Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 24-Οκτ-2019 23:59

    Επτά τρόποι για να μειώσουμε την πίεσή μας

    Επτά τρόποι για να μειώσουμε την πίεσή μας
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Γράφει ο Ευμένης Π. Καραφυλλίδης BSc (Hons), MSc, NYSCDN
    Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
    Πανεπιστημίου Leeds M., Αγγλία
    Πανεπιστημίου Columbia, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ
    Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος ΙΑΣΩ General
    Μέλος Ογκολογικού Συμβουλίου ΙΑΣΩ General

    www.karafillides.gr


     

     

    1. Πρέπει να ακολουθούμε ένα υγιεινό - ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα που να ταιριάζει και στην διατροφική μας κουλτούρα
    Το πρόγραμμα αυτό είναι απαραίτητο για να ελέγξουμε την υψηλή πίεση. Το καλύτερο διατροφικό πρόγραμμα που θα μας βοηθήσει στο να κρατήσουμε την πίεση στα επιθυμητά επίπεδα πρέπει να περιέχει τροφές με χαμηλά λιπαρά, με λιγότερο αλάτι (κρυφό και φανερό) και χοληστερόλη. Φυσικά θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει πολλά φρούτα, λαχανικά και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών.

    2. Γυμναστική
    Αν ενσωματώσουμε την ισορροπημένη άσκηση στο καθημερινό μας πρόγραμμα, θα είναι πολύ ωφέλιμο στον έλεγχο της πίεσής μας. Η γυμναστική βέβαια ωφελεί και τη συνολική υγεία μας καθώς μας επιτρέπει να διατηρούμε ένα υγιές βάρος.

    3. Μειώνουμε την κατανάλωση νατρίου - αλατιού
    Το πολύ αλάτι ανεβάζει την αρτηριακή πίεση. Οι ειδικοί συνιστούν να μην καταναλώνουμε πάνω από 2,4 γραμμάρια νατρίου (αλάτι) ημερησίως, ενώ τα άτομα που έχουν υψηλή πίεση καλό είναι να το αποφεύγουν.

    4. Διατηρούμε το ιδανικό μας βάρος
    Άτομα με προβλήματα παχυσαρκίας είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν υψηλά επίπεδα πίεσης, από αυτούς που "προσέχουν" τη σιλουέτα τους, καθώς επίσης και υψηλή χοληστερόλη και κίνδυνο για διαβήτη. Κανονικά, η πίεση μας μειώνεται καθώς μειώνεται και το βάρος μας.

    5. Ελέγχουμε το στρες
    Το στρες και το άγχος είναι από τις πρωταρχικές αιτίες δημιουργίας υψηλής πίεσης. Το να φροντίζουμε να έχουμε ελεύθερο χρόνο, να κοιμόμαστε καλά και να κάνουμε κάποια φυσική δραστηριότητα (π.χ γυμναστική, περπάτημα κτλ) είναι μερικά από αυτά που μπορούμε να κάνουμε για να μειώσουμε το άγχος στη ζωή μας.

    6. Μειώνουμε το αλκοόλ
    Το αλκοόλ όχι μόνο ανεβάζει την πίεση μας αλλά έχει καταστρεπτικές συνέπειες στο συκώτι, στην καρδιά και στον εγκέφαλο. Μπορούμε να πιούμε αλλά το κλειδί είναι να είμαστε εγκρατείς. Έρευνες συνιστούν στις γυναίκες να πίνουν μέχρι ένα ποτό ημερησίως, ενώ οι άντρες μέχρι δυο.

    7. Κόβουμε το κάπνισμα
    Το κάπνισμα είναι ιδιαίτερα βλαβερό για ανθρώπους με υψηλά επίπεδα πίεσης, καθώς καταστρέφει τα τοιχώματα των αρτηριών.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:23 20/11

    Σημαντική διημερίδα για την επεμβατική καρδιολογία

    Επιτυχημένη η διημερίδα του Τομέα Καρδιάς του Metropolitan General "Επεμβατική Καρδιολογία 2019" στην Αίγλη Ζαππείου.

    13:38 20/11

    Η Bayer Ελλάς στο πρώτο  Ελληνογερμανικό Φόρουμ Καινοτομίας

    Κεντρικό θέμα του φόρουμ "Η καινοτομία ως μοχλός ανάπτυξης – Μία ελληνογερμανική συνεργασία".

    06:47 20/11

    Μικροβιακή αντοχή: Η μεγάλη απειλή για την υγεία μας

    Με 700.000 θανάτους το χρόνο συσχετίζεται η μικροβιακή αντοχή και η ορθολογική χρήση των αντιβιοτικών είναι το κλειδί για την αντιμετώπισή της.

    23:59 19/11

    Θέλετε γρήγορο μεταβολισμό; Δοκιμάστε αυτά τα φρούτα!

    Τα φρούτα αυτά περιέχουν σε μεγαλύτερη συγκέντρωση μια θρεπτική ουσία που επιταχύνει το μεταβολισμό.

    23:59 19/11

    Να πως θα μειώσετε το αλάτι... χωρίς να το καταλάβετε

    Έρευνες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες υποφέρουν από υπέρταση.

    12:53 19/11

    Β. Κικίλιας: Θα είμαστε αυστηροί στην εφαρμογή του αντικαπνιστικού

    Ποιοι είναι οι 4 άξονες του Εθνικού Σχεδίου Δράσης κατά του Καπνίσματος. Που θα απαγορεύεται. Τα πρόστιμα.

    09:25 19/11

    Τα δεδομένα για τη ΧΑΠ και τα συμπτώματα που πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά

    Το #happyBREATHday είναι η νέα καμπάνια της Chiesi για τη ΧΑΠ, τη σοβαρή και συχνή νόσο του αναπνευστικού που αφορά και πολύ νεότερους ανθρώπους απ' ότι νομίζαμε.

    11:30 18/11

    Ποιες τροφές και συμπληρώματα διατροφής ενισχύουν τη γονιμότητα;

    Τα συστατικά που βοηθούν στην επίτευξη της εγκυμοσύνης και που θα τα βρούμε.

    23:59 14/11

    6 συμβουλές για σταθερό σάκχαρο στο αίμα

    Η σταθεροποίηση του σακχάρου είναι το μυστικό για να παραμείνoυμε υγιείς λένε οι έρευνες.

    10:55 14/11

    Το ΙΑΣΩ εγκαινίασε το μεγαλύτερο κέντρο μαστού στην Ελλάδα

    Ξεπέρασε το 1,5 εκατ. ευρώ η επένδυση. Δωρεάν διαγνωστική και χειρουργική θεραπεία για 18 γυναίκες ετησίως.

    12:22 12/11

    Κατακόρυφη αύξηση της εμφάνισης παχυσαρκίας και διαβήτη στα παιδιά

    Ο ρόλος της οικογένειας στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

    14:30 11/11

    "Κενό" στην ενημέρωση των νέων ασθενών με καρκίνο για τη διατήρηση της γονιμότητάς τους

    Σύμφωνα με το βρετανικό φιλανθρωπικό ίδρυμα Teenage Cancer Trust.

    14:29 11/11

    Μελέτη BE VIVID: Νεότερα για ενήλικες ασθενείς με μέτρια έως σοβαρή χρόνια ψωρίαση

    Η θεραπεία bimekizumab εκπλήρωσε όλα τα κύρια και τα διαβαθμισμένα δευτερεύοντα καταληκτικά σημεία.

    23:59 03/11

    4 λόγοι για να τρώμε κάθε μέρα γιαούρτι!

    Είναι μια υγιεινή, θρεπτική και εύπεπτη τροφή, ιδανική για όλες τις ηλικίες.

    20:21 31/10

    Απόλυτη απαγόρευση καπνίσματος στην εστίαση από 1η Νοεμβρίου στην Αυστρία

    Οριστικά και αμετάκλητα σε ισχύ ο ομοσπονδιακός νόμος.

    14:00 31/10

    Η Γαλλία προχωρά στη νομιμοποίηση της εξωσωματικής γονιμοποίησης για γυναίκες χωρίς σύντροφο

    Θα μπορούν να κάνουν νόμιμα τη διαδικασία χρήση σπέρματος δότη.