Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 01-Δεκ-2019 23:59

    5 μυστικά για να βάλετε οριστικό τέλος στις κακές συνήθειες

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Βρίσκεσαι κι εσύ στην κατηγορία των ανθρώπων που λόγω των τεταμένων ρυθμών παραλείπουν το πρωινό τους γεύμα, παραγγέλνουν συνεχώς απ έξω, μένουν πολλές ώρες μέσα στην ημέρα νηστικοί με αποτέλεσμα να τρώνε ανεξέλεγκτες ποσότητες όταν τελικά κάτσουν στο τραπέζι; Ήρθε η ώρα να αλλάξεις τις συνήθειές σου.


    1.    Μην αμελείς το πρωινό
    Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινάς τη μέρα σου. Το πρωινό είναι το απαραίτητο καύσιμο για το "εργοστάσιο” του οργανισμού σου. Ακόμα και αν είσαι σε διαδικασία απώλειας βάρους, το να τροφοδοτείς το σώμα σου ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα σε αποτρέψει από το να κάνεις μια ανθυγιεινή επιλογή αργότερα μέσα στη μέρα. Το μυστικό για ένα καλό πρωινό είναι η ισορροπία μεταξύ πρωτεΐνης-υδατάνθρακα-καλών λιπαρών. Επέλεξε ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης και ξηρούς καρπούς, για ένα δυναμικό ξεκίνημα!  


    2. Περιόρισε τον καφέ
    Φρόντισε να μετριάσεις την ποσότητα καφέ που πίνεις στις 2 κούπες την ημέρα. Παραπάνω ποσότητα καφέ θα διαταράξει τον ύπνο σου και κατ’ επέκταση τις ορμόνες της "πείνας". Φαίνεται πως άνθρωποι που δεν κοιμούνται καλά ή τις κατάλληλες ώρες, έχουν αυξημένο το αίσθημα της πείνας μέσα στην ημέρα.

    3.    Πάρε σπιτικό φαγητό στη δουλειά
    Ποιο είναι το μυστικό για να μπορέσεις να το κάνεις αυτό; Η καλή οργάνωση! Γέμισε το ψυγείο σου το σαββατοκύριακο και κάνε ένα πλάνο για το τι θα πάρεις μαζί σου κάθε μέρα. Πιθανόν να χρειαστεί να μαγειρέψεις και να αποθηκεύσεις στην  κατάψυξη το φαγητό σου. Είναι η πιο ποιοτική και η πιο οικονομική λύση. Μπορείς ακόμα να κόψεις και σαλάτα σε ένα μεγάλο μπολ για να παίρνεις μαζί σου. Αν την αφυδατώσεις καλά μπορεί να κρατηθεί έως και 3 ημέρες στο ψυγείο. 

    4.    Φάε περισσότερα φρούτα και λαχανικά 
    Τα φρούτα και τα λαχανικά εκτός από το να προσθέτουν χρώμα, γεύση και πολλές βιταμίνες στη ζωή σου σε κρατάνε και αρκετά χορτάτο μέχρι το επόμενο γεύμα, με λίγες θερμίδες. Επίσης, έχουν στον οργανισμό σου την ίδια επίδραση που θα έχει ένα γλυκό, με τη μόνη διαφορά ότι το γλυκό έχει κενές θερμίδες, ενώ τα φρούτα είναι γεμάτα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. 

    5.    Επέλεξε ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα
    Πρόγραμμα, πρόγραμμα και πάλι πρόγραμμα! Το σαββατοκύριακο φρόντισε να κάνεις και το βραδινό πλάνο. Έχε βασικά υλικά στο ψυγείο ώστε να μπορείς να φτιάξεις κάτι γρήγορα, εφόσον θα είσαι και κουρασμένος. Σαλάτα με ψάρι ή κοτόπουλο, ομελέτα με λαχανικά, ντάκος ή ακόμα και μια μικρότερη μερίδα από το μεσημεριανό σου είναι εύκολες και γρήγορες επιλογές για το βραδινό σου γεύμα.

    Πηγή: Advanced Nutrition

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:03 06/12

    Σημαντική "σύμπραξη" για κυτταρικές και γονιδιακές θεραπείες

    Συνεργασία του Ομίλου ΥΓΕΙΑ και της σύμπραξης Theracell – Orgenesis στον τομέα των προηγμένων κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών.

    13:30 06/12

    Απαντήσεις για τη διατήρηση γονιμότητας σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού

    Η ενημέρωση και η έγκαιρη συνάντηση με έναν ιατρό αναπαραγωγής δίνουν τη δυνατότητα να έχουν την επιλογή να γίνουν μητέρες.

    13:04 06/12

    Είναι η ελιά η "κορωνίδα" της μεσογειακής διατροφής;

    Η ποικιλία, οι συνθήκες καλλιέργειες και η επεξεργασία επηρεάζουν όχι μόνο τη γεύση αλλά και τα θρεπτικά συστατικά της ελιάς.

    08:36 06/12

    Θετικά τα αποτελέσματα μελέτης για τη ριβαροξαμπάνη σε παιδιά με φλεβική θρομβοεμβολή

    Για να διευκολυνθεί η παιδιατρική χρήση, αναπτύχθηκε μία νέα υγρή μορφή ριβαροξαμπάνης από του στόματος, που δεν απαιτεί ενέσεις και τακτική παρακολούθηση.

    08:34 06/12

    Πόνος στον καρπό; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις

    Αυτές οι 5 απλές ασκήσεις θα βοηθήσουν σημαντικά για τη βελτίωση της κινητικότητας στα χέρια σας.

    08:32 06/12

    To 6o Santa Run επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας!

    Ο πιο χριστουγεννιάτικος αγώνας δρόμου, το Santa Run, επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας, για να προσφέρει στιγμές χαράς και διασκέδασης σε μικρούς και μεγάλους.

    11:30 03/12

    6 έξυπνα τρικ για να τρώτε λιγότερο!

    Πως να μην αποσπάται η προσοχή σας και να αφήνετε λίγη τροφή στο πιάτο.

    23:59 02/12

    Έξι tips για να ξεκολλήσετε το μεταβολισμό σας

    Κάποιες φορές τα τελευταία κιλά απλά δε φεύγουν! Τι μπορείτε να κάνετε;

    13:57 02/12

    Πειραματικό τεστ ούρων για τη διάγνωση του καρκίνου του προστάτη μπορεί να φέρει επανάσταση

    Το νέο υπό δοκιμή τεστ έως τώρα έχει δοκιμαστεί μόνο σε 14 άνδρες.

    10:50 02/12

    Eνδομητρίωση: προκαλεί υπογονιμότητα;

    Η ενδομητρίωση μπορεί να επηρεάσει τη γονιμότητα με διάφορους τρόπους.

    14:01 28/11

    Μελέτες POLYP 1 και POLYP: Η ομαλιζουμάμπη μείωσε σημαντικά τους ρινικούς πολύποδες

    Καθώς και τα συμπτώματα συμφόρησης σε ενήλικες με χρόνια ρινοκολπίτιδα.

    11:30 27/11

    AstraZeneca Ελλάδας: 30 χρόνια ουσιαστικής συμβολής στην Υγεία, 30 χρόνια δίπλα στον Έλληνα ασθενή

    Μέχρι το 2022 προγραμματίζεται η κυκλοφορία 10 νέων καινοτόμων θεραπειών που στοχεύουν σε 21 ενδείξεις.

    07:41 26/11

    "Είμαστε ό,τι τρώμε"; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά;

    Η διατροφή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην ευεξία, τη διάθεσή μας για άσκηση και φυσικά, στην καλή μας υγεία.

    15:15 25/11

    Νέα μη επεμβατική τεχνική μπορεί σύντομα να αντικαταστήσει την αμνιοπαρακέντηση

    Οι επιστήμονες πήραν με ένα βαμβακοφόρο στυλεό κύτταρα του πλακούντα.

    14:11 22/11

    Οι εξελίξεις στη θεραπεία του πολλαπλού μυελώματος και του λεμφώματος Hodgkin’s

    Παρουσιάστηκαν σε δορυφορικό συμπόσιο που διοργάνωσε η φαρμακευτική εταιρεία TAKEDA Hellas.