Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 09-Ιουλ-2019 23:59

    Αυτές είναι οι τροφές που ενοχοποιούνται για το φούσκωμα

    Αυτές είναι οι τροφές που ενοχοποιούνται για το φούσκωμα
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η -λίγο ή πολύ- φουσκωμένη κοιλιά είναι κύριο χαρακτηριστικό πολλών αντρών και γυναικών από την ηλικία των 40 και μετά. Είναι, δυστυχώς, ένα φυσικό αποτέλεσμα που προέρχεται από την αλόγιστη κατανάλωση τροφών και ποτών -και όχι κατ’ ανάγκη λιπαρών ή ζαχαρούχων.

    Οι διατροφολόγοι αναφέρουν ότι ακόμη και προϊόντα ή τροφές των οποίων τα κακά λίπη και η ζάχαρη είναι μειωμένα είτε από τη φύση τους είτε κατόπιν επεξεργασίας, μπορούν να προκαλέσουν περισσότερο όγκο και φούσκωμα στο στομάχι, εξαιτίας κάποιων άλλων συστατικών που περιέχουν και τα οποία το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να αφομοιώσει εύκολα.

    Αυτά που ήξερες ότι ίσως σε παχαίνουν:
    Ψωμί
    Οι κόκκοι της σίκαλης και του σιταριού παράγουν ένα είδος ινών που ονομάζονται φρουκτάνες και οι οποίες δεν απορροφώνται εύκολα οδηγώντας σε πρήξιμο του στομάχου. Σύμφωνα με πολλούς γαστρεντερολόγους, το βασικό αίτιο του πάχους που δημιουργούν τα ψωμιά οφείλεται στις φρουκτάνες και λιγότερο στη γλουτένη.

    Γαλακτοκομικά
    Η λακτόζη είναι ένα φυσικό σάκχαρο που βρίσκεται στο γάλα και στο τυρί και όσα άτομα έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, δεν διαθέτουν τα απαραίτητα ένζυμα για να διασπάσουν αυτό το φυσικό σάκχαρο που περιέχουν τα γαλακτοκομικά.

    Αλκοόλ
    Ακριβώς όπως όλες οι τροφές ή τα ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, το αλκοόλ προκαλεί κατακράτηση υγρών στο σώμα οδηγώντας σε πρήξιμο και φούσκωμα. Η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ μπορεί επίσης να προκαλέσει δυσκοιλιότητα, ένα σύμπτωμα που πολλαπλασιάζει τα φουσκώματα στην κοιλιακή χώρα.

    Ανθρακούχα ποτά
    Ανεξάρτητα από το αν είναι κόλα, σόδα ή αφρώδες νερό, οποιοδήποτε είδος ανθρακούχου ροφήματος μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα ακριβώς εξαιτίας των φυσαλίδων, που αυξάνουν την ποσότητα του διοξειδίου του άνθρακα στο στομάχι.

    Σταυροειδή λαχανικά
    Μπρόκολο, κουνουπίδι, λαχανάκια Βρυξελλών και λαχανίδα, αποτελούν μια κατηγορία λαχανικών με πολύ υψηλά επίπεδα θρεπτικών συστατικών όπως το φυλλικό οξύ, η βιταμίνη C και οι ίνες. Αλλά περιέχουν επίσης ραφινόζη, έναν τύπο υδατάνθρακα που το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να διασπάσει μιας και γιατί δεν διαθέτει κάποιο συγκεκριμένο ένζυμο για να το πετύχει. Έτσι, η ραφινόζη "ζυμώνεται" από βακτήρια, μια κύρια αιτία αερίων και φουσκώματος στην κοιλιά.

    Αλάτι
    Η φυσική αντίδραση του σώματός σου στην κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αλατιού είναι η κατακράτηση υγρών στο σώμα οδηγώντας σε πρηξίματα παντού. Τα συσκευασμένα και μεταποιημένα τρόφιμα, όπως κονσέρβες, αλλαντικά και προ-παρασκευασμένες σάλτσες, περιέχουν συνήθως μεγάλες ποσότητες νατρίου.

    Δείτε τις υπόλοιπες τροφές που προκαλούν έντονο φούσκωμα στο Askmen.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ