφίσες, και τη σελίδα bloodyuseless στο Facebook), τα οποία θα βοηθήσουν ώστε να πάρει η καμπάνια επικές διαστάσεις, μέσα στην πόλη της Αθήνας αλλά και online.

    "Αυτό που ζητάμε από εσάς είναι να αγκαλιάσετε αυτή την καμπάνια, και να την προωθήσετε με τη σειρά σας όσο το δυνατόν περισσότερο με τα μέσα που έχετε, εφόσον φυσικά τη συμπαθήσετε και έχετε μια μικρή διάθεση για αυτοτρολάρισμα. Μπορεί να είναι ένα απλό share στα social media ή ακόμα και ένα ολόδικό σας epic fail το οποίο θα συνοδεύσετε με το #bloodyuseless” τονίζει το Κέντρο.

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ