Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 21-Ιουλ-2019 23:59

    Χάστε κιλά χωρίς δίαιτα

    Χάστε κιλά χωρίς δίαιτα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μπορεί η παραπάνω πρόταση να ακούγεται σαν… ευχή, ωστόσο μερικά tips και εύκολες αλλαγές στην καθημερινότητα θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα.

    Διατροφή ή δίαιτα; Και πώς μπορεί κανείς να χάσει κιλά χωρίς να κάνει δίαιτα; Οι ειδικοί πλέον στρέφουν την προσοχή τους σε έναν καλύτερο τρόπο διατροφής, σε ένα πρόγραμμα ρύθμισης του βάρους μας μακροπρόθεσμα, παρά στις δίαιτες. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ τους; Οι δίαιτες αναφέρονται μόνο σε αλλαγές στη διατροφή μας και είναι συνυφασμένες με στέρηση τροφών και πείνα. Ένα σωστά δομημένο πρόγραμμα ρύθμισης βάρους, από την άλλη πλευρά, στοχεύει στη διόρθωση λανθασμένων συνηθειών δίνοντας ίδια έμφαση σε θέματα διατροφής και φυσικής δραστηριότητας. Αν όμως θέλετε να χάσετε λίγα μόνο κιλά, μπορείτε να το καταφέρετε πιο εύκολα αλλάζοντας ορισμένες διατροφικές συνήθειες. Η διαφορά στη ζυγαριά δεν θα φανεί αμέσως, αν όμως είστε συνεπείς στις νέες σας συνήθειες, θα συμβεί!

    Διατροφική αλλαγή #1

    Αυτή είναι πιθανότατα η πιο σημαντική αλλαγή που μπορείτε να κάνετε, όχι μόνο για να χάσετε βάρος αλλά για να κερδίσετε υγεία: τρώτε κάθε μέρα πρωινό. Μετά τη νυχτερινή "νηστεία”, το πρωινό ενεργοποιεί το μεταβολισμό και ξεκινάει το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες. Ιδανικές επιλογές πρωινού που θα σας ενεργοποιήσουν χωρίς να σας δώσουν περιττά λιπαρά και θερμίδες είναι ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, ένα γιαούρτι με βρόμη και ξηρούς καρπούς ή 2 φέτες ψωμί με μικρή ποσότητα βούτυρου και μέλι. Το βούτυρο δεν είναι "απαγορευμένο” αφού βοηθά τον εγκέφαλο να ενεργοποιηθεί μετά το βραδινό ύπνο, αρκεί να χρησιμοποιείτε μικρή ποσότητα και όχι καθημερινά.

    Το ψωμί ολικής άλεσης θα κρατήσει σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας και θα αργήσετε να ξαναπεινάσετε.

    Διατροφική αλλαγή #2

    Τρώτε δύο σνακ στη διάρκεια της ημέρας. Μην παρασύρεστε από τους έντονους ρυθμούς της δουλειάς και το ξεχνάτε. Τα σνακ έχουν μια σημαντική λειτουργία για τον οργανισμό και είναι πολύ σημαντικά, μικρά γεύματα αν θέλετε να χάσετε βάρος. Εδώ όμως θα πρέπει να είστε πιο "αυστηροί” συγκριτικά με το πρωινό σας, αφού τα σνακ πρέπει να είναι μικρά στην ποσότητα και να σας προσφέρουν ενέργεια χωρίς πολλές θερμίδες και λιπαρά. Τι θα μπορούσε να είναι ένα "καλό” σνακ;

    Ένα γιαούρτι με 1 κ.σ. μέλι και 7-8 αμύγδαλα ή μισά καρύδια

    Ανάμικτοι ωμοί και ανάλατοι ξηροί καρποί και ένα φρούτο με τη φλούδα του

    Ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, κατά προτίμηση πολύσπορο ή ολικής άλεσης

    1 μικρό κομμάτι μαύρη σοκολάτα

    Πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό τη μέρα. Το νερό ενυδατώνει τον οργανισμό και επιτελούνται καλύτερα όλες οι λειτουργίες του, μαζί και η λειτουργία του εγκεφάλου, ενώ ενεργοποιεί και το μεταβολισμό.

    Διατροφική αλλαγή #3

    Τρώτε σε κάθε γεύμα σας άπαχη πρωτεΐνη: Μπορεί να είναι ψητό κοτόπουλο, ψάρι, κόκκινο ή λευκό κρέας, χωρίς όμως σάλτσα ή ένα κομμάτι τυρί χωρίς πολλά λιπαρά. Πολλοί από εμάς δεν τρώμε αρκετή πρωτεΐνη με αποτέλεσμα πιο αργό μεταβολισμό. Επιπλέον, η πρωτεΐνη είναι αυτή που μας χορταίνει περισσότερο από κάθε άλλη τροφή και είναι το "μυστικό” συστατικό για να μη χρειάζεται να τρώμε ανάμεσα στα γεύματα και τα σνακ.

    Συνοδέψτε το γεύμα σας με μια μικρή ψητή ή βραστή πατάτα, με 1 φλ. μαγειρεμένα ζυμαρικά ή ¾ φλ. βρασμένο ρύζι και σαλάτα. Αν δεν μπορείτε να φάτε "κανονικό” φαγητό στο γραφείο, παραγγείλετε μια σαλάτα χωρίς σος, με ψητό κοτόπουλο ή μια μικρή ποσότητα τυρί και αποφύγετε το ψωμί.

    Αν προσπαθείτε μέσω γυμναστικής και διατροφής να αυξήσετε το μεταβολισμό σας θυμηθείτε να γευματίζετε ή να τρώτε ένα ελαφρύ σνακ περίπου 3-4 ώρες, φροντίζοντας στα μεσοδιαστήματα να πίνετε 8 – 10 ποτήρια νερό κάθε μέρα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:49 23/07

    Έρευνα: Μετάδοση SARS-COV-2 μέσα στην οικογένεια

    Νέα έρευνα για την ενδοοικογενειακή μετάδοση SARS-CoV-2 από παιδιά και εφήβους.

    08:48 23/07

    Σύνδρομο Sjögren: Επηρεάζει όλο το σώμα αλλά η διάγνωση είναι δύσκολη

    Η χρόνια κόπωση είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα συμπτώματα του Sjögren’s και διαφέρει σαφώς από τη συνηθισμένη κούραση.

    08:30 23/07

    Έγκριση νέου θεραπευτικού συνδυασμού για μεταστατικό ορθοκολικό καρκίνο

    Ο συνδυασμός nivolumab με ipilimumab αποτελεί το πρώτο σχήμα διπλής ανοσοθεραπείας που λαμβάνει έγκριση στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τον ορθοκολικό καρκίνο.

    09:25 22/07

    Έχετε ουλές στο δέρμα σας; Πώς θα είναι λιγότερο εμφανείς;

    Οι ουλές μπορεί να οφείλονται σε έναν τραυματισμό, ένα χειρουργείο ή ακόμη και σοβαρή ακμή.

    08:39 22/07

    Ποιοι και πότε μένουν καραντίνα, εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι στο ίδιο σπίτι

    Οι νέες οδηγίες του αμερικανικού φορέα CDC με μια γρήγορη ματιά.

    08:51 21/07

    Πάσχετε από κάποια ρευματική πάθηση; Να πώς θα ταξιδέψετε ευκολότερα

    Το καλοκαίρι έφτασε και μετά από ένα δύσκολο χειμώνα όλοι σκεφτόμαστε τις διακοπές. Πώς ένα χρόνιο νόσημα δεν θα γίνει εμπόδιο σε αυτές;

    08:51 21/07

    Εμβόλιο Johnson & Johnson: Αποτελεσματικό στις μεταλλάξεις 8 μήνες μετά τον εμβολιασμό

    Ακόμη και 8 μήνες μετά τον εμβολιασμό διατηρείται η ανοσία προς τον κορονοϊό από το εμβόλιο της Johnson & Johnson, σύμφωνα με νέα μικρή μελέτη.

    09:32 20/07

    Βιο-ομοειδή φάρμακα: Η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητά τους στο μικροσκόπιο

    Τα βιο-ομοειδή φάρμακα χρησιμοποιούνται ευρέως στη θεραπεία των ρευματικών παθήσεων.

    08:59 20/07

    Nωτιαία μυϊκή ατροφία: Εγκρίθηκε η πρώτη και μοναδική θεραπεία που λαμβάνεται στο σπίτι

    Η θεραπεία έχει εγκριθεί για χορήγηση σε ενήλικες ασθενείς, παιδιά και βρέφη ηλικίας από δύο μηνών και άνω.

    09:17 19/07

    Πρόληψη καρκίνου: Περνάει από το χέρι μας!

    Ποιες απλές αλλαγές στην καθημερινότητα συμβάλουν στην πρόληψη του καρκίνου διαφόρων μορφών.

    09:11 19/07

    Long COVID σε εφήβους και παιδιά: Είναι συχνή επιπλοκή;

    Νέα έρευνα για τα παρατεινόμενα συμπτώματα της νόσου COVID-19 σε παιδιά και εφήβους.

    09:33 16/07

    "Ήρθα σε επαφή με κρούσμα αλλά είμαι εμβολιασμένος. Τι κάνω;"

    Με τη μεγάλη έξαρση των νέων κρουσμάτων, το παραπάνω ερώτημα θα απασχολήσει πολλούς από εμάς.

    09:08 16/07

    Mix-and-match: εμβολιασμός με mRNA ως δεύτερη δόση μετά από εμβόλιο αδενοϊού

    Πόσο αποτελεσματική είναι η ολοκλήρωση του σχήματος εμβολιασμού με διαφορετικά σκευάσματα;

    08:53 15/07

    Πρόληψη για μελάνωμα: Φέτος το καλοκαίρι κάνε τη διαφορά!

    Εάν παρατηρήσετε μια ελιά που σας προβληματίζει, μην το αφήσετε για το φθινόπωρο. Πηγαίνετε τώρα στον δερματολόγο σας για να κάνετε ήρεμα τις διακοπές σας.

    07:17 15/07

    Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για εμβολιασμό των εφήβων 15-17 ετών

    Oι γονείς των παιδιών μπορούν από σήμερα να κλείνουν ραντεβού για αυτά, με το εμβόλιο της Pfizer.