Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 02-Νοε-2017 10:20

    Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να φάμε μακαρόνια χωρίς να πάρουμε κιλά

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ένα κοινό χαρακτηριστικό που έχουν οι περισσότερες δίαιτες ότι σου συνιστούν να αποφεύγεις τους υδατάνθρακες- μερικές φορές ακόμη περισσότερο και από τα γλυκά!

    Αυτό σημαίνει ότι για κάποιο διάστημα πρέπει να αποχωριστείς όλες εκείνες τις τροφές που τόσο απολαμβάνεις - μακαρόνια, ρύζι, λευκό ψωμί, αφού ο οργανισμός τις μετατρέπει γρήγορα σε γλυκόζη. Αυτό προκαλεί αύξηση του ζαχάρου στο αίμα και συχνά σου αφήνει το συναίσθημα της πείνας, οπότε είναι πιθανότερο να ξαναφάς σε λίγες ώρες.

    Αντίθετα, οι σύνθετοι υδατάνθρακες -καστανό ρύζι, γλυκοπατάτα και ζυμαρικά ολικής άλεσης- περιέχουν υψηλά επίπεδα σιδήρου και συστήνονται ανεπιφύλακτα σαν λύση διαίτης, αφού ο οργανισμός δαπανά περισσότερο χρόνο για να χωνέψει και άρα αφήνουν το συναίσθημα του κορεσμού για περισσότερες ώρες.

    Τι γίνεται ωστόσο, αν απλώς προτιμάς τα "λευκά" ζυμαρικά και προτιμάς να τα στερηθείς από το να τρως την light εκδοχή τους; Η διαιτολόγος και συγγραφέας του βιβλίου The Body Clock Diet Laura Cipullο έχει την απάντηση που πραγματικά θα σε ενθουσιάσει.

    Στο βιβλίο της, η Cipullo προτείνει να συνδυάσεις "λευκούς" υδατάνθρακες με καλές πρωτεϊνες και λίπη ώστε να μειώσεις το γλυκαιμικό φορτίο. Για παράδειγμα, επιλέγοντας σολωμό ή γαλοπούλα με λευκά ζυμαρικά, το σώμα σου θα εστιάσει στο να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες της πρωτεϊνης παρά να στο να μετατρέψει τους κατεργασμένους υδατάνθρακες σε ζάχαρη άμεσα.

    Πηγή: madamefigaro.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ