Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 16-Οκτ-2019 23:59

    Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Oι καλύτερες τροφές

    Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Oι καλύτερες τροφές
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Εσπεριδοειδή
    Γυναίκες που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες των φλαβονοειδών που βρίσκονται στα πορτοκάλια και τα γκρέιπφρουτ έχουν 19% χαμηλότερο κίνδυνο ισχαιμικού εγκεφαλικού επεισοδίου (που προκαλείται από θρόμβο) από τις γυναίκες που δεν προσλαμβάνουν τόσα φλαβονοειδή, ανακάλυψε πρόσφατη μελέτη. Τα εσπεριδοειδή είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία έχει συνδεθεί με χαμηλότερο κίνδυνο για καρδιοπάθεια. Να αποφεύγεις όμως τους χυμούς εσπεριδοειδών που μπορεί να περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα και να θυμάσαι πως τα γκρέιπφρουτ και ο χυμός τους μπορεί να μειώνουν τη δράση των στατινών, φαρμάκων για τον έλεγχο της χοληστερόλης.

    Πατάτες
    Δεν υπάρχει λόγος να αποκλείσεις τις πατάτες επειδή είναι λευκές και μοιάζουν με "κακό" άμυλο. Εφόσον δεν είναι τηγανιτές, οι πατάτες κάνουν καλό στην καρδιά! Είναι πλούσιες σε κάλιο, το οποίο συμβάλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης ενώ περιέχουν επίσης πολλές φυτικές ίνες οι οποίες είναι γνωστό πως μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας.

    Ντομάτες
    ντομάτες 16-05Όπως οι πατάτες, έτσι και οι ντομάτες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε κάλιο. Επιπλέον, είναι καλή πηγή του αντιοξειδωτικού λυκοπενιού. Το λυκοπένιο είναι ένα καροτενοϊδές που μπορεί να σε βοηθήσει να απαλλαγείς από την "κακή" χοληστερόλη, κρατά ανοιχτές τις αρτηρίες και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής. Και επειδή οι ντομάτες έχουν λίγες θερμίδες και σάκχαρα, είναι με πολλούς τρόπους εξαιρετικές για τον οργανισμό.

    Ξηροί καρποί
    βραζιλιάνικα καρύδια 17/11/15Αμύγδαλα, καρύδια, φιστίκια και μακαντάμια (αλλά και σχεδόν όλοι οι ξηροί καρποί), περιέχουν άφθονες φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε, που συμβάλει στη μείωση της κακής χοληστερόλης, ενώ κάποια, όπως π.χ. τα καρύδια, είναι πολύ πλούσια σε ω3 λιπαρά οξέα. Στο παρελθόν, οι ειδικοί δεν σύστηναν τους ξηρούς καρπούς επειδή έχουν πολλά λιπαρά.  Οι περισσότερες νέες μελέτες όμως δείχνουν πως οι άνθρωποι που τους καταναλώνουν καθημερινά είναι πιο αδύνατοι από εκείνους που τους αποφεύγουν.

    Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο Shape.gr

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ