Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 16-Ιαν-2019 23:59

    5 τροφές που ελέγχουν το σάκχαρο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στο διαβήτη τύπου 2 τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα είναι υψηλότερα από το φυσιολογικό και η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχό τους. 
    Τροφές με πολλούς και κυρίως απλούς υδατάνθρακες όπως το ψωμί, τα δημητριακά πρωινού, το ρύζι, τα ζυμαρικά, τα φρούτα, το γάλα και τα γλυκά μπορεί να προκαλέσουν απότομη άνοδο του σακχάρου. 

    Υπάρχουν όμως και έξυπνες διατροφικές επιλογές ώστε να απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας γεύσεις, χωρίς να στερείστε και χωρίς να βάζετε σε κίνδυνο την υγεία σας. 

    1.    Ωμά, μαγειρεμένα ή ψητά λαχανικά
    Τα λαχανικά προσθέτουν χρώμα, αρώματα και διαφορετικές υφές σε ένα γεύμα. Επιλέξτε γευστικά και με λίγους υδατάνθρακες λαχανικά όπως είναι τα μανιτάρια, τα κρεμμύδια, οι μελιτζάνες, οι ντομάτες, τα λαχανάκια Βρυξελλών και τα κολοκυθάκια. 

    2.    Φρούτα του δάσους και πεπόνι
    Ένα φλιτζάνι από αυτά τα φρούτα έχει μόλις 15 γραμμάρια υδατάνθρακες. Αυτή την εποχή δεν θα βρείτε πεπόνι, βέβαια, τα φρούτα του δάσους όμως είναι μια εξαιρετική επιλογή καθώς είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Επειδή φρέσκα είναι ακριβά, συνδυάστε τα με άπαχο γιαούρτι για ένα εξαιρετικό από κάθε άποψη σνακ. 

    3.    Τροφές με πολλές φυτικές ίνες
    Σας χορταίνουν και σας αποτρέπουν να επιλέξετε τα λάθος φαγητά. Προσπαθήστε να τρώτε δύο φορές την εβδομάδα όσπρια όπως φασόλια, ρεβίθια και φακές. Πέρα από τις κλασικές σούπες, μπορείτε να τα συνδυάσετε με καστανό ρύζι και ψιλοκομμένα λαχανικά για να φτιάξετε μια πολύ νόστιμη και θρεπτική σαλάτα/γεύμα. 

    4.    Διαλέξτε τα πιο υγιεινά λιπαρά
    Τα λιπαρά δεν είναι απαγορευμένα, κάνετε όμως τις σωστές επιλογές: λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, ελαιόλαδο (με μέτρο) και αβοκάντο είναι μερικές από αυτές. 

    5.    Μην ξεχνάτε την πρωτεΐνη
    Άπαχο στραγγιστό γιαούρτι, τυρί τύπου cottage με λίγα λιπαρά, αβγά και άπαχο κρέας είναι οι καλύτερες επιλογές για να παραμένετε χορτάτοι για πολλοί ώρα και να αποφεύγονται οι απότομες διακυμάνσεις του σακχάρου στο αίμα σας. 

     

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:37 15/11

    Μια πολύ σοβαρή επίδραση της ιλαράς στο ανοσοποιητικό μας

    Δύο νέες έρευνες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η ιλαρά μπορεί να προκαλέσει "αμνησία" στο ανοσοποιητικό, κάνοντάς μας επιρρεπείς σε άλλες ασθένειες.

    09:31 15/11

    Θεραπεία για πολλαπλή σκλήρυνση και εγκυμοσύνη

    Πολλαπλή σκλήρυνση: Τι αλλάζει στη χορήγησης της ιντερφερόνης β-1b στην εγκυμοσύνη;

    23:59 14/11

    Αλλάζει ο μεταβολισμός στα σαράντα;

    Είναι αλήθεια ή μύθος πως μετά τα σαράντα παχαίνουμε ευκολότερα και αδυνατίζουμε πιο δύσκολα;

    23:59 14/11

    6 συμβουλές για σταθερό σάκχαρο στο αίμα

    Η σταθεροποίηση του σακχάρου είναι το μυστικό για να παραμείνoυμε υγιείς λένε οι έρευνες.

    16:43 14/11

    Εξέλιξη: Νέες επεμβατικές τεχνικές για τα καρδιαγγειακά νοσήματα

    Οι σύγχρονες επεμβατικές τεχνικές στην υπηρεσία του καρδιαγγειακού ασθενή.

    08:27 14/11

    Σακχαρώδης διαβήτης. Τι είναι, πώς αντιμετωπίζεται και ποιες οι επιπλοκές του;

    Παγκόσμια Ημέρα για το Διαβήτη, σήμερα. Δεδομένου ότι ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων με διαβήτη δεν το γνωρίζει ότι πάσχει, η ενημέρωση είναι σημαντική.

    07:46 14/11

    Σεξουαλική ζωή και σακχαρώδης διαβήτης: Επηρεάζει το ένα το άλλο;

    Μπορεί ο διαβήτης να επηρεάσει αρνητικά την ερωτική ζωή των ασθενών; Και πώς;

    07:44 14/11

    Η διατροφή στην πολλαπλή σκλήρυνση

    Η διατροφή στην πολλαπλή σκλήρυνση και ένα βιβλίο "έκπληξη" από τη σεφ Ντίνα Νικολάου.

    12:22 12/11

    Κατακόρυφη αύξηση της εμφάνισης παχυσαρκίας και διαβήτη στα παιδιά

    Ο ρόλος της οικογένειας στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

    12:26 08/11

    Ο HPV ευθύνεται για το 99% των περιπτώσεων καρκίνου του τραχήλου

    #vazoume_telos! ονομάζεται η εκστρατεία ενημέρωσης της MSD για τον εμβολιασμό έναντι του ιού HPV που σχετίζεται με τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας.

    11:18 08/11

    Παγκόσμια Ημέρα AIDS: I'm positive

    Μια διήμερη διοργάνωση που φέρνει στο φως κοινωνικές ομάδες που ωθούνται στο περιθώριο. Από το Ίδρυμα Ωνάση και τον Σύλλογο Οροθετικών Ελλάδας "Θετική Φωνή".

    11:12 08/11

    "Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία"

    Η νέα καμπάνια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση γύρω από τον σακχαρώδη διαβήτη.

    08:08 07/11

    Το πρώτο ψηφιακό πρόγραμμα στα ελληνικά που βοηθά ασθενείς με άνοια

    Οι άνθρωποι που ζουν με άνοια ανέρχονται σήμερα στα 50 εκατομμύρια παγκοσμίως, ενώ στη χώρα μας ξεπερνούν τους 200.000,  αριθμός που προβλέπεται να υπερβεί τους 600.000 το 2050.

    08:07 07/11

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Γονιμότητας

    "Παρούσα" η "Κυβέλη" στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης στο Ευρωκοινοβούλιο - #EuropeanFertilityWeek2019

    23:59 06/11

    Είναι το ελαιόλαδο το καλύτερο λάδι για τηγάνισμα;

    Τα τηγανητά δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό, όταν τηγανίζουμε όμως το λάδι που επιλέγουμε είναι σημαντικό!

    14:27 06/11

    Μύθοι και αλήθειες για τον καρκίνο του πνεύμονα

    Οι νέες θεραπείες έχουν σχεδόν πενταπλασιάσει το ποσοστό επιβίωσης των ασθενών με καρκίνο του πνεύμονα.