Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 30-Οκτ-2017 08:06

    6 τρόποι να νικήσετε το άγχος

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης (29 Οκτωβρίου), οι ειδικοί επισημαίνουν το ρόλο του άγχους, το οποίο επιδεινώνει όχι μόνο τα συμπτώματα της ψωρίασης αλλά επηρεάζει τη γενική σας υγεία. 

    Έρευνες δείχνουν ότι το άγχος ενδεχομένως αποτελεί παράγοντα που οδηγεί στην πρώτη έξαρση της πάθησης ή στην επιδείνωση των υφιστάμενων συμπτωμάτων της. Πολλοί ασθενείς με ψωρίαση βιώνουν το άγχος και το στρες της συναισθηματικής επίπτωσης που έχει η ζωή με μια δερματοπάθεια, ενώ το άγχος μπορεί ακόμη να αυξήσει τον πόνο και να επιδεινώσει τα συμπτώματα της ψωρίασης. 

    Μιλήστε με τους αγαπημένους σας
    Όταν αισθάνεστε ευτυχία και αυτοπεποίθηση, η διαχείριση της ψωρίασης μπορεί να γίνει ευκολότερη. Ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι τα άτομα με ψωρίαση διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης άγχους ή κατάθλιψης. Αν η αντιμετώπιση της ψωρίασης σε καθημερινή βάση σας προκαλεί άγχος ή/και κατάθλιψη, είναι πολύ εύκολο να απομακρυνθείτε από τους συγγενείς και τους φίλους σας – καταλήγοντας να αισθάνεστε ότι πρέπει να αντιμετωπίσετε μόνοι σας την πάθησή σας. Παραμένοντας ειλικρινείς και βρίσκοντας το χρόνο να εξηγήσετε την πάθησή σας, θα βοηθήσετε τα αγαπημένα σας πρόσωπα να καταλάβουν και να σας προσφέρουν την στήριξη που χρειάζεστε.

    Απλές τεχνικές για να καταπολεμήσετε το άγχος 

    1. Πάρετε βαθιές αναπνοές
    Ακουμπήστε την παλάμη σας στο στομάχι σας. Εισπνεύστε βαθιά από τη μύτη και αισθανθείτε το στομάχι σας να πιέζει την παλάμη σας προς τα έξω. Έπειτα, εκπνεύστε αργά από το στόμα και αισθανθείτε την παλάμη σας να επιστρέφει στην αρχική της θέση. Επαναλάβετε αυτήν την τεχνική έως και 10 φορές.

    2. Ασκηθείτε τακτικά
    Η σωματική άσκηση αποτελεί έναν από τους ευκολότερους και τους καλύτερους τρόπους αντιμετώπισης του άγχους. Προάγει την έκκριση ενδορφινών, που ονομάζονται και ορμόνες της ευτυχίας. Έρευνες δείχνουν ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την ψυχική μας ευεξία ασκούμενοι μόλις 20 λεπτά την εβδομάδα – αν και όσο περισσότερο ασκείστε τόσο θετικότερα θα αισθάνεστε.3 Βρείτε ένα άθλημα που σας αρέσει. Θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση και τις άμυνες του οργανισμού σας. 

    3. Γράψτε τις σκέψεις σας
    Γράφοντας τις ανησυχίες σας, σταματάτε να τις στριφογυρίζετε συνεχώς στο μυαλό σας. Επίσης, μπορεί να σας είναι ευκολότερο να βρείτε τη λύση του προβλήματος όταν το δείτε στο χαρτί. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι σημειώνοντάς τους φόβους σας σε ένα χαρτί 10 λεπτά πριν από μια αγχώδη κατάσταση (όπως μια σημαντική εξέταση) θα αισθανθείτε λιγότερο άγχος και θα διατηρήσετε περισσότερο τον έλεγχο.

    4. Περάστε χρόνο στη φύση
    Περνώντας χρόνο στην ύπαιθρο ή στο κοντινό σας πάρκο θα αποβάλλετε ευκολότερα το άγχος. Ερευνητές διαπίστωσαν ότι μόλις πέντε λεπτά περπάτημα στη φύση την ημέρα μπορούν να κάνουν θαύματα για την ψυχική σας υγεία.

    5. Παίξτε με ένα κατοικίδιο
    Ψυχολόγοι έχουν διαπιστώσει ότι οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων αισθάνονται συχνά λιγότερη μοναξιά, λιγότερο φόβο και ανησυχία απ' όσους δεν διαθέτουν κατοικίδια, ενώ έχουν και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

    6.Εστιάστε στα θετικά
    Μπορεί να είναι χρήσιμο να επικεντρώνεστε στα πράγματα στην ζωή που σας κάνουν ευτυχισμένους. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στο να διατηρείτε μια θετική πνευματική στάση. Όταν νιώθετε χαρά και έχετε αυτοπεποίθηση, θα σας είναι πολύ πιο εύκολο να αντιμετωπίσετε την ψωρίαση. Η θετική σκέψη θα μπορούσε να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε οτιδήποτε η ζωή φέρει στον δρόμο σας.

    Πηγή: psoriasis.qualitycare.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:43 07/08

    Θεραπεία για τον κορονοϊό: Νέα δοκιμή για τη ρεμντεσιβίρη με ιντερφερόνη-βήτα-1α

    Η νέα κλινική δοκιμή ξεκινά από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ για να αξιολογήσει το συνδυασμό φαρμάκων σε ασθενείς που νοσούν από COVID-19.

    08:32 07/08

    H διαιτολόγος προτείνει τα ιδανικά σνακ για την παραλία

    Είτε σε μια ημερήσια εκδρομή στην παραλία είτε στις διακοπές, τα σνακ είναι απαραίτητα και η "έξυπνη" επιλογή τους εξασφαλίζει την καλύτερη υγεία μας.

    23:59 06/08

    Το σεξ μας κάνει καλό: 3 επιστημονικές συμβουλές που το υποστηρίζουν

    Έχει πλέον αποδειχτεί επιστημονικά πως η υγιής σεξουαλική δραστηριότητα ωφελεί με πολλούς τρόπους την υγεία μας.

    09:43 06/08

    Νέα έρευνα: Η επίδραση του κορονοϊού στον πλακούντα κατά την εγκυμοσύνη

    Το αποτύπωμα του νέου κορονοϊού στον πλακούντα και η πιθανότητα μετάδοσης του ιού στο έμβρυο κατά την κύηση.

    09:36 06/08

    Εργασία και ρευματικά νοσήματα: Ένα αποκαλυπτικό ερωτηματολόγιο

    Περίπου το 40% των ασθενών με ρευματικά νοσήματα επηρεάζεται επαγγελματικά από τα πέντε πρώτα χρόνια από τη διάγνωση.

    09:11 06/08

    Οι διακοπές είναι μέσα μας - Μια διαφορετική προσέγγιση της έννοιας

    Η διακοπή από την καθημερινότητα, είτε ταξιδέψουμε είτε όχι είναι πολύτιμη για την ευεξία μας.

    09:34 05/08

    Καλά νέα για ασθενείς με ψωρίαση

    Τα αποτελέσματα της μελέτης BE RADIANT καταδεικνύουν ανωτερότητα του bimekizumab στην επίτευξη καθαρού δέρματος σε ασθενείς με ψωρίαση.

    09:02 05/08

    Πώς επηρέασε το κλείσιμο των σχολείων την COVID-19;

    Πρόσφατο άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό ερευνά τη συσχέτιση του κλεισίματος των σχολείων με την επίπτωση και τη θνησιμότητα από COVID-19 στις ΗΠΑ.

    10:44 04/08

    Θετικά νέα για "κοκτέιλ" αντισωμάτων για τον κορονοϊό

    Η εταιρεία Regeneron ανακοίνωσε ότι το κοκτέιλ αντισωμάτων της "φρέναρε" την Covid-19 σε ζώα.

    10:41 04/08

    H βία που γνωρίζουμε στη ζωή μας επιταχύνει τη γήρανση

    Τα παιδιά που έχουν υποστεί βία ή τραυματικής εμπειρίας μπαίνουν πιο νωρίς στην εφηβεία και γερνάνε πιο γρήγορα, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    23:59 03/08

    Γιατί η ανθεκτικότητα είναι το πιο απαραίτητο στοιχείο του χαρακτήρα μας

    Τι είναι η ανθεκτικότητα και πώς μπορείτε να την αναπτύξετε.

    09:08 03/08

    Μπορεί να μεταδοθεί ο SARS-CoV-2 χωρίς καν φυσική επαφή;

    Πόσο εύκολα ή δύσκολα μπορεί να μας "κολλήσει" ένας ασυμπτωματικός φορέας -ή ένας φορέας με ήπια συμπτώματα- βήχοντας ή απλά μέσω της αναπνοής;

    08:00 03/08

    Θεοκλής Ζαούτης: Η Ελλάδα κερδίζει τη μάχη με την COVID-19 – Για την ώρα

    Απαραίτητο όμως για να κερδίσει και τον πόλεμο ενάντια στις λοιμώδεις νόσους είναι ένα πιο ισχυρό και αξιόπιστο σύστημα υγείας.

    09:33 31/07

    Το ξέρετε ότι οι διακοπές είναι πολύτιμες για την ψυχική μας υγεία;

    Η ψυχολόγος Μαρίνα Μόσχα εξηγεί τους λόγους που οι διακοπές -είτε μακριά από το σπίτι είτε διακόπτοντας τις συνήθειες της καθημερινότητας- είναι απαραίτητες.

    09:19 31/07

    Πώς μπορεί ο SARS-CoV-2 να "ξεπερνά" την ανοσία του οργανισμού μας

    Νέα έρευνα προσπαθεί να απαντήσει στο πώς ο νέος κορονοϊός διαφεύγει από τα εξουδετερωτικά αντισώματα, το βασικό συστατικό της ανοσίας έναντι στους ιούς.

    09:00 31/07

    Καθηγητής Γώγος: Ποια περαιτέρω μέτρα είναι στο τραπέζι

    Για να φρενάρουμε την εξάπλωση του κορονοϊού.