Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 01-Οκτ-2019 23:59

    Τι βλάπτει την καρδιά σας και δεν το ξέρετε

    Τι βλάπτει την καρδιά σας και δεν το ξέρετε
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μέχρι τώρα γνωρίζουμε ορισμένους αρνητικούς δείκτες και παράγοντες κινδύνου για την καρδιοπάθεια: η υψηλή αρτηριακή πίεση, η υψηλή χοληστερόλη και το κάπνισμα. Η προσέγγιση όμως αυτή δεν θα δείξει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ο λόγος; Παρότι όλες αυτές οι καταστάσεις είναι σημαντικές, σημαίνουν πως έχει ήδη ξεκινήσει το πρόβλημα. Στο πλαίσιο της πρόληψης και της ενημέρωσης, Aμερικανοί επιστήμονες ρίχνουν φως σε έξι δείκτες μελλοντικής υγείας του καρδιαγγειακού και όχι μόνο.

    Πόσο αλκοόλ πίνετε – αλήθεια;

    Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί τη μέρα είναι ωφέλιμο για την καρδιά. Το κακό είναι πως οι περισσότεροι που πίνουν αλκοολούχα ποτά, καταναλώνουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα απ’ όση συνειδητοποιούν. Και όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η μεγάλη κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη λειτουργία της καρδιάς: αίσθημα παλμών (φτερουγίσματα της καρδιάς), αύξηση της αρτηριακής πίεσης και να βλάψει το συκώτι, καθώς και την καρδιά. Και θυμηθείτε, ένα ποτήρι κρασί αντιστοιχεί σε 120 -170 ml (ή 60ml στα αποσταγμένα ποτά).

    Η παχυσαρκία βλάπτει – πού όμως έχετε το επιπλέον βάρος παίζει ρόλο

    Κάποιοι ειδικοί πιστεύουν ότι ο Δείκτης Μάζας σώματος (ΔΜΣ) δεν είναι αρκετά ακριβής. Παρότι οι περισσότεροι γιατροί και διαιτολόγοι τον θεωρούν ένα  χρήσιμο εργαλείο, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων, ακόμη και σε ανθρώπους με φυσιολογικό ΔΜΣ, είναι το πού είναι επικεντρωμένο το λίπος στο σώμα σας. Η κοιλιακή παχυσαρκία είναι πιο επικίνδυνη, επειδή το κοιλιακό λίπος συμπεριφέρεται διαφορετικά από το λίπος σε άλλα μέρη του σώματος, προκαλώντας έκκριση μεγάλης ποσότητας ορμονών και χημικών που σχετίζονται με τις παθήσεις της καρδιάς. Το υπερβολικό κοιλιακό λίπος έχει συσχετιστεί με τα υψηλά τριγλυκερίδια, την προδιαβητική κατάσταση και τη φλεγμονή.

    Κοιμάστε αρκετά; Ή μήπως παρακοιμάστε;ύπνος 24/9/15

    Ο κίνδυνος εμφάνισης παθήσεων της καρδιάς αυξάνεται κατά πολύ σε ανθρώπους που κοιμούνται λιγότερες από 6 ή περισσότερες από 9 ώρες. Οι ειδικοί που έχουν καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα επισημαίνουν πως απαιτείται περισσότερη έρευνα για να καταλάβουμε γιατί συμβαίνει αυτό – για παράδειγμα, ο επιπλέον ύπνος μεταφράζεται σε λιγότερες ώρες άσκησης ή συνεπάγεται κάτι άλλο; Στο μεταξύ, κρατήστε μια υγιή ισορροπία βάζοντας στόχο να κοιμάστε 7 με 8 ώρες ύπνο τη νύχτα.

    Ενημερωθείτε και για άλλους δείκτες μελλοντικής υγείας στο Shape.gr.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:03 20/01

    "Επικίνδυνη για την υγεία" η πρόωρη εμμηνόπαυση

    Η πρόωρη εμμηνόπαυση αυξάνει τον κίνδυνο διαφόρων χρόνιων προβλημάτων υγείας, σύμφωνα με αυστραλιανή έρευνα.

    10:59 20/01

    Πώς θα έχουμε μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση;

    Τι σημαίνει αυτοεκτίμηση και πώς μπορούμε να την ενισχύσουμε; Η ειδικός απαντά.

    08:09 20/01

    Το βραβείο Περιβάλλοντος και Πράσινης Ανάπτυξης του ΕΒΕΑ 2020 στην Uni-pharma

    Με διάκριση ξεκίνησε η χρονιά για τη Uni-pharma.

    23:59 19/01

    Πόσα push-ups κάνετε; Και γιατί έχει σημασία η απάντηση;

    Οι άντρες που μπορούν να κάνουν 40 push-ups έχουν μικρότερο κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα, σύμφωνα με νέα μελέτη.

    12:28 15/01

    Η πρώτη Ελληνίδα που πετυχαίνει το "7 Summits"

    Στην ψηλότερη κορυφή της Ανταρκτικής ανέβασε την ελληνική σημαία η αλπινίστρια Χριστίνα Φλαμπούρη την Δευτέρα 6 Ιανουαρίου, στις 17.30, ολοκληρώνοντας το σπουδαίο ορειβατικό project "7 Summits".

    11:36 15/01

    Μετατραυματικό στρες προκαλεί η αποβολή στις γυναίκες

    Αποδεικνύεται και επιστημονικά πως η αποβολή ή η έκτοπη κύηση μπορεί να προκαλέσει μακροχρόνιες ψυχολογικές επιπτώσεις στη γυναίκα.

    11:35 15/01

    Αθλητικές κακώσεις: Οι πιο συχνές και ποια αθλήματα είναι πιο "επικίνδυνα"

    Οι αθλητικές κακώσεις δεν αφορούν μόνο τους αθλητές αλλά και εμάς τους "κοινούς" φίλους της άσκησης.

    23:59 14/01

    4 συμβουλές από διαιτολόγους για να χάσετε εύκολα κιλά

    Ποιες είναι οι καλύτερες και πιο αποτελεσματικές συμβουλές που θα σας έδινε ένας ειδικός για την απώλεια βάρους;

    11:39 14/01

    Νέα μέθοδος "δίνει" χρόνο στο ήπαρ που προορίζεται για μεταμόσχευση

    Νέα συσκευή διατηρεί το ανθρώπινο ήπαρ προς μεταμόσχευση για μία ολόκληρη εβδομάδα έξω από το σώμα, ένα επίτευγμα που μπορεί να αυξήσει σημαντικό τον αριθμό των διαθέσιμων οργάνων προς μεταμόσχευση.

    09:07 14/01

    Τι νεότερες λύσεις υπάρχουν για την πρεσβυωπία;

    Οι premium ενδοφακοί είναι μια δοκιμασμένη και αποτελεσματική θεραπευτική επιλογή που διορθώνει την πρεσβυωπία και άλλες διαθλαστικές παθήσεις.

    23:59 13/01

    Οι "σούπερ" πατάτες (που δεν τρώτε)!

    Οι γλυκοπατάτες προστατεύουν την καρδιά, την επιδερμίδα και τη διάθεσή μας!

    11:39 13/01

    Αλλάζει η μέση φυσιολογική θερμοκρασία σώματος;

    Η μέση κανονική θερμοκρασία του σώματος μειώνεται σταδιακά κάτω από 37, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    11:34 13/01

    Ακτινοθεραπεία εξπρές με μόνο μία δόση;

    Επαναστατική μέθοδος ακτινοθεραπείας-εξπρές για καρκινοπαθείς απαιτεί μια μόνο δόση κάτω του ενός δευτερολέπτου, θα μπορούσε να είναι αποτελεσματική όπως δείχνει έρευνα με επικεφαλής έναν Έλληνα...

    09:03 13/01

    Ιδανική διατροφή για μία μέρα: Τι μπορεί να περιλαμβάνει

    Από το πρωινό μέχρι τα σνακ και το βραδινό, η διαιτολόγος μας προτείνει.

    23:59 12/01

    Ο χυμός που καταπολεμά το ροχαλητό

    Η (απλή) συνταγή για τον χυμό που θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα το βράδυ.

    11:32 10/01

    Πώς συνδέονται τα προβλήματα στα νεφρά με τα καρδιολογικά;

    Μεγαλύτερος ο κίνδυνος νεφρικής ανεπάρκειας για όσους έχουν καρδιαγγειακά προβλήματα, ιδίως καρδιακή ανεπάρκεια, βρήκε νέα έρευνα.