Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 05-Σεπ-2018 23:59

    Θέλετε να χάσετε βάρος; Φάτε οπωσδήποτε γιαούρτι!

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αν έχετε βάλει στόχο να χάσετε μερικά κιλά ή προσπαθείτε να διατηρήσετε το βάρος σας υγιές, το γιαούρτι δεν θα πρέπει να απουσιάζει από την καθημερινή σας διατροφή. Οι λόγοι που το γιαούρτι θεωρείται ως μια ιδανική τροφή για υγιές βάρος είναι πολλοί:

    Πρωτεΐνες:  Ένα μέσο κεσεδάκι περιέχει 100-160 θερμίδες, ταυτόχρονα όμως μας δίνει από 8 μέχρι και 15 γρ. πρωτεΐνη. Επειδή η διαφορά είναι μεγάλη, διαβάζετε πάντα τις διατροφικές επισημάνσεις. Να θυμάστε: Θέλετε όσο περισσότερες πρωτεΐνες μπορείτε με όσες λιγότερες θερμίδες γίνεται.

    Βιταμίνη Β12: Η μοναδική βιταμίνη που βρίσκεται μόνο σε φαγητά ζωικής προέλευσης. Εάν δεν τρώτε συχνά κρέας, θα χρειαστεί να βρείτε μια εναλλακτική πηγή βιταμίνης Β12. Το γιαούρτι είναι μια ιδανική λύση, αφού περιέχει περίπου 20% των ημερήσιων αναγκών σας σε 1 μόνο κεσεδάκι των 170 γραμμαρίων.

    Πέρα από τα διατροφικά συστατικά του, το γιαούρτι περιέχει και κάτι ακόμα. Το ελληνικό γιαούρτι είναι η Νο 1 πηγή προβιοτικών, απαραίτητων στοιχείων για την καλή λειτουργία του εντέρου και του ανοσοποιητκού συστήματος. 

    Βιταμίνη Β2: Άλλη μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β. Η αντιοξειδωτική της
    λειτουργία θωρακίζει το σώμα ενάντια στη γήρανση ενώ παράλληλα βοηθά στον καλύτερο μεταβολισμό των υδατανθράκων.

    Ασβέστιο: Τα τελευταία χρόνια το ασβέστιο έχει γίνει θέμα συζήτησης για το εάν πράγματι βοηθά στην υγεία των οστών μετά από κάποια ηλικία. Ακόμη δεν έχουμε την απάντηση, αλλά αυτό που ξέρουμε είναι ότι χρειάζεται σε μια σταθερή ποσότητα καθημερινά για τη σωστή λειτουργία του σώματος και ότι μία μερίδα γιαούρτι περιέχει περίπου το 20% αυτής.

    Φώσφορος: Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της διατροφής μας, καθώς περιέχεται μέχρι και στη δομή του DNA μας. Συχνά τον σχετίζουμε με το ψάρι, αλλά το γιαούρτι περιέχει σχεδόν το 25% των καθημερινών μας αναγκών.


    Πηγή: Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ